nsn, събота или неделя, но преди обяд, че жената е на бачкане и ще се гледаме с малката Замерих с голф 4 1,9 ARL и БМВ Z3 is, 1,9 M44, 140к.с.За съжаление голфа не беше сток, но пък и собственика нищо незнаеше какво е правено, с оправданието, че така го пил купил.На първо четене отворена генерация и се чуваше турбината как свисти и свири, за друго един господ знае какво е правено. Още от старта ми дърпа една кола и нагоре стават 3-4, общо взето нямаше никаква интрига. Направихме два старта и при двата резултата беше горния.vensai, твойто браво като звук е нищо пред тоя голф С БМВ-то тръгнахме на кантар и чак на 3-та скорост тръгнах леко да го набирам с един калник, втори старт не сме правили.Много коли имаше
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
E46 318 Ci, Пунто
Collapse
X
-
didich написа:nsn, събота или неделя, но преди обяд, че жената е на бачкане и ще се гледаме с малката Замерих с голф 4 1,9 ARL и БМВ Z3 is, 1,9 M44, 140к.с.За съжаление голфа не беше сток, но пък и собственика нищо незнаеше какво е правено, с оправданието, че така го пил купил.На първо четене отворена генерация и се чуваше турбината как свисти и свири, за друго един господ знае какво е правено. Още от старта ми дърпа една кола и нагоре стават 3-4, общо взето нямаше никаква интрига. Направихме два старта и при двата резултата беше горния.vensai, твойто браво като звук е нищо пред тоя голф С БМВ-то тръгнахме на кантар и чак на 3-та скорост тръгнах леко да го набирам с един калник, втори старт не сме правили.Много коли имашеТеоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Вали, съдя по това, че не е сток голфа, защото доста по бързо се отдалечаваше спрямо когато замерихме с бравото на vensai, неговото е да кажем към 170к.с., а тоя голф се набираше доста повече. Отделно настилката и тръгването бяха доста зле, защото преди старта се минава през една част където е мокър асфалта.Твойто ако е стоково казвай кога си по София и да замерим, но като стоплиpunto HGT
Коментар
-
didich написа:Вали, съдя по това, че не е сток голфа, защото доста по бързо се отдалечаваше спрямо когато замерихме с бравото на vensai, неговото е да кажем към 170к.с., а тоя голф се набираше доста повече. Отделно настилката и тръгването бяха доста зле, защото преди старта се минава през една част където е мокър асфалта.Твойто ако е стоково казвай кога си по София и да замерим, но като стоплиТеоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
didich написа:Ти много навътре ги приемаш нещата, при мен не е важно дали ще бия или падна, падал съм много пъти и това не ме притеснява, важното е кефа да си направимФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
didich написа:Ти много навътре ги приемаш нещата, при мен не е важно дали ще бия или падна, падал съм много пъти и това не ме притеснява, важното е кефа да си направимТеоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Kay_ написа:didich написа:Ти много навътре ги приемаш нещата, при мен не е важно дали ще бия или падна, падал съм много пъти и това не ме притеснява, важното е кефа да си направимТеоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
didich написа:Момци ако ще се ръчкате по добре някой да я заключи и да приключваме, няма смисъл от каранициТеоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
didich написа:Ако имах кола, която да ползвам само за бегачка първата работа ще е да я обезкостя максимално с цел олекотяване, след това надуванеТеоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Ей го твое мнение от друга тема:Окачи на твоята кола 255 гуми отпреде и да са с 30мм. по-голям диаметър и после откачи буксата на дебитомера и да видим колко ще върви, колата ми няма чипове с оригиналния софтуер е... GSI 16 клапана не може да ми избяга, плътно до него вървя, бие ме с малко, като се има предвид че ускорява малко по бързо от моята кола, може да се каже че колата ми добре набира Smile И още нещо, колата ми няма нищо доработвано по нея, дори чип няма, намери ми дизел с 1.9 двигател без да е преправяно нищо по него който ще ускори за 8,6 и тогава може да кажеш че колата е мъртвец Wink А ето как ускорява след чипосване на такава машинка и разхода си е все така приятен http://www.youtube.com/watch?v=OPokMwARf1U След чипосване колата става 185к.с и 400NM, но има замерени коли които стават над 190к.с Wink И последно за колко ускоряваш за 8,6 (както си писал в старата тема) за 12 или за 10,6. Моята ускорява от 0-170 за 1минута и 10 секунди. за 80коня толкова. Мен ме дразни как се напъваш и навсякъде го слагаш тоя Голф като сила невиждана. Иначе нищо лично към теб нямам Няма да се караме и да цапаме тематаФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар