Аз имам един въпрос към хорато които сега са си купили колите.След купуването на една кола какво е най редното нещо да се провери и смени по колата.И как се чипосват коли насляпо без да се знае техническото им състояние.И въпрос към Митко и Стенли , колко време и финансови средства отнема едно ревизиране на един мотор , да се види във какво състояние е?
има няколко вариянта да се гледа външно да се слухти как работи дали има шумове и т.н. другия вариянт е разглабяне на мотора на саставните му части и ако има проблем ще се открие и ще се отстрани... какжи какво имаш предвид
Аз имам един въпрос към хорато които сега са си купили колите.След купуването на една кола какво е най редното нещо да се провери и смени по колата.И как се чипосват коли насляпо без да се знае техническото им състояние.И въпрос към Митко и Стенли , колко време и финансови средства отнема едно ревизиране на един мотор , да се види във какво състояние е?
има няколко вариянта да се гледа външно да се слухти как работи дали има шумове и т.н. другия вариянт е разглабяне на мотора на саставните му части и ако има проблем ще се открие и ще се отстрани... какжи какво имаш предвид
Визирам окотените коли .... не ми каза от към финансова гледна точка как са нещата.И според теб как човек след като не е сигурен във състоянието на колата си , и прави ремап Не е ли по добре тези 150-200лв да отидат във другата насока , ревизиране , и след като е ясно кое как е по колата тогава да се правят каквито и да е интервенции?
Аз имам един въпрос към хорато които сега са си купили колите.След купуването на една кола какво е най редното нещо да се провери и смени по колата.И как се чипосват коли насляпо без да се знае техническото им състояние.И въпрос към Митко и Стенли , колко време и финансови средства отнема едно ревизиране на един мотор , да се види във какво състояние е?
има няколко вариянта да се гледа външно да се слухти как работи дали има шумове и т.н. другия вариянт е разглабяне на мотора на саставните му части и ако има проблем ще се открие и ще се отстрани... какжи какво имаш предвид
Визирам окотените коли .... не ми каза от към финансова гледна точка как са нещата.И според теб как човек след като не е сигурен във състоянието на колата си , и прави ремап Не е ли по добре тези 150-200лв да отидат във другата насока , ревизиране , и след като е ясно кое как е по колата тогава да се правят каквито и да е интервенции?
въпроса беше че ще се спестят 100лв за бензин до софия , ама така като гледам спестихме доста повече ..... както се казва кола и жена се вземат на късмет :P
Роска гадна работа си е това .... Но и всички пребързани действия са малко или много безумни Според мен първо човек трябва да е уверен във техническото състояние на автомобила , хем да му е мирна главата , хем след тва да си знае че може да си прави каквито си иска доработки и да знае че колата ще го понесе. Дано бързо оправите колите и да си ги карате със здраве.
Какво щяло да стане на Тремола, може да пием по бира, щом ще има промоцийки.....Хора, здравите коли в магазина, всичко друго е на късмет, особенно при бегачките, там купуваш с идеята, че ще правиш-няма как.
--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
абе я да варим на бира утре пък то колите са така както я гледаш перфектна след 10км се е окотила гаранция няма пък и как да влезеш вътре да видиш ко става
не си хвалете колите че не се чупят защото в най-скоро време може да го очаквате
абе я да варим на бира утре пък то колите са така както я гледаш перфектна след 10км се е окотила гаранция няма пък и как да влезеш вътре да видиш ко става
трябват ми капачките на джантите братле... дай да измислим ко да правим тия дни да ги взема ..
Номера с бира ме кефи .. ще се гледа и мач.. аз не гледам попринцип ама световното го гледам :D Бира не пия .. ама тоник да има Бе важното е да се съберем ! :D
Коментар