Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

E46 318 Ci, Пунто

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Видях го къде е ! то може и на южната дъга на околовръстното, но трябва да е от летящ. Спираме на шела, хапваме мак доналтс и после се съзтезаваме :D
    Alfa Romeo 147 2004 mJetd

    Коментар


      vensai написа:
      Видях го къде е ! то може и на южната дъга на околовръстното, но трябва да е от летящ. Спираме на шела, хапваме мак доналтс и после се съзтезаваме :D
      Ако магистрала Люлин ти е удобно може и там, става и от място, а на около 1-2 километра има обръщане пак към София.Утре събота по принцип се събират в 15:00 часа, ако е сухо може да се разходим, но ще пиша предварително
      punto HGT

      Коментар


        Виновен съм колега ПРИЗНАВАМ СИ,не се обадих на колегата за което се извинявам!Аз и на Дидо казах,че ще се видим,но за съжаление яко ангажименти и МНОГО малко време за КАКВОТО и да е било свързано с коли!Извинявам се още един път,ще черпя!Ето едно поздравче в знак на извинението ми със звука на колата.......... :D http://vbox7.com/play:a9c8efa3ec

        Коментар


          didich написа:
          vensai написа:
          Видях го къде е ! то може и на южната дъга на околовръстното, но трябва да е от летящ. Спираме на шела, хапваме мак доналтс и после се съзтезаваме :D
          Ако магистрала Люлин ти е удобно може и там, става и от място, а на около 1-2 километра има обръщане пак към София.Утре събота по принцип се събират в 15:00 часа, ако е сухо може да се разходим, но ще пиша предварително
          Става.Bimero да гледа също да дойде, че съм мераклия и с него да се пусна :D
          Alfa Romeo 147 2004 mJetd

          Коментар


            Bimo ако е стегнал БМВ-то ще ни раздава яки бинокли, за там си трябва по силна кола , БМВ-то най вероятно ще е над 200 атмосферни коня, сметай какъв ластик ще има Утре вечер /вторник/ ако задържи времето и асфалта е сух направо може да се видим на Булгара vensai, пусни един телефон на ЛС, ако тръгна да ти ударя една шайба
            punto HGT

            Коментар


              didich написа:
              Bimo ако е стегнал БМВ-то ще ни раздава яки бинокли, за там си трябва по силна кола , БМВ-то най вероятно ще е над 200 атмосферни коня, сметай какъв ластик ще има Утре вечер /вторник/ ако задържи времето и асфалта е сух направо може да се видим на Булгара vensai, пусни един телефон на ЛС, ако тръгна да ти ударя една шайба
              Бавареца с тия коне и тоя къс диф ще е доста бърз определено
              FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

              Коментар


                Да с баварията ще е интересно, може да се каже че нямам търпение, даже ще отида още сега да си купя нов въздушен филтър :DМитак прегледай ми файла и ако има дупки ги оправяй да не излагам работата
                Alfa Romeo 147 2004 mJetd

                Коментар


                  Момчета колата за съжаление все още не е настроена и НЯМА как да покаже пълния си потенциял,НО мен това не ме касае важното е спорт да има и ще замеря с всеки от вас!Има и друго,въпреки положените усилия относно НОРМАЛНО улекотяване и тем подобни колата все още е над 1250кг с 10л бенз и БЕЗ мен..............а Дидо ме знае знае що за добиче сам та с мен почти чукваме 1400кг....................,та споко не е кой знае каква сила Бавареца!

                  Коментар


                    За утре дано е сух асфалта,щото иначе няма тръгване!!!Ако всичко е ок след 21:00 там!

                    Коментар


                      Bimero написа:
                      с 10л бенз и БЕЗ мен..............
                      Аз разбрах че си дизел ?
                      Alfa Romeo 147 2004 mJetd

                      Коментар


                        vensai написа:
                        Bimero написа:
                        с 10л бенз и БЕЗ мен..............
                        Аз разбрах че си дизел ?
                        Не строукван 2000см3 бензин с подобрения!

                        Коментар


                          Тая работа не ми харесва :D
                          Alfa Romeo 147 2004 mJetd

                          Коментар


                            Bimero написа:
                            Не строукван 2000см3 бензин с подобрения!
                            Аз имам въпрос, нали писа че БМВ-то не е строук а си е 2.0 атмосферка?
                            Bimero написа:
                            Бмв-то НЕ Е СТРОУК!!!Чист АТМОСФЕРЕН 2000куб.см3 мотор с подобрения!Модовете са следните:Спортно окачване FK High Sport M3(Coilover-реголируемо),спортна генерация на 63мм+спортни резонатори,плетен спортен колектор+термо лента от край до край,иридиеви свещи Denso Iridium IK20,шорт шифтър на ACT,сменен дросел+дебитомер от 25-ца Е46,cold air intake-K&N+ щит и тръба в бронята,олекотени жданти R15(магнезиеви)BMW/4.5кг(с гума 12.2кг),горивен регулатор JDM(SARD)6.0бар.,горивна мопма Валбро(7.0bar.)с армирани горивни маркучи,диф 4.44(много къс максимална скорост на 6400об/мин 178км/ч)!Колата е с премахнат компресор на клипматика и ЦЯЛАТА периферия около него!Частично олекотяване,Recaro 7.5кг(състезателна седалка),крайно тегло с 15л бензин(1288кг)!Колата се кара само със мешан бензин: -,Shel V-power Racin 100 Nitro Plus, смесват 22,5 до 90 гр нитрометан за литър безоловен бензин (3-12 ozs./gallon). -1л Nitro Power -100г Octane Plus -17 литра 104 Octane Fuel Живот и здраве очаквам колата да се настрои в Овердрайв(от човек занимаващ се САМО с бензинови БМВ-та) и се надявам на 160 коня на колела(досега беше малко над 140)!
                            Последно, какво е БМВ-то?
                            FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

                            Коментар


                              mitaka_neikov написа:
                              Bimero написа:
                              Не строукван 2000см3 бензин с подобрения!
                              Аз имам въпрос, нали писа че БМВ-то не е строук а си е 2.0 атмосферка?
                              Bimero написа:
                              Бмв-то НЕ Е СТРОУК!!!Чист АТМОСФЕРЕН 2000куб.см3 мотор с подобрения!Модовете са следните:Спортно окачване FK High Sport M3(Coilover-реголируемо),спортна генерация на 63мм+спортни резонатори,плетен спортен колектор+термо лента от край до край,иридиеви свещи Denso Iridium IK20,шорт шифтър на ACT,сменен дросел+дебитомер от 25-ца Е46,cold air intake-K&N+ щит и тръба в бронята,олекотени жданти R15(магнезиеви)BMW/4.5кг(с гума 12.2кг),горивен регулатор JDM(SARD)6.0бар.,горивна мопма Валбро(7.0bar.)с армирани горивни маркучи,диф 4.44(много къс максимална скорост на 6400об/мин 178км/ч)!Колата е с премахнат компресор на клипматика и ЦЯЛАТА периферия около него!Частично олекотяване,Recaro 7.5кг(състезателна седалка),крайно тегло с 15л бензин(1288кг)!Колата се кара само със мешан бензин: -,Shel V-power Racin 100 Nitro Plus, смесват 22,5 до 90 гр нитрометан за литър безоловен бензин (3-12 ozs./gallon). -1л Nitro Power -100г Octane Plus -17 литра 104 Octane Fuel Живот и здраве очаквам колата да се настрои в Овердрайв(от човек занимаващ се САМО с бензинови БМВ-та) и се надявам на 160 коня на колела(досега беше малко над 140)!
                              Последно, какво е БМВ-то?
                              Да де...........НЕ строукван 2000см3 демек НЕ е строукван 2000см3 мотор....................!Просто влязохте в смисъла на поста на колегата с "Мислех,че си дизел",предполагам се разбрахме!

                              Коментар


                                Bimero написа:
                                Да де...........НЕ строукван 2000см3 демек НЕ е строукван 2000см3 мотор....................!Просто влязохте в смисъла на поста на колегата с "Мислех,че си дизел",предполагам се разбрахме!
                                Бе и аз съм останал с впечатление за теб, че си точен и не би послъгал за такова нещо, но да питам за да съм сигурен Успех на всички утре!
                                FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

                                Коментар

                                Working...
                                X