ми Тянка кво да ти кажа сравнително слабичко беше,купетата бяха наи много (7-8 ) с бравоци бяхме аз и Сукито и Митака се мярна по едно времеП.С. ти що си разязваш колицата така по бензиностанциите ? :D
ми Тянка кво да ти кажа сравнително слабичко беше,купетата бяха наи много (7-8 ) с бравоци бяхме аз и Сукито и Митака се мярна по едно времеП.С. ти що си разязваш колицата така по бензиностанциите ? :D
Щото на паркинга пред нас е супер гъч с коли и за тва на ОМВ и хем там е по осветено няма да я мисля цяла вечер Пък и ся като нямам книжка по цял ден там седи
а и да си носи 50 лева зада види прехваленото типо ако иска и с мен може да се пробва или и аз съм прехвален а?
Казах,че пари няма да слагам,телефона ми се вижда.Някой се е взел много насериозно май,че и бабаит,с него да съм се пробвал.Айде звънкай и да видим.Имал съм такова Типо в далечната 2001 та ми е ясна картинката.Ще вземе Астрата ама с малко,много малко.И говорим за ПЕНСИОНЕРСКО Комби срещу "бегачка" все пак.Имал съм и 2 броя Браво 2,0 20В та ми е ясна картинката с вървенето.
Все си мислих че все още е твое.Мерак имам на 2-3 пловдивски браво-та едното е с номер 8886 , другото е 4723 с големи бели джанти.Виждах го много често в кичука на Ал.Стамболиййски пред един блок до детската градина но така и нямах късмета да се срещна с колегата.Относно Типото на 1912 - тва типо далеч не е сток.Надали някой си е играл да му маха чипа и спортните валове А аз си мисля че дори и без тях трябва да е пред HGT147 и зад HGT155
Имаш грешка. Бравото 8886 е син цвят и няма нищо общо с моето.Нито на вид нито като вурвене.най малкото че е 1.8 16V.Моето беше 2.0 20V.
Коментар