По мой груби сметки - Италфест 2008 (последния истински Италфест) имаше около 700++ коли. Италфест 2009 вярно, че беше и кофти времето - около 300-350 коли.
Бъркаш 2005 беше последния истински фест на Долна баня лично не си спомням 2008 на Калояново да имаше кои знае какво камо ли 700 коли 2005 все още наистина беше итал фест и нямаше алфа нямаше фиат всичко беше едно ама до там [/quote]
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Бъркаш 2005 беше последния истински фест на Долна баня лично не си спомням 2008 на Калояново да имаше кои знае какво камо ли 700 коли 2005 все още наистина беше итал фест и нямаше алфа нямаше фиат всичко беше едно ама до там
2008-ма беже на Лесново, въпреки всичко идваха хора от цяла българия имаше, яко коли, даваше се газ от всички, и аз тогава не съм усетил особено деление на фиат/ланчия/алфа, а както е тръгнало, Италфест ще си се събират една групичка от 20-30 познати и приятели и ще си се напиват в различни точки на България ...
Alfa Romeo 147 JTD and Alfa Romeo GT JTDm - now
Fiat Coupe 2.0 16V LE style - air intake; kappa turbo inlet manifold; 63mm exhaust system; headport;lightweight flywheel; chip - 1++hp - EX
Fiat Tipo 1991 - ex
Fiat Uno Fire - ex ex
Щото ФИАТите бяха в къра оставени, на произвола на съдбата, някой после се сети, че е ИТАЛфест и ги викнаха на по-предни позиции.
Ми не всъщност според мен, до тая полянка са мислили да е пълно с алфи и ланчии, с идеята да е по подредено, но в последствие стана 12 часа и вече се видя колко ще е реалната бройка на ИТАЛФЕСТ 2010 ... така и ще продължава статистиката. По мой груби сметки - Италфест 2008 (последния истински Италфест) имаше около 700++ коли. Италфест 2009 вярно, че беше и кофти времето - около 300-350 коли. Италфест 2010 страшно време, на читаво място, ЛИПСА на каквато и да е реклама за тоя италфест. Аз бях №191 и влезнах в 11 не мисля да са били повече от 200коли. Така и ще продължава тъжната статистика, просто докато не се спре с мисленето има си Драг Дей и Трак Дей и само там ще се дава газ. Не всеки отива там с целта да се напие вечерта. Сега ще кажете имаше майсторско - Да имаше (състоящо се от 3 конуса) и въпреки това, честно - майсторското беше единственото интересно нещо на Италфест 2010 !!! Огледайте се почти всяка марка си прави годишните събирания на Калояново, кеф ти място, кеф ти писта, кеф ти драг, кеф ти шоу ................ ПП. Евала на колегата с яката музика в уното и на този със запазената марея. ПП2. Искам и да помоля, ако има някоя и друга снимка на Купе-то, ще се радвам, аз не си носех фото. Благодаря.
В линк-а, който съм пуснал има и снимки на твоята красавица
Вижте сега, не съм бил на повечето Италфестове, но все пак имам поглед.Организацията е сложно нещо - все пак каквото изобщо се направи - се случва на ’на мускули’ - парите не стигат, времето не стига, никой не получава пари за това, което прави.Факта че нещо се случва е прекрасен.Не искам да споменавам нито за телефонните ни сметки, нито за изгореното гориво, нито пък за изгубеното и време, което е най-слабо оценения фактор.Искам да помоля критикарите - догодина заповядайте в организацията, правете каквото можете, ние ще помагаме с опит.Относно въпроса за ’заточението’ на фиатите - очакваха се над 100 фиата, дойдоха - 20-30 - затова се получи така.Факт е че ядрото което прави срещите ни по приницип е вече разпаднато, остнаха само няколко човека от него. Това е - който иска - да заповяда следващия път. Факт е че от София дойдоха 4-5 коли. Точка.А автомивката не беше най-прекрасното нещо, но определено най-атрактивното - защо да е било лошо. Събра хора, а това е голяма работа.Апропо - във вечерното напиване няма нишо лошо - ако го няма ще е още по зле
Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар