на балкан е повече адреналин от колкото на писта понеже на пистата няма кои знаи каква трапка понеже на балкана ако не можиш да караш след гонката няма да имаш кола апак ако си добар шофиор колата ще ти баде в идеално састояние и шофиора сащо аз ще сам с стария кадет 1.6 75 кончета но рипкат ли рипкат всичките под капака след ремонта кадето му правих последно
Само да те питам в твоите ръце имало ли е здрава кола и някога ще има ли?
суки като си толкова искаш да се састезаваме ти казах по готе ако не можиш да четеш да ти взема частна учителка писах ти НА СЛИЗАНЕ от хижа здравец през марковския пат кадето се провеждат рали състезания а ако искаш аз по принцип пари не слагам слагам талончи на кола понеже те са на мое име та ако искаш питаи тати дали ще ти разреши да сложиш талона на бравока и тогава вече да има смисал тази гонка а ако искаш да се дарпаме на горе тогава да го направим на заден ход какво ще кажеш тогава ще сме равностоини понеже опела е 75 коня но на заден ход почти всички имат едно и сащо ускорение
а бух относно карането на писта да карал сам но докато сам го правил съм се стремял да влизам в завоите на дрифт а не толкова за време поневе трапката идва когато поднесеш колата и успееш да я удържиш с вратите напред до края на завоя та ако има кандидати на дрифт сащо сам много навит ама мнооого :D :D :D
а бух относно карането на писта да карал сам но докато сам го правил съм се стремял да влизам в завоите на дрифт а не толкова за време поневе трапката идва когато поднесеш колата и успееш да я удържиш с вратите напред до края на завоя та ако има кандидати на дрифт сащо сам много навит ама мнооого :D :D :D
ама с кола с предно или с кола със задно си дрифтирал ???а ако се надахате за планинско го правете като хората, за време
бух с кола с предно сам правил дрифт което е по трудно от кола със задно понеже сам карал и бмв 318 ис 140 коня и ставаше по принцип много яко ама аз не обичам коли със задно друго си е да чукнеш ръчната в завоя и да почниш ма момента да я объваш и пускаш за да можи да поднася още повече и да можиш да държиш колата по ъгъла на завоя
абе това ХГТ като много варви да направим една гонка ама от хижа зравец през марково и които стигне пръв чешмичката след марково печели но карането ще е само на слизане
Ще се получи интерестна гонка ... ще ми е интерестно много .... ще има напрежение и много мирис на феродо .....
Ти освен сеир и да надъхваш до сега нищо не съм видял да правиш?А,извинявай би те няква смешна сиера
PB 5976 BC Сря Окт 07, 2009 1:23 pm Искам да гледам дрифт ... осебено с браво .....
Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!
бух с кола с предно сам правил дрифт което е по трудно от кола със задно понеже сам карал и бмв 318 ис 140 коня и ставаше по принцип много яко ама аз не обичам коли със задно друго си е да чукнеш ръчната в завоя и да почниш ма момента да я объваш и пускаш за да можи да поднася още повече и да можиш да държиш колата по ъгъла на завоя
аз тебе те знам че моиш да дрифтираш с кола с предно, поне с Браво ама друго си е прещипеш съединителя на някоя кола със задно пробваи с нещо по сериозно от 318ис, аз сам карал и ИС карал сам и 328и разлика има и стига сте се хапали вече за тва гонене камо ли на талони нито един от двамата няма си даде колата на другия,тва не е американски филм ,да бъдем реалисти
извиняваи колега обуркахсе исках да кажа ако се сустезажад да го правят а не само приказки.така добре ли е тянка. Направо и аз не можах да го разчета. javascript:emoticon(’’)
Коментар