Да попитам ,ще ми трябва ли някакъв по специален инструмент за утре при смяната на задните амортесьори.Гледах отдолу и не можах да си обясня къде се бърка за отвиване на горния край!
ех той фара ми се е счупил пак ( кажете някакво лепило за метал (то тва даже е някаква сплав, не е и метал) с какво да го залепя купих някакво JIP Epoxy Elastic даватго че лепи мн неща и метал включително. А са питам как се сваля самия фар? или утре ще го направим? щото е счупено едно парче точно кадето се захваща болта за купето
Да попитам ,ще ми трябва ли някакъв по специален инструмент за утре при смяната на задните амортесьори.Гледах отдолу и не можах да си обясня къде се бърка за отвиване на горния край!
през носача се бърка има една дупка и с дълъг глух ключ става работота
TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Ех... много късно се освободих и като минах хванах колегата Мазгарев точно да си тръгва.........Дайте намерим за следващия път един лаптоп с 2бр. ком портове или монитор който да работи на 12в.Аз понаправих едно РС на 12в, но няма екран за него.
И мен ме няма!Най вероятно съм бил за крушките на километража!Иначе за мен срещата бе много ползотворна!Благодаря на всички подметнали по нещо като съвет как да стане и по някоя и друга кружка за таблото на "кака Мара" - Мареата !
Хе-хе! Че така кажете бе колеги! На следващата среща ще бъдете снимани в най-компрометиращи пози над, под и вътре в колите! :DЗа захранването: с трансвертер няма ли да стане? Каква му е максималната консумация на това, дето ще се включва?
Коментар