1912 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Чат за срещите в Пловдив
Collapse
X
-
-
Airfan написа:1912 написа:либрата нека си е 150 коня сток но има много фактори които влият на една гонка имам приятел който няма победа с неговата колаа пък аз нямам загуба с тая колаиначе стилото си е в час все пак ланчата се пусна после с друго стило и го натупа ама тва са 16 17 секундни коли,... колко да вървятLancia Lybra EXECUTIVE 2,4 jtd 150+ к.с. 2003'
Alfa Romeo 156 1,6 TS 120 к.с. 1997'
ex. Lancia Dedra 1,6 90 к.с. 1990
Коментар
-
JTD RACER написа:PB 5989 MP написа:Абе има нещо гнило .... само че и аз нещо немога да разбера .....Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!
Коментар
-
а бе момчета кво се чудите толкова , тея килограми в разликата си казват думата...какво има толкова да се изумявате. Либрата може да е 2.4 , но е автомобил ,който гони комфорта и возията,а не състезателен характер.И самия собственик на Ланчията дори ви каза , че е с софт за економично каране...До като стилото идва леко.Няма никъв ремап единствено генерацията,която направи може да е изиграла някъква малка роля, но основно е това ...не виждам за какво толкова.П.П.Иване кои мои глупости ?FIAT Bravo Club Plovdiv
Con Asistencia di Veloce
Коментар
-
Tqnkata написа:а бе момчета кво се чудите толкова , тея килограми в разликата си казват думата...какво има толкова да се изумявате. До като стилото идва леко.Няма никъв ремап единствено генерацията,която направи може да е изиграла някъква малка роля, но основно е това ...не виждам за какво толкова.
Коментар
-
JTD RACER написа:Tqnkata написа:а бе момчета кво се чудите толкова , тея килограми в разликата си казват думата...какво има толкова да се изумявате. До като стилото идва леко.Няма никъв ремап единствено генерацията,която направи може да е изиграла някъква малка роля, но основно е това ...не виждам за какво толкова.Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!
Коментар
-
JTD RACER написа:Tqnkata написа:а бе момчета кво се чудите толкова , тея килограми в разликата си казват думата...какво има толкова да се изумявате. До като стилото идва леко.Няма никъв ремап единствено генерацията,която направи може да е изиграла някъква малка роля, но основно е това ...не виждам за какво толкова.FIAT Bravo Club Plovdiv
Con Asistencia di Veloce
Коментар
-
Tqnkata написа:да вярвам си....мисля,че знам поне малко неща за автомобилите и мога да ти кажа , че в една кола всеки 40 кг оказват някакво влияние ,представи си какво влияние оказват 200.Другото,което мисля че не си взел в предвид (щом така ми говориш) е съотнешението тежест към мощност,което никой от произказалите се тук не знае какво е понеже реално погледнато никой не знае каква е мощността на Стилото на Иван след като го отпуши...до колкото съм запознат , ефекта от правата генарация е много силен при турбо автомобилите.Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!
Коментар
-
Racer GT написа:Tqnkata написа:да вярвам си....мисля,че знам поне малко неща за автомобилите и мога да ти кажа , че в една кола всеки 40 кг оказват някакво влияние ,представи си какво влияние оказват 200.Другото,което мисля че не си взел в предвид (щом така ми говориш) е съотнешението тежест към мощност,което никой от произказалите се тук не знае какво е понеже реално погледнато никой не знае каква е мощността на Стилото на Иван след като го отпуши...до колкото съм запознат , ефекта от правата генарация е много силен при турбо автомобилите.FIAT Bravo Club Plovdiv
Con Asistencia di Veloce
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар