Абе и аз със Бравото си минах съвсем спокойно, единствено се усеща гадния звук от грапавия асвалт, а не съм карал с повече от 120км./ч.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Чат тема за срещите във Велико Търново част 2
Collapse
X
-
Кво и е на "магистралата" ...Че не е цвете,хич не е...на няколко места си има и качествени дупки,но нищо фрапиращо на фона на цялата пътна система на България. Дори като се сещам през какви участъци съм минавал,,на тая магистрала си е песен. Друго си е миналата година като минавах от Ивайловград за Бургас,през Тополовград... След Любимец има няколко села между които пътя е лош,но поносим...прав участък,спокойно си караш и с над 100,лек завой и О УЖАС...Поле от дупки,коя от коя по-дълбока и нито можеш да намалиш достатъчно бързо ,нито да слаломираш...НА два пъти така опитвах да намаля,но при 80-90 няма начин,трябва да съм пълзял с 60,че да успея. Затова на третия път,направо подадох газ и почти не ги усетих. Просто на фона на такива кирливи участъци "магистралата" за Варна е цвете Между другото да питам нещо...каква скромна сума ще ми трябва да ми бъде монтирано копче за принудително пускане перката на вентилатора. Вчера бях на път да я прегрея като през зимата и ми писна да хвърлям боб ще пусне ли перка навреме или не. Знам сега колко на някои ще им смешно,на други ще им циганее,трети ще ми кажаат да си оправя охладителната система...За свое успокоение искам копче за принудително пускане на перката,но няма да се оправя сам,затова ако имате идея за каква скромна сума може да ми бъде поставено такова копче,ще съм благодаренex.Мареа ТД100
Коментар
-
paralesa написа:Кво и е на "магистралата" ...Че не е цвете,хич не е...на няколко места си има и качествени дупки,но нищо фрапиращо на фона на цялата пътна система на България. Дори като се сещам през какви участъци съм минавал,,на тая магистрала си е песен. Друго си е миналата година като минавах от Ивайловград за Бургас,през Тополовград... След Любимец има няколко села между които пътя е лош,но поносим...прав участък,спокойно си караш и с над 100,лек завой и О УЖАС...Поле от дупки,коя от коя по-дълбока и нито можеш да намалиш достатъчно бързо ,нито да слаломираш...НА два пъти така опитвах да намаля,но при 80-90 няма начин,трябва да съм пълзял с 60,че да успея. Затова на третия път,направо подадох газ и почти не ги усетих. Просто на фона на такива кирливи участъци "магистралата" за Варна е цвете Между другото да питам нещо...каква скромна сума ще ми трябва да ми бъде монтирано копче за принудително пускане перката на вентилатора. Вчера бях на път да я прегрея като през зимата и ми писна да хвърлям боб ще пусне ли перка навреме или не. Знам сега колко на някои ще им смешно,на други ще им циганее,трети ще ми кажаат да си оправя охладителната система...За свое успокоение искам копче за принудително пускане на перката,но няма да се оправя сам,затова ако имате идея за каква скромна сума може да ми бъде поставено такова копче,ще съм благодарен
Коментар
-
И аз и отговор не чакам мене тази седмица не ме бройте, правя ремонт в къщи, всеки ден побутвам като се прибера от работа и до 9 едвам успявам да седна да вечерям, камо ли да излизам.... Абе Ице колко ти гори Мареата, ама среден разход да речем минал си 150 км. градско и 250 извън, че много съм се меракландисал за една ТД комби, ама като смятам колко ми гори Бравото с газ и колко дават заводско на Мара се излизат едни 4-5лв. разлика.... Хе, хе а за дупките мога да ви кажа, ако ви трябва канал да си смените маслото навръщане от морето се отбийте от Моравица посока Стражица, те там са снимали последния релийз на Обратен завой, дето още не е излязъл, че са изяли и режисьора--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
А имаш ли идея как е пътя от Стражица към Попово? Или друг да има идея,че всеки през ден пътувам към Разград и през драганово и камен на моменти имам чувството ще съм на моторна лодка...голямо лашкане пада,добре,че буса е служебен и много не го жаля Ванка,ако гледаш разхода сравнен с бравото на газ...ми няма да си наа кяр Всмисъл ,не гори много,но газта е къде по-евтина. Колко ми гори моята,мога да ти кажа вече със сигурност,защото допреди няколко месеца не я бях засичал пълно-пълно. Съотношението беше 100км градско(в търново и варна) и 550 извънградско,като на магистралата съм карал със 130-140 . Разхода ми беше под 6 на 100...колко точно сега вече не помня,но смесено се върти в гранниците 6 до 6,5 . Иначе за сравнение сега я карам по 12 км на ден 6 в едната и 6 в другата посока . Паля чакам 20 секунди и тръгвам,тя загравя след 2-3 километра в тия жеги. Смесено каране при тия условия сега ми дава 7 разход...зимата загрява по-бавно и качва до 8,но имай предвид ,че тогава си я карам студена и не може да загрее до работна температура. Предимства много пред карането на газ,но в джоба си бъркам по-надълбоко със сигурност.А копчето Саше си има предимства,на мен го кажи В бившата ми фирма червената астра дето я търкалях последните няколко месеца имаше такова копче...ако не беше то тая кола досега да е укривила глава. Смятай,че моята в момента по арбанаси докато го кача и вдига градуси доста(перката обаче къде включва къде не ) и започна ли да слизам охлажда. Онова чудо на техниката ,при 90 градуса му пускам втората стапен ръчно и на средата на баиирЯ както си е на перка правеше по над 100градуса...Добре,че я карах само с антифриз,че тъпия ми колега миналата година я кара на вода и хвърли водите на два пъти. Сещаш се след 100градуса какво става с водата...антифриза поне издържа малко повече.ex.Мареа ТД100
Коментар
-
Да бе и аз тей бях с Темпрата , като видя зора на някой по-голям баир си я пусках и после като си падне градуса си изкл. копчето.Вчера следобед в жегата се прибирахме от моренце със Ситроена 5 човека + багаж+ малко по-голяма скорост и климатик и на баирите вдигаше горе доло по 100-тина градуса.Изключа климата и понамаля малко и си нормализира на 80 градуса.(ако карам с около 100-110 не грееше толкова)Ванка какви пари тая Мареа.Екстри, година и т.н.Citroen Xsara 1.9 TD 90 hp
ex - Fiat Tempra 1.6 i.e. 75 hp
Коментар
-
Привет.Пътищата Стражица -Попово са два за информация.Единият е през Николаево и той е хубав а другият е през моето село.Гара Асеново и от там наляво след прелеза и през Манастирица,Горица,Славяново,Медовина и тогава Попово но това е път достоен за офроуд клуба ,поне от гара Асеново до Манастирица след това е поносим,през Николаево е хубав и в общи линии е същото растояние като през Камен.Само проба ще покаже ще си доволен ли от маршрута.ПоздравиFiat Sedici 1.9 MultiJet 120 Hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар