Ами 33-ката ми е 1.7 16В но е изхвърлен тъпия инжекцион (много е стар и смотан) и сега е с карбуратори. Подобрения няма в общи линии. Ма е лека, горе-долу, колкото Пунто.
Тая алфа 132к.с. ли е ?? и щом е лекичка значи ще и гледам задните стопове през повечето време , ако събота се прибера навреме ще пиша в темата и ще замерим, макар че съм сигурен, че ще си пред мен
Ето това е, там където съм маркирал с кръгчето горе долу се паркира, отсечката е около 300-350м Днеска много бой ядох , ама няма как, силни коли.Направих 3 старта1. Хонда ЦРХ - 130к.с. с изпускателен колектор и джанти по 6 и нещо кила- това бега много, даже се качи пасажер при него уж да изравним килограмите 2-3-4 коли и продължава да бега, няма стигане. След гонката ме качи човека в хондата да видя за какво иде реч ... мани мани, това и на трета лепи за седалката и не спира да се набира, пунтото е много далече от такава кола 2. Рено Клио Спорт 2,0 16V 172к.с., 40 к.с. отгоре са си 40к.с., бие ме с 2-3 коли.3. И да не съм капо мерцедес Е клас 3.0 ТДИ 177к.с. - яде бой , 2-3 коли за мен и от място и от летящ, тоя мечо си тежи и а го няма в ускорението Не успяхме да се засечем с колегата с лаптопа за да замеря пак време, но другия път
Ами 33-ката ми е 1.7 16В но е изхвърлен тъпия инжекцион (много е стар и смотан) и сега е с карбуратори. Подобрения няма в общи линии. Ма е лека, горе-долу, колкото Пунто.
Тая алфа 132к.с. ли е ?? и щом е лекичка значи ще и гледам задните стопове през повечето време , ако събота се прибера навреме ще пиша в темата и ще замерим, макар че съм сигурен, че ще си пред мен
Да, този мотор е. Но сега е без предно стъкло. Не може да се движи временно. Когато я оправя, ще пиша.
тая Хонда да дърпа повече от Клиото ли,сигурно има инякой скрит +
Със сигурност точно тая хонда ще е пред клиото, както написах по-горе козовете, които има хондата са изпускателен колектор /до колкото разбрах истински, не китайче/ и джанти 15" на около 6кг с добри гуми /Yokohama Parada Spec-2 /, човека каза, че след слагането на колектора имало доста подобрение, но дали е слагал и чип незнам, прекъсвача му е на 8200 оборота, колата доста добре се набира, при положение, че и аз си тежах вътре като пасажер /92кг/, предполагам знаеш как се отразяват близо 100кг на атмосферка
Тая вечер пак много мирис на гуми, сажди и бензин Разбрах, че ЦРХ-са бил и с редени скорости , тЪ жокерите станаха много.Направих справка с 3 коли тая вечер, общо 7 старта.1. Пак направих сверка с опел кадета CSI, който по напред в темата писах, че пада, говорих с момчето стегнал е опелчето и определено се видя. Направихме 3 старта, 2 пъти ме би с по 2 коли, на третия път уж тръгнах по добре от него и до края на трета беше на кантар, но определено опелчето се е позасилило от предния път2. Алфа 156 2,4 JTD 136к.с., стокова без чип - 2 старта направихме и остава след мен с около 1-2 коли, на всяка скорост го дърпам с малко, имаше същата, но с чип на около 150-160к.с. беше ми интересно с колко ще ме бие, но нещо му беше малко нафтата , той кара два пъти с опел кадета, единия път беше кантар, втория път алфата беше отпред, но определено чипната ще ме бие мъжката 3. Нонда сивик 6-та генерация с мотор 1,4, но никой незнае какво е правено по нея, някакъв секретен проект, който само мачкал наред , беше сцепил генерацията и караше само по колектор , нема такъв звук, пускаше алармите на колите на целия паркинг - 2 старта направихме с различни шофери, пада с 2-3 коли, но като за 1,4 мотор вървеше доста. Едното шофьорче каза, че след 5000 оборота доста се набирала, но не се знае дали е с V-tec глава и какво е правено по нея.Имаше една правена тигра 1,6, но не успях да се пусна с нея, защото трябваше да тръгвам, доста си понавървяваше.Всички стартове ги направих с лаптоп на седалката и с 5 херцов GPS, първия старт дадох време 9,93сек до 100км/ч, а най доброто време беше нещо от сорта на 9,42сек, но ще кача времената по късно като ги получа, общо взето много е зле положението с това мерене и се чудя дали има нещо вярно с действителността, все пак пунтото го дават до 100км/ч за 8,6 сек., колкото и да съм го натоварил като тежест чак не ми се вярва, че е с почти 1 сек. по бавно до 100км/ч.Другия път ще гледам да си намеря някоя 320-ка или 318is, че искам да пробвам с такава кола как ще е положението.Айде лека за сега :D п.п. Емо го няма никакъв, прави само решетки по предния капак да пробваме как е БМВ-то ама знам ли кога ще се уцелим
Тая вечер ако няма валежи пътувам към Слатина, 20:30-21:00 съм там, някое ремапнато стило или браво ако има нека се обади да направим сверка, нещо до 140-150к.с., че нагоре няма да има смисъл
Тая вечер ако няма валежи пътувам към Слатина, 20:30-21:00 съм там, някое ремапнато стило или браво ако има нека се обади да направим сверка, нещо до 140-150к.с., че нагоре няма да има смисъл
Здравей колега, мисля че беше писал че си теглил пунтото, колко показа кантара?Това 9.5 сек до 100 не е ли много слабо време за такова пунто, поне по каталозите го дават 8.6 сек и 1050 кила някъде. Предполагам твоето е понатоварено повечко и затова е така.Според мен ЖТД115 с добро чипче ще те вземе, ЖТД105 с добър чип ще е по-интересно - бравото го дават да тежи 1200.
FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Че е тежко пунтото тежко е, на тая програма аз много не вярвам, защото си мисля, че 9,5 сек. до 100км/ч макар и натоварено пунтото ми се виждат прекалено много, за справка карал съм много пъти с една хонда, която ме взима с 1-2 коли, тя ходи да дава време на кондофрей и най доброто и беше 16,1сек/402м, да предположим, че мойта може да даде най добро висока 16-ка, все си мисля, че кола която има ускорение 9,5 до 100км/ч няма как да влезе в 16-ките , но това е само предположение.Качвал съм пунтото на кантар от тези за вторични суровини, защото тези кантари, които мерят колата при минаване на ГТП мерят само предна и задна ос, след това сумираш и виждаш резултата, но това според мен ще даде доста по голямо отклонение, тЪ на кантара с жената и малката с кожчето в колата кантара показа 1210кг, жената и малката с багажа са горе долу около 90кг, колкото съм и аз /92кг/, така че съдя, че пунтото е около 1200кг с мен Относно мапнати/ремапнати стило/браво/брава и т.н. идеята е да замерим и да видим какво се случва на пътя, а дали ще падна или ще бия с 1 калник не е важно за мен, адреналина и лаф мохабета с хора обичащи да дават газ е по важен за мен , така че да заповядат довечера ремапнати и чипнати италианки и ще си покаже кое как е , до момента съм мерил с фиат купе 1,8 131к.с. и алфа 2,4 ЖТД 136к.с., все си мисля, че не се изчерпват италианките в София само с тия два модела.
Коментар