С тия къси скорости максималната му е 174км/ч, до колкото разбрах, за повече трябва да търси 6-та скорост, макар че за 0-400м тия 5 скорости са достатъчни
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
E46 318 Ci, Пунто
Collapse
X
-
digitalundgrd написа:Бимбо тоя фиат бензин или дизел еFIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
Аз обаче разбрах,че Фията е с Т4-ка и други дюзи(това е различно от теб де),а имай в предвид,че има голямо значение турбото при вас дизелаците!Ако успееш с това турбо с което си в момента да вървиш наравно с Фиятката значи цялостния ти сетъп е по-добър поне според мен!А за времето което дава колата,според мен е ниска 15-ка!!!
Коментар
-
Kay_ написа:Bimero написа:Страшна вечер,адски готино се получи днес!Нямаше куки,много стартове с различни коли!Карах с Дидич,и с други колеги от тунинг форума,както и с колегата с напомпания Фият и с една 328-ца!За Фията какво да кажа,колата е силна ОПРЕДЕЛЕНО и върви повече от приятно,но с тази турбина,кулери и всички други подобрения мисля е нормално и желания ефект е НАЛИЦЕ!Настроя ли си колата ще искам реванш(все пак моята в момента е със заводските настройки и ТЪПЧЕ зверски),но Фията е сила!Дидо също показа мусколи,браво на Фиатката,тя колата си върви,просто Дидо е достатъчно "СКОРОМЕН"!328-цата нямаше старт и я нямаше в началото(затова и я взимах от място),нагоре обаче направо все едно и пръскаше нитро пичагата, МНОООГО се засилваше,той колегата си каза"Тук колата не върви" елате на Околовръстното и там ще видите!Живи и здрави като настроим баварията,пак ще замерим да видим ще стане ли достоен претендент за Бравото!Евала на всички,мнооого готина вечер! :D
Коментар
-
Bimero написа:Аз обаче разбрах,че Фията е с Т4-ка и други дюзи(това е различно от теб де),а имай в предвид,че има голямо значение турбото при вас дизелаците!Ако успееш с това турбо с което си в момента да вървиш наравно с Фиятката значи цялостния ти сетъп е по-добър поне според мен!А за времето което дава колата,според мен е ниска 15-ка!!!FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
vensai написа:Митак, ти си следващия :D Като се пуснем, после ще ти пея тая песничка от Каризма - Минавам през тееееб като вятъъъъъррр....:DFIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
mitaka_neikov написа:Bimero написа:Аз обаче разбрах,че Фията е с Т4-ка и други дюзи(това е различно от теб де),а имай в предвид,че има голямо значение турбото при вас дизелаците!Ако успееш с това турбо с което си в момента да вървиш наравно с Фиятката значи цялостния ти сетъп е по-добър поне според мен!А за времето което дава колата,според мен е ниска 15-ка!!!
Коментар
-
Bimero написа:Пределно ясно е,че от Фията има още много какво да се желае,надявям се колегата да го осъзнава!Бмв-то вървеше с Астрата преди да сложа всмукателния колектор от 330и,след като го сложих колата обедня зверски,защото колектора върви заедно с рейла и дюзите,и нок сензорите връщат аванса след всяко подаване на газ,а и сондите в момента са отворени заради изпускятелите и дават показания тип "НЕ КАЗВАЙ НА НИКОГО",та преди това вървяха наравно.Аз ви казах,че ще караме,защото съм обещал и казал,но съм такъв,че все си слагам по нещо към перформанса на колата,а за съжаление нямам времето да настройвам когато си поискам след всяка доработка,затова и го съобщих,че колата няма да е готова и да е някакво мерило.Дидо знае как върви Астрата и спрямо това което видя вчера като сила от Фията може да ти даде ПРИМЕРНА ОРИЕНТИРОВКА какво може да стане между двете коли.Скоро живи и здрави ще ви покажа как въви и бмв-то в пълния си потенциял!didich написа:Аз пак не разбрах какви са приблизителните коне на бравото в момента на 1,7 бара ?FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
mitaka_neikov написа:Bimero написа:Пределно ясно е,че от Фията има още много какво да се желае,надявям се колегата да го осъзнава!Бмв-то вървеше с Астрата преди да сложа всмукателния колектор от 330и,след като го сложих колата обедня зверски,защото колектора върви заедно с рейла и дюзите,и нок сензорите връщат аванса след всяко подаване на газ,а и сондите в момента са отворени заради изпускятелите и дават показания тип "НЕ КАЗВАЙ НА НИКОГО",та преди това вървяха наравно.Аз ви казах,че ще караме,защото съм обещал и казал,но съм такъв,че все си слагам по нещо към перформанса на колата,а за съжаление нямам времето да настройвам когато си поискам след всяка доработка,затова и го съобщих,че колата няма да е готова и да е някакво мерило.Дидо знае как върви Астрата и спрямо това което видя вчера като сила от Фията може да ти даде ПРИМЕРНА ОРИЕНТИРОВКА какво може да стане между двете коли.Скоро живи и здрави ще ви покажа как въви и бмв-то в пълния си потенциял!didich написа:Аз пак не разбрах какви са приблизителните коне на бравото в момента на 1,7 бара ?
Коментар
-
Докато не направя бравото 300 коня нама да излизам повече :DБлагодаря ви за хубавите думи за Бравото ми. Наистина е много приятно да чуеш признание от няколко човека, за труд който съм положил вече 2 години. Мисля даже да пусна тема какво съм правил по него ама за сега не ми се пише Ще чакам да си направите бегачката и ще се пуснем пак. Сега имам да оправям хидравлична помпа, реглаж на предница и смяна на филтри и масло, което ме подсеща чеееевчера карах със стария филтър, като го сменя върви много повечеAlfa Romeo 147 2004 mJetd
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар