1.4то става около 130кс... с глава и вал нещата стават лоши...
Мани, направо се плаша.Снощи се заговорихме с хондаджиите и опции бол.Спомена се за колянов вал от 1.5, с него мотора сигурно се строуква на 1.5, вече незнам дали на 1.4 и 1.5 валовете са еднакви или различни.Бутала от 1.3 - те са по високи и по тоя начин се вдига компресията вместо да се реже от главата.Скорости също от 1.3 били по къси и всичко това все заводски части, ако се мине на тунинг части положението става още по страшно, но и доста скъпо.За наще мотори какво да кажа, на всеки мотор различна част, нищо не може да се вземе, с което да се вдигнат малко конете.п.п. 1.5 миниме-то става още по зло, там нещата отиват на около 160 кончета на мотор, че и нагоре, а за моторите от 2 литра нагоре няма смисъл да се говори, там колите влизат вече в 13-ките и това всичко говорим за асматици , ако се понадуят става мазало, гледам в клас предно доста хонди карат вече, едно време бяха повече опелите.
Днес минах на летище Иново да си сверя часовника и да видя какво съм направил с мотора.Конкурентите бяха 2-ма:Брава 1.6 16в Нисан примера 2.0 16в 140 кс Кажете според вас какво съм направил
Колега с примера гт 150 коня вървим кантар. 2 пъти ми взе по 1 калник след седмица аз 2 пъти му зимам калник.
Скоро ще идвам към София може да се разберем нещо да настроя чАсовника.
Скоро със едно е36 1.8 143 кс мисля беше леко ми взе старта.
После трудно влезе втората че ми бяха потни дланите и лоста поизбяга
Но на трета нещата дойдоха на място.
Със нафтова печка съм.
Скоро ще идвам към София може да се разберем нещо да настроя чАсовника.
Скоро със едно е36 1.8 143 кс мисля беше леко ми взе старта.
После трудно влезе втората че ми бяха потни дланите и лоста поизбяга
Но на трета нещата дойдоха на място.
Със нафтова печка съм.
Колега 330д 184 коня или по новия мотор ли си бил преди подобренията?
Със 184 коня замервах взимам го с 1 кола като той не направи хубав старт. После аз се окопах той ме взе 1 калник. След чипа колата стана 215 коня и вече резултата е ясен.
Със 184 коня замервах взимам го с 1 кола като той не направи хубав старт. После аз се окопах той ме взе 1 калник. След чипа колата стана 215 коня и вече резултата е ясен.
Цяла зима ще работя в Пловдив,можем да се видим да ги пробваме.
[QUOTE=kenguroo;1330048]Няма ядове! Махай чипа да има интрига [/QUO
Януари ще я карам във Адлер Турбо за по голяма турбина и интеркулер да видим какво ще излезе.
Днес излязох да поразходя "звяра" и стана една неорганизирана гонка.
Карам си "спокойно" и гледам в огледалото един бърз голф 4 ме настига доста бързо и ме отмина, двувратка с надпис на задния капак GTI, викам си това сигурно е 1.8Т, нема начин да не се пробвам
Закачихме се на 3 светофара, като винаги аз спирах пръв, а той след мен, ..... целата газ и си остава все след мен, никакви наченки да ме настигне и отмине, спряхме на последния светофар, поздравихме се и го питам с какъв мотор е, пичагата вика 1.9 , но светна зелено и не успях да го питам какви коне е, тЪ толко за днес.
Замерих с 2 хонди 6-та генерация:
- 1.4 90к.с. със сменен всмукател, спортен изпускател и конусен спортен филтър
- 1.3 с насадена в-тек глава /миниме/, брутално изпълнение - прекъсвач на 9000 оборота, на 2-ра бие прекъсвач на 120км/ч, на 3-та на 180км/ч, това 180ок/ч аз на 4-та не мога да ги вдигна
А сега познайте кой беше най-отпред, жокер - 1.3-то върви повече от 1.4 и то осезаемо след 100км/ч
Паднал си и от двете,тия Хонди хич не ми харесват.1-во е било 1.3-то след това си бил ти и последна е била 1.4-така ли е,или съм във тотална грешка,или първи си бил ти след това 1.3-то и накрая другата хонда.Може и да съм се оплескал яко щото трябва да вървя да бачкам пък не ми се ходи..
Последна редакция от billyboy`; 18.11.2016, 14:51.
Паднал си и от двете,тия Хонди хич не ми харесват.
Еее колега ти много ме подцени, хондите нямат шанс, 1-ва и 2-ра дърпам по малко и сложа ли 3-та вече става грозно , даже направих по един старт и с двете аз да тръгвам от летящ на втора, а те тръгват от 1-ва скорост, защото те просто нямат обороти и сила ако тръгнем заедно от втора скорост, резултата е пак в моя полза
Просто не са изпипани от-до както си трябва иначе наистина една добре направена 1.3 или 1.4 би ме отнесла без проблем и все пак говорим за коли направени със заводски части, което като вървеж е повече от добре
Коментар