Взех го от Италия, като изрично искаха номера на ЕКУ-то. Имаше тема по случая.
Е, нормално. Нали трябва да намерят от нета същия номер софт, за да го поправят, за да може след като го качиш да имаш шанс да запалиш.
Mury написа:
Освен всичко това,колата става осезаемо по лека за каране,с много малко газ,а оттам идва и разликата в разхода.Ако колата е с ремап,турбината почва да надува една идея по рано,моята почва от 1500 об.
Моята пък започва да надува от 900 оборота някъде. Не мога да хвана точно от колко, ама е под 1000. Фул бууст идва при 1690 оборота, хайде за по-лесно ще го кажем 1700. Тогава започва да работи по овърбууст карта. А ако твоята започва от 1500, имаш голям проблем.
Толкова си ***Модерирано***, че няма да те коментирам повече. В темата за софта и ти взе отношение, коренно различно от сегашното, защо ли? Писна ми от тебе!1.2. Потребителските постове трябва да показват респект към другите потребители. Гневни или оскърбителни постове няма да бъдат толерирани. Модераторски екип на fiat-bg.org
Толкова си ***Модерирано***, че няма да те коментирам повече. В темата за софта и ти взе отношение, коренно различно от сегашното, защо ли? Писна ми от тебе!
Само за едно ще те помоля. Задържай си обидите!Ако имаш нещо да ми казваш - има ЛС за тази цел.И абсолютно нищо не съм казал, което да си противоречи на предишното ми мнение по въпроса.Хайде със здраве и прати след това много здраве също така на 280-те коня ли колко бяха, а след това и на скоростната ти кутия, а и след това на мапера, който можел да прави супер щадящ софтуер със 10 милиона коня повече с=едновременно с 10 милиона нютона по-малък въртящ момент... Yellow_Flash_Colorz_PDT_07Заблуден си друже, много си заблуден. Така както и с ДПФ-а, така и сега. Дори сега си още по-заблуден. Ама ще го разбереш някой ден. Може би...
Истински 190kW предполагат ускорение до тази скорост за ~20 секунди. Това клипче е на космически години от ~260кс. Ама толкова космически, че ти е бедна фантазията.Баси изплакването на окото ми направи. Благодаря ти за което!Гледай си клипчетата, надъхвай се, слагай си очаквания софт, уникален, единствен за твоята кола и се радвай на живота. :D
@ BOДа ми плащаше масрафа, да те разбера що се пениш. Ма и да да ми казваш от къде съм си взел софта с твърда убеденост, при условие, че хал хабер си нямаш, е сори! Идва малко в повече. Карай си астматика и се радвай, че скъп, щото върви. Аре стига толкова!@ emzoКато я строша тая кутия, голем праз. Нали аз ще я плащам? Слава Богу, справям се.
Истински 190kW предполагат ускорение до тази скорост за ~20 секунди. Това клипче е на космически години от ~260кс. Ама толкова космически, че ти е бедна фантазията.Баси изплакването на окото ми направи. Благодаря ти за което!Гледай си клипчетата, надъхвай се, слагай си очаквания софт, уникален, единствен за твоята кола и се радвай на живота. :D
И да видим реалността:http://www.youtube.com/watch?v=YPbqS5OE-sQИзвади часовника и засичай и ми кажи с колко секунди е било моето отклонение, моля.Искам да го напишеш сам.А тия данни, които цитираш са съвсем теоретични, а не реални.Базират се на мощността и тежестта на автомобила.Демек ориентировъчни.А я да видим дори едни двулитров двигател на 184кс:http://www.youtube.com/watch?v=6A1pmI65pbsЯ, той по-добър от 260кс на Крома. Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
Колега, колко е съотношението коне-килограми на т’ва купенце и на Кромата! Двата автомобила нямат нищо общо
Купето тежи точно 1600кг при 184кс това прави 8,7кг/ксКромата тежи точно 1650кг при 200кс това прави 8,25кг/кс. А ако я броим на 260кс това прави 6,35кг/кс.Друг въпрос?
Кофти, а? :D :D :D Глей си клипчетата и си вЕрвай. :D :D :D :DДа си беше затраял, че стана за смЕх :D :D :D :D :DНа ти да си бройкаш!http://www.youtube.com/watch?v=7DBdS0oMK-k
Това как да го разбирам? Като гроздето е кисело или защо биете негрите? Даже ти избързва часовника, избирателно ъф корс. :D :D :DУмствено ме увеселяваш! Дано да знаеш кой го е казал и по какъв случай. :D :D :D :D
Коментар