Видях го къде е ! то може и на южната дъга на околовръстното, но трябва да е от летящ. Спираме на шела, хапваме мак доналтс и после се съзтезаваме :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
E46 318 Ci, Пунто
Collapse
X
-
vensai написа:Видях го къде е ! то може и на южната дъга на околовръстното, но трябва да е от летящ. Спираме на шела, хапваме мак доналтс и после се съзтезаваме :Dpunto HGT
Коментар
-
Виновен съм колега ПРИЗНАВАМ СИ,не се обадих на колегата за което се извинявам!Аз и на Дидо казах,че ще се видим,но за съжаление яко ангажименти и МНОГО малко време за КАКВОТО и да е било свързано с коли!Извинявам се още един път,ще черпя!Ето едно поздравче в знак на извинението ми със звука на колата.......... :D http://vbox7.com/play:a9c8efa3ec
Коментар
-
didich написа:vensai написа:Видях го къде е ! то може и на южната дъга на околовръстното, но трябва да е от летящ. Спираме на шела, хапваме мак доналтс и после се съзтезаваме :DAlfa Romeo 147 2004 mJetd
Коментар
-
Bimo ако е стегнал БМВ-то ще ни раздава яки бинокли, за там си трябва по силна кола , БМВ-то най вероятно ще е над 200 атмосферни коня, сметай какъв ластик ще има Утре вечер /вторник/ ако задържи времето и асфалта е сух направо може да се видим на Булгара vensai, пусни един телефон на ЛС, ако тръгна да ти ударя една шайбаpunto HGT
Коментар
-
didich написа:Bimo ако е стегнал БМВ-то ще ни раздава яки бинокли, за там си трябва по силна кола , БМВ-то най вероятно ще е над 200 атмосферни коня, сметай какъв ластик ще има Утре вечер /вторник/ ако задържи времето и асфалта е сух направо може да се видим на Булгара vensai, пусни един телефон на ЛС, ако тръгна да ти ударя една шайбаFIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
Момчета колата за съжаление все още не е настроена и НЯМА как да покаже пълния си потенциял,НО мен това не ме касае важното е спорт да има и ще замеря с всеки от вас!Има и друго,въпреки положените усилия относно НОРМАЛНО улекотяване и тем подобни колата все още е над 1250кг с 10л бенз и БЕЗ мен..............а Дидо ме знае знае що за добиче сам та с мен почти чукваме 1400кг....................,та споко не е кой знае каква сила Бавареца!
Коментар
-
Bimero написа:Не строукван 2000см3 бензин с подобрения!Bimero написа:Бмв-то НЕ Е СТРОУК!!!Чист АТМОСФЕРЕН 2000куб.см3 мотор с подобрения!Модовете са следните:Спортно окачване FK High Sport M3(Coilover-реголируемо),спортна генерация на 63мм+спортни резонатори,плетен спортен колектор+термо лента от край до край,иридиеви свещи Denso Iridium IK20,шорт шифтър на ACT,сменен дросел+дебитомер от 25-ца Е46,cold air intake-K&N+ щит и тръба в бронята,олекотени жданти R15(магнезиеви)BMW/4.5кг(с гума 12.2кг),горивен регулатор JDM(SARD)6.0бар.,горивна мопма Валбро(7.0bar.)с армирани горивни маркучи,диф 4.44(много къс максимална скорост на 6400об/мин 178км/ч)!Колата е с премахнат компресор на клипматика и ЦЯЛАТА периферия около него!Частично олекотяване,Recaro 7.5кг(състезателна седалка),крайно тегло с 15л бензин(1288кг)!Колата се кара само със мешан бензин: -,Shel V-power Racin 100 Nitro Plus, смесват 22,5 до 90 гр нитрометан за литър безоловен бензин (3-12 ozs./gallon). -1л Nitro Power -100г Octane Plus -17 литра 104 Octane Fuel Живот и здраве очаквам колата да се настрои в Овердрайв(от човек занимаващ се САМО с бензинови БМВ-та) и се надявам на 160 коня на колела(досега беше малко над 140)!FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
mitaka_neikov написа:Bimero написа:Не строукван 2000см3 бензин с подобрения!Bimero написа:Бмв-то НЕ Е СТРОУК!!!Чист АТМОСФЕРЕН 2000куб.см3 мотор с подобрения!Модовете са следните:Спортно окачване FK High Sport M3(Coilover-реголируемо),спортна генерация на 63мм+спортни резонатори,плетен спортен колектор+термо лента от край до край,иридиеви свещи Denso Iridium IK20,шорт шифтър на ACT,сменен дросел+дебитомер от 25-ца Е46,cold air intake-K&N+ щит и тръба в бронята,олекотени жданти R15(магнезиеви)BMW/4.5кг(с гума 12.2кг),горивен регулатор JDM(SARD)6.0бар.,горивна мопма Валбро(7.0bar.)с армирани горивни маркучи,диф 4.44(много къс максимална скорост на 6400об/мин 178км/ч)!Колата е с премахнат компресор на клипматика и ЦЯЛАТА периферия около него!Частично олекотяване,Recaro 7.5кг(състезателна седалка),крайно тегло с 15л бензин(1288кг)!Колата се кара само със мешан бензин: -,Shel V-power Racin 100 Nitro Plus, смесват 22,5 до 90 гр нитрометан за литър безоловен бензин (3-12 ozs./gallon). -1л Nitro Power -100г Octane Plus -17 литра 104 Octane Fuel Живот и здраве очаквам колата да се настрои в Овердрайв(от човек занимаващ се САМО с бензинови БМВ-та) и се надявам на 160 коня на колела(досега беше малко над 140)!
Коментар
-
Bimero написа:Да де...........НЕ строукван 2000см3 демек НЕ е строукван 2000см3 мотор....................!Просто влязохте в смисъла на поста на колегата с "Мислех,че си дизел",предполагам се разбрахме!FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар