Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

14.05.06г. - среща с консултативна цел...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Я кажете пробвахте ли "стъклената" свещ...
    VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
    VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
    VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
    VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
    Нека Силата на бъде с Нас...

    Коментар


      #62
      Благодаря ви на всички за усилията,които положихте оценявам го наистина. Нямаше нито един от всички присъстващи, който да не се завря под колата ми за този носач.

      Коментар


        #63
        kiro_of_the_day написа:
        Я кажете пробвахте ли "стъклената" свещ...
        Не. Свещите и на Типото (за Браво/Брава да не говорим!) са доста надълбоко и не влиза... А вероятно и резбата е различна.
        zfa159 написа:
        ...Чукането по мотора се оказа че е от 30 градуса аванс на празен ход - отстранихме го и сега не ще да върви....
        В какъв смисъл не върви? Нали проблемът беше, че не поема веднага от ниски обороти? Нещо след това ли се е случило?
        ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

        Коментар


          #64
          Ами Митко възможно е да съм ги забравил при теб .Чука днес го търсих и се чудих къде е щото ми трябваше малко да поблъскам Лулата сигурно и тя е там.Както и да е като се видим пак ще си ги прибера няма страшно.За чукането - ами общо взето не е само това че не поемаше от ниски обороти.След това започна и да не върви.В смисъл както караш на 3-та даваш леко газ да изпревариш нещо и тя просто не ще.....започва да притръсва и да се забавя (все едно се дави).Отделно на смукач почти не можеше да се кара ако не държиш високи обороти в смисъл дърпаш почти докрая и на 50-60 градуса не трябва да го прибираш.Аз искам не искам се наложи да врътна пак делкото за да успея да се прибера някак изобщо.Сложих го на някакво средно положение (нито е на краиното дето беше - 30 градуса нито на другото крайно където идваше закъснение....някъде да е около 15-тина градуса и върви доста по-добре в смисъл че ги няма тези ефекти и не чука).Хванал съм някакво междинно положение явно при което хем не чука хем върви задоволително.Замислям се да пробвам с карбуратора на колегата и да видя дали е проблема оттам (като го кача ще си сложа пак аванса да е както трябва).Иначе говорих с един майстор и той твърди че може да е от други неща - например отместен ангренажен ремък (доста се съмнявам за което зашото е слаган поне 10 пъти и проблема си стои и със стария пак си го имаше) или нещо по карбуратора да има не в ред.Евентуално ще я кача на газов анализатор и ще се види за какво иде реч.
          Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

          Коментар


            #65
            zfa159 написа:
            Ами Митко възможно е да съм ги забравил при теб .Чука днес го търсих и се чудих къде е щото ми трябваше малко да поблъскам Лулата сигурно и тя е там.Както и да е като се видим пак ще си ги прибера няма страшно.За чукането - ами общо взето не е само това че не поемаше от ниски обороти.След това започна и да не върви.В смисъл както караш на 3-та даваш леко газ да изпревариш нещо и тя просто не ще.....започва да притръсва и да се забавя (все едно се дави).Отделно на смукач почти не можеше да се кара ако не държиш високи обороти в смисъл дърпаш почти докрая и на 50-60 градуса не трябва да го прибираш.Аз искам не искам се наложи да врътна пак делкото за да успея да се прибера някак изобщо.Сложих го на някакво средно положение (нито е на краиното дето беше - 30 градуса нито на другото крайно където идваше закъснение....някъде да е около 15-тина градуса и върви доста по-добре в смисъл че ги няма тези ефекти и не чука).Хванал съм някакво междинно положение явно при което хем не чука хем върви задоволително.Замислям се да пробвам с карбуратора на колегата и да видя дали е проблема оттам (като го кача ще си сложа пак аванса да е както трябва).Иначе говорих с един майстор и той твърди че може да е от други неща - например отместен ангренажен ремък (доста се съмнявам за което зашото е слаган поне 10 пъти и проблема си стои и със стария пак си го имаше) или нещо по карбуратора да има не в ред.Евентуално ще я кача на газов анализатор и ще се види за какво иде реч.
            специално за делкото на всички фаери съм забелязал че трябва да е на 5мм от крайно положение по посока като го въртиш към мотора. при теб как се държи колата при това положение пробвахте ли го/ако въобще се разбира какво искам да кажа де/ :D
            TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
            UNO 1.0 FIRE

            Коментар


              #66
              zfa159 написа:
              ...Замислям се да пробвам с карбуратора на колегата и да видя дали е проблема оттам (като го кача ще си сложа пак аванса да е както трябва)...
              Няма проблем пак да вържем тестера и да регулираме аванса. Но наистина потърси причината, според мен не е в аванса.
              ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

              Коментар


                #67
                Значи.Първо колегата ще ме извинява ама не разбрах откъде да ги гледам 5-те милиметра така че ще съм благодарен да ми разясни .По повод аванса - и аз смятам че не е от него.По-скоро ако е бедна сместа има логика да прави така и да иска повече аванс за да има време да се разпали цялата смес (в смисъл че е много бедна и не се взривява добре) поне аз някак така си го обеснявам проблема.Ще търся друг карб. да пробвам с него и ще говоря с майсторчето до работата да я погледне на газ анализатора да види.
                Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

                Коментар


                  #68
                  следващия път ще дойда
                  Bravo, 1.8 16V

                  Коментар


                    #69
                    zfa159 написа:
                    Значи.Първо колегата ще ме извинява ама не разбрах откъде да ги гледам 5-те милиметра така че ще съм благодарен да ми разясни .По повод аванса - и аз смятам че не е от него.По-скоро ако е бедна сместа има логика да прави така и да иска повече аванс за да има време да се разпали цялата смес (в смисъл че е много бедна и не се взривява добре) поне аз някак така си го обеснявам проблема.Ще търся друг карб. да пробвам с него и ще говоря с майсторчето до работата да я погледне на газ анализатора да види.
                    ами наистина кофти съм обяснил ама без снимка си е трудно за обяснение но ще опитам пак значи : делкото като се върти към купето и към радиатора нали има определен ход от около 3см/изрязано в корпуса на делкото в което влиза шпилката и се фиксира с гаика за 10 ключе/ та става въпрос че трябва да седи така че като се завърти в посока към мотора шпилката с която го фиксира в определено положение трябва да е на около 5мм от края на това изрязаното в корпуса на делкото . ОХ много е трудно да го обясня така дано този път да ме разбереш какво искам да ти кажа
                    TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                    UNO 1.0 FIRE

                    Коментар


                      #70
                      Е нищо де ще ти кача снимка - изтегли си я,нарисувай ми го и я качи пак ако не те затруднявам.Аз ти разбрах идеята ама не разбрах от кой край защото си написал "към мотора" а то делкото си стои на самия мотор и не успях да разбера.Съжалявам.Ето и снимката :
                      Прикачени файлове
                      Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

                      Коментар


                        #71
                        грешката е моя не към мотора, а към купето се завърта /ако може така да се каже по посока на часовника/не се вижда много добре от снимката, но май делкото ти на снимката е в това положение в което искам да ти обясня
                        TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                        UNO 1.0 FIRE

                        Коментар


                          #72
                          На тази снимка беше с около 30 градуса аванс и беше завъртяно почти в крайно положение към купето.
                          Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

                          Коментар


                            #73
                            zfa159 написа:
                            На тази снимка беше с около 30 градуса аванс и беше завъртяно почти в крайно положение към купето.
                            точно така мисля че трябва да е на 4 фаера съм гледал и на 4-те беше така делкото
                            TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                            UNO 1.0 FIRE

                            Коментар


                              #74
                              някой ще драсне ли на снимката от къде точно се настройва аванса, че немога да разбера по коментарите
                              Tofas- Sahin 1.6 карб.

                              Коментар


                                #75
                                ForceWere написа:
                                някой ще драсне ли на снимката от къде точно се настройва аванса, че немога да разбера по коментарите
                                ами аз не мога да драсна но мога да се опитам да ти обясня: на снимката най отгоре делкото където се захваща за мотора има една гайка за 10 ключе отдолу под делкото има същата разхлабваш ги и почваш да въртиш делкото и да си настройваш
                                TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                                UNO 1.0 FIRE

                                Коментар

                                Working...
                                X