Големия + на хондите е, че в 100% от случаите са по леката кола спрямо другата в гонката, да не говорим колкото повече расте мотора на хондата толко и по бързи стават.Само си мечтая пунтото с мен да е 900-1000кг., тогава доста хонди ще плачат
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
E46 318 Ci, Пунто
Collapse
X
-
didich написа:Големия + на хондите е, че в 100% от случаите са по леката кола спрямо другата в гонката, да не говорим колкото повече расте мотора на хондата толко и по бързи стават.Само си мечтая пунтото с мен да е 900-1000кг., тогава доста хонди ще плачат
Коментар
-
v1per написа:Много ви е страх от тея Хонди явно :DКазах какво има по колата правено, в много доруми пише, че гарнитурата между дросела и всмуквателния колектор е единствената разлика между 75 и 90к.с. сивик 6та ген. но има разлика също до колкото разбрах и в ЕКУ-тата. Далеч съм от филмът че колата ми е супер бегачка или пък ще наказвам наред, просто това имам на разположение в момента и бих си направил кефа срещу някой който е надъхан.JTD с ремап ще дойде в повече на хондака :DBravo 1.9d 97г
Коментар
-
mitaka_neikov написа:Valiosport написа:А чип и да има няма да ти каже много ясно, че има, аз като ме пита някой, колко коня е(любимия ми въпрос), казвам че е 110 ...Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Valiosport написа:mitaka_neikov написа:Valiosport написа:А чип и да има няма да ти каже много ясно, че има, аз като ме пита някой, колко коня е(любимия ми въпрос), казвам че е 110 ...Gtv
Коментар
-
С тая гарнитурка под дросела, да не кажа че почти никакъв ефект няма да постигнеш :D Това съм го правил на моно инжекция само че подлагахме шайби под бенз. регулатора да вдигнем налягането, 3 барова помпа и друг чип в компютъра, но ефекта на атмосверен двигател е почти никакъв. Единствения начин да засилиш по осезаемо такъв двигател са валове, но лесно може да се познае, като ти измеря компресията :D А ти по никакъв начин не може да познаеш че карам с хибридно турбо, само може да се осъмниш че съм бутал нещо като видиш че препушва малко повечко на ниски обороти :D Иначе си прав донякъде, че не всичко се виждаТеоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Valiosport написа:С тая гарнитурка под дросела, да не кажа че почти никакъв ефект няма да постигнеш :D Това съм го правил на моно инжекция само че подлагахме шайби под бенз. регулатора да вдигнем налягането, 3 барова помпа и друг чип в компютъра, но ефекта на атмосверен двигател е почти никакъв. Единствения начин да засилиш по осезаемо такъв двигател са валове, но лесно може да се познае, като ти измеря компресията :D А ти по никакъв начин не може да познаеш че карам с хибридно турбо, само може да се осъмниш че съм бутал нещо като видиш че препушва малко повечко на ниски обороти :D Иначе си прав донякъде, че не всичко се виждаFIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
mitaka_neikov написа:Valiosport написа:С тая гарнитурка под дросела, да не кажа че почти никакъв ефект няма да постигнеш :D Това съм го правил на моно инжекция само че подлагахме шайби под бенз. регулатора да вдигнем налягането, 3 барова помпа и друг чип в компютъра, но ефекта на атмосверен двигател е почти никакъв. Единствения начин да засилиш по осезаемо такъв двигател са валове, но лесно може да се познае, като ти измеря компресията :D А ти по никакъв начин не може да познаеш че карам с хибридно турбо, само може да се осъмниш че съм бутал нещо като видиш че препушва малко повечко на ниски обороти :D Иначе си прав донякъде, че не всичко се виждаТеоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Valiosport написа:mitaka_neikov написа:Valiosport написа:С тая гарнитурка под дросела, да не кажа че почти никакъв ефект няма да постигнеш :D Това съм го правил на моно инжекция само че подлагахме шайби под бенз. регулатора да вдигнем налягането, 3 барова помпа и друг чип в компютъра, но ефекта на атмосверен двигател е почти никакъв. Единствения начин да засилиш по осезаемо такъв двигател са валове, но лесно може да се познае, като ти измеря компресията :D А ти по никакъв начин не може да познаеш че карам с хибридно турбо, само може да се осъмниш че съм бутал нещо като видиш че препушва малко повечко на ниски обороти :D Иначе си прав донякъде, че не всичко се вижда147/1.9 Жив Турбо Дявол (JTD) / 115+++
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар