didich написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
E46 318 Ci, Пунто
Collapse
X
-
FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
-
mitaka_neikov написа:Напълно те разбирам и аз обичам да давам газ, важното е да се развличаме от ежедневието, кой с каквото му е кеф. В случея са гонитби Дано да се намерят хора с ЖТД-та, които да откликнат на поканата.Някой път ако имам идване към София с удоволствие бих дошъл да се запознаем, а и да разгледам Софийските бегачки, пък ако се намери с кой може и да направя няколко старта.punto HGT
Коментар
-
didich написа:Че е тежко пунтото тежко е, на тая програма аз много не вярвам, защото си мисля, че 9,5 сек. до 100км/ч макар и натоварено пунтото ми се виждат прекалено много, за справка карал съм много пъти с една хонда, която ме взима с 1-2 коли, тя ходи да дава време на кондофрей и най доброто и беше 16,1сек/402м, да предположим, че мойта може да даде най добро висока 16-ка, все си мисля, че кола която има ускорение 9,5 до 100км/ч няма как да влезе в 16-ките , но това е само предположение.Качвал съм пунтото на кантар от тези за вторични суровини, защото тези кантари, които мерят колата при минаване на ГТП мерят само предна и задна ос, след това сумираш и виждаш резултата, но това според мен ще даде доста по голямо отклонение, тЪ на кантара с жената и малката с кожчето в колата кантара показа 1210кг, жената и малката с багажа са горе долу около 90кг, колкото съм и аз /92кг/, така че съдя, че пунтото е около 1200кг с мен Относно мапнати/ремапнати стило/браво/брава и т.н. идеята е да замерим и да видим какво се случва на пътя, а дали ще падна или ще бия с 1 калник не е важно за мен, адреналина и лаф мохабета с хора обичащи да дават газ е по важен за мен , така че да заповядат довечера ремапнати и чипнати италианки и ще си покаже кое как е , до момента съм мерил с фиат купе 1,8 131к.с. и алфа 2,4 ЖТД 136к.с., все си мисля, че не се изчерпват италианките в София само с тия два модела.Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
nsn написа:Бравото е с чип/ремап,а за теглото няма от къде да го измисля-това показва кантара(електронен на пункта за железа,мерил съм го 4-5пъти)Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:nsn написа:Бравото е с чип/ремап,а за теглото няма от къде да го измисля-това показва кантара(електронен на пункта за железа,мерил съм го 4-5пъти)Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
Bravo_16v_103hp написа:Стига с тези Опели бе :D Чак пломбите започнаха да ми гният от четене за "легендарните бързи Опели". Къде ги намирате, че аз на един до сега не съм попаднал ?FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
Аз бих се пуснал с браво 1,6, все пак трябва да уважим този легендарен модел, ако има колега може по нататък да замерим, примерно идния вторник Не го казвам подигравателно, но след като хора каращи този мотор твърдят, че върви, защо да не пробваме, нищо не се знае докато не застанем на чертатаpunto HGT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар