С тия къси скорости максималната му е 174км/ч, до колкото разбрах, за повече трябва да търси 6-та скорост, макар че за 0-400м тия 5 скорости са достатъчни
Фиата е дизел ЖТД105.Бимбо фиата в момента е на 1.7 бара налягане, моят също е на толкова. Но има още доста аванс, както на турбо така и на помпа, така че до следващото замерване се надявам да имам път до София и фиата да тръгне още!п.с. според теб долу горе какво му е времето на 400м?
FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Аз обаче разбрах,че Фията е с Т4-ка и други дюзи(това е различно от теб де),а имай в предвид,че има голямо значение турбото при вас дизелаците!Ако успееш с това турбо с което си в момента да вървиш наравно с Фиятката значи цялостния ти сетъп е по-добър поне според мен!А за времето което дава колата,според мен е ниска 15-ка!!!
Страшна вечер,адски готино се получи днес!Нямаше куки,много стартове с различни коли!Карах с Дидич,и с други колеги от тунинг форума,както и с колегата с напомпания Фият и с една 328-ца!За Фията какво да кажа,колата е силна ОПРЕДЕЛЕНО и върви повече от приятно,но с тази турбина,кулери и всички други подобрения мисля е нормално и желания ефект е НАЛИЦЕ!Настроя ли си колата ще искам реванш(все пак моята в момента е със заводските настройки и ТЪПЧЕ зверски),но Фията е сила!Дидо също показа мусколи,браво на Фиатката,тя колата си върви,просто Дидо е достатъчно "СКОРОМЕН"!328-цата нямаше старт и я нямаше в началото(затова и я взимах от място),нагоре обаче направо все едно и пръскаше нитро пичагата, МНОООГО се засилваше,той колегата си каза"Тук колата не върви" елате на Околовръстното и там ще видите!Живи и здрави като настроим баварията,пак ще замерим да видим ще стане ли достоен претендент за Бравото!Евала на всички,мнооого готина вечер! :D
Случайно скоро попаднах на твой клип У В-боксУ и това ми направи впечатление. До 150-170 БМВ-то е ракета, но после нещо тъпче на място. Викам си няма да пиша да не те обидя, но явно правилно съм забелязал
Гледал си стари клипове колега,но и в момента все добавям по нещо към перформанса и колата все и трябват настройки,а в момента дори е с фабричните навтройки колата!
Аз обаче разбрах,че Фията е с Т4-ка и други дюзи(това е различно от теб де),а имай в предвид,че има голямо значение турбото при вас дизелаците!Ако успееш с това турбо с което си в момента да вървиш наравно с Фиятката значи цялостния ти сетъп е по-добър поне според мен!А за времето което дава колата,според мен е ниска 15-ка!!!
Софийския фиат има още доста накъде да расте като сила! А аз съм почти на безопасния за мен лимит на моя сетъп. Все пак искам да я карам още известно време, а не да я почупя за 10-20 пускания, а турбото на Венсай позволява още доста ...БМВ-то нали в този си сетъп върви наравно с модваната ти астра?п.с. Евала за яката сбирка, която сте си спретнали снощи момчета, жалко че сезона вече е към закриване.
FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Аз обаче разбрах,че Фията е с Т4-ка и други дюзи(това е различно от теб де),а имай в предвид,че има голямо значение турбото при вас дизелаците!Ако успееш с това турбо с което си в момента да вървиш наравно с Фиятката значи цялостния ти сетъп е по-добър поне според мен!А за времето което дава колата,според мен е ниска 15-ка!!!
Софийския фиат има още доста накъде да расте като сила! А аз съм почти на безопасния за мен лимит на моя сетъп. Все пак искам да я карам още известно време, а не да я почупя за 10-20 пускания, а турбото на Венсай позволява още доста ...БМВ-то нали в този си сетъп върви наравно с модваната ти астра?п.с. Евала за яката сбирка, която сте си спретнали снощи момчета, жалко че сезона вече е към закриване.
Пределно ясно е,че от Фията има още много какво да се желае,надявям се колегата да го осъзнава!Бмв-то вървеше с Астрата преди да сложа всмукателния колектор от 330и,след като го сложих колата обедня зверски,защото колектора върви заедно с рейла и дюзите,и нок сензорите връщат аванса след всяко подаване на газ,а и сондите в момента са отворени заради изпускятелите и дават показания тип "НЕ КАЗВАЙ НА НИКОГО",та преди това вървяха наравно.Аз ви казах,че ще караме,защото съм обещал и казал,но съм такъв,че все си слагам по нещо към перформанса на колата,а за съжаление нямам времето да настройвам когато си поискам след всяка доработка,затова и го съобщих,че колата няма да е готова и да е някакво мерило.Дидо знае как върви Астрата и спрямо това което видя вчера като сила от Фията може да ти даде ПРИМЕРНА ОРИЕНТИРОВКА какво може да стане между двете коли.Скоро живи и здрави ще ви покажа как въви и бмв-то в пълния си потенциял!
Пределно ясно е,че от Фията има още много какво да се желае,надявям се колегата да го осъзнава!Бмв-то вървеше с Астрата преди да сложа всмукателния колектор от 330и,след като го сложих колата обедня зверски,защото колектора върви заедно с рейла и дюзите,и нок сензорите връщат аванса след всяко подаване на газ,а и сондите в момента са отворени заради изпускятелите и дават показания тип "НЕ КАЗВАЙ НА НИКОГО",та преди това вървяха наравно.Аз ви казах,че ще караме,защото съм обещал и казал,но съм такъв,че все си слагам по нещо към перформанса на колата,а за съжаление нямам времето да настройвам когато си поискам след всяка доработка,затова и го съобщих,че колата няма да е готова и да е някакво мерило.Дидо знае как върви Астрата и спрямо това което видя вчера като сила от Фията може да ти даде ПРИМЕРНА ОРИЕНТИРОВКА какво може да стане между двете коли.Скоро живи и здрави ще ви покажа как въви и бмв-то в пълния си потенциял!
Не се ли притесняваш да караш БМВ-то така на бедно, то ясно че компа ще го защити но все пак.Според мен е трябвало да отидеш снощи с астрата, както сам каза така не се разбира много.
didich написа:
Аз пак не разбрах какви са приблизителните коне на бравото в момента на 1,7 бара ?
Дидич, как да ти кажа, нямам грам идея колко коня е било снощи.Последно като се занимавахме с колата, Вили я караше на 1.9 бара мисля и я настроихме да пръска гориво за 190+.После Вили върна налягането на 1.7, заради няколко проблема и в момента е на толкова, но не съм гледал колко гориво се впръсква.Другото което е, че колата е с дюзи втора ръка и никой незнае те колко реално впръскват.Примерно моята кола съм я направил да пръска гориво за около 180 коня, но по замерванията срещу други коли съм останал с впечатление че се държи по като за 170.Тва чрез общо наблюдение над коне на килограми, ясно ми е че има много други неща определящи вървежа, но горе долу.(те и съперниците са все сток )С динота не ми се занимава, немисля че ще ми покажат колко точно коня ми е колата, важното е като дам газ да съм доволно бърз.
FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Пределно ясно е,че от Фията има още много какво да се желае,надявям се колегата да го осъзнава!Бмв-то вървеше с Астрата преди да сложа всмукателния колектор от 330и,след като го сложих колата обедня зверски,защото колектора върви заедно с рейла и дюзите,и нок сензорите връщат аванса след всяко подаване на газ,а и сондите в момента са отворени заради изпускятелите и дават показания тип "НЕ КАЗВАЙ НА НИКОГО",та преди това вървяха наравно.Аз ви казах,че ще караме,защото съм обещал и казал,но съм такъв,че все си слагам по нещо към перформанса на колата,а за съжаление нямам времето да настройвам когато си поискам след всяка доработка,затова и го съобщих,че колата няма да е готова и да е някакво мерило.Дидо знае как върви Астрата и спрямо това което видя вчера като сила от Фията може да ти даде ПРИМЕРНА ОРИЕНТИРОВКА какво може да стане между двете коли.Скоро живи и здрави ще ви покажа как въви и бмв-то в пълния си потенциял!
Не се ли притесняваш да караш БМВ-то така на бедно, то ясно че компа ще го защити но все пак.Според мен е трябвало да отидеш снощи с астрата, както сам каза така не се разбира много.
didich написа:
Аз пак не разбрах какви са приблизителните коне на бравото в момента на 1,7 бара ?
Дидич, как да ти кажа, нямам грам идея колко коня е било снощи.Последно като се занимавахме с колата, Вили я караше на 1.9 бара мисля и я настроихме да пръска гориво за 190+.После Вили върна налягането на 1.7, заради няколко проблема и в момента е на толкова, но не съм гледал колко гориво се впръсква.Другото което е, че колата е с дюзи втора ръка и никой незнае те колко реално впръскват.Примерно моята кола съм я направил да пръска гориво за около 180 коня, но по замерванията срещу други коли съм останал с впечатление че се държи по като за 170.Тва чрез общо наблюдение над коне на килограми, ясно ми е че има много други неща определящи вървежа, но горе долу.(те и съперниците са все сток )С динота не ми се занимава, немисля че ще ми покажат колко точно коня ми е колата, важното е като дам газ да съм доволно бърз.
Ако не бях дошъл с Бмв-то щях да излезна пу...ка,а мен не ме кефят тия неща.Аз затова не съм и прекалявал вчера 10-на старта и спрях за да не я окотя!
Значи бравото не е под 170 к.с., защото пак ще повторя пускал съм се със стоков дизел 150к.с. и в астра и в шкода и знам как вървят, да кажем, че бравото е по леко от въпросните две коли, но много по бързо се отдалечава след като набие втора скорост
Докато не направя бравото 300 коня нама да излизам повече :DБлагодаря ви за хубавите думи за Бравото ми. Наистина е много приятно да чуеш признание от няколко човека, за труд който съм положил вече 2 години. Мисля даже да пусна тема какво съм правил по него ама за сега не ми се пише Ще чакам да си направите бегачката и ще се пуснем пак. Сега имам да оправям хидравлична помпа, реглаж на предница и смяна на филтри и масло, което ме подсеща чеееевчера карах със стария филтър, като го сменя върви много повече
Коментар