Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Италианско преследване Плевен - 2-ри кръг + Дрифт

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Италианско преследване Плевен - 2-ри кръг + Дрифт

    Дойде ред и на второто състезание в Плевен организирано от Pleven Racing Team То ще се проведе отново в два дни - 5 и 6 юли. Състезанието ще се проведе по следния график: Събота - 05.06 09:00 - Записвания за участие 10:00 - Свободни тренировки (3 серии от по 4 обиколки) 16:00 - Квалификация (1 серия от 4 обиколки) - в зависимост от това с каква измервателна уредба ще разполагаме ще се засичат или 2-ра, 3-та и 4-та обиколка като едно цяло или всяка една от тези три обиколки поотделно! Неделя - 06.06 09:30 - Свободна тренировка за всички класирали се за състезанието участници 11:00 - Старт на състезанието по класове 14:00 - Награждаване на победителите по класове 14:30 - Свободна програма (drift на воля ) Състезателите се разделят на два класа: до 1600 куб. см. - клас А над 1600 куб. см. - Клас Б За състезанието в неделя се класират участниците с първите 8 времена от квалификацията в събота (при записани над 25 участника в клас - за състезание в съответния клас ще бъдат допуснати първите 16 ) Такса - 10 лева за участие, т.е. ако двама души карат с една кола - всеки от тях плаща по една такса. Ако един човек с кола до 1600 куб. см. изяви желание да участва и в горния клас със същата кола плаща две такси - по една за всеки клас. Ако един човек иска да участва с две коли - плаща две такси - по една за всяка кола. Гуми тип "слик" и "стриит слик" са забранени! Спонсори на състезанието (надяваме се да намерим и още, но към днешна дата са тези): магазин "Bassmania" масла - най-вероятно "Castrol" Заявката за участие може да изтеглите от тук: http://drifting-bg.info/emo_1net/Zaq...20uchastie.doc Заявките можете да изпращате на факс: 064/820282 или на e-mail: ivanov_iandgbrokers@mail.bg Ето я и самата писта: http://store.picbg.net/pubpic/86/A8/...a8aef886a8.jpg
    sigpic
    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
    475HP 11,5/1,9/191
    YouTube

    #2
    там сме колега там сме както винаги
    кола без турбо е като жена с малки цици, върши ти работа ама не ти праи кеф

    Коментар


      #3
      rercho написа:
      там сме колега там сме както винаги
      Ще има ли участващи Италианки от Плевен ?Изглежда организаторите са положили доста усилия
      sigpic
      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
      475HP 11,5/1,9/191
      YouTube

      Коментар


        #4
        Цитат от Дрифт форума:Състезанието ще бъде открито от кмета на град Плевен - г-н Найден Зеленогорски, който е завършил средното си образование в Техникум по Транспорт - Плевен. Дрифт шоуто ще е организирано подобно на Дрифт Събора - 2 коли излизат на пистата, като в зависимост от броя на хората изявили желание да дрифтят ще се определи на място броя на обиколките, които ще се правят в една серия, но най-вероятно ще се правят по 10 обиколки. След като всички направят по една серия, ако ни притиска времето ще прекъснем за награждаването, след което отново може да се дрифти, но вече неорганизирано - т.е. Дрифт Анархия - Епизод 2 Материални награди за победителите в Генералното класиране: 1. Ивайло Пондев (председател на "Плевен Рейсинг Тим") -Масла - 4 л туби 2. Bassmania - car audio 3. Omega Computers 4. Elkom VMV - инструменти, гидории и т.н. На Дрифт шоуто Ивайло Пондев ще избере най-атрактивния според него участник, който ще спечели 4 л двигателно масло Други спонсори на състезанието са: I&G Brokers Ltd. - Застрахователно-брокерска компания Prometei Ltd. - международен транспорт S.Print - рекламна агенция Елтур - туристическа агенция Автосервиз "Хемус" Pleven Rent - коли под наем Kart Club "Rezina Racing" "Експрес Секюрити - СОТ" - охранителна фирма
        sigpic
        Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
        475HP 11,5/1,9/191
        YouTube

        Коментар


          #5
          Няма таква организация Другият път като го правят организаторите да го направят като хората.Пълна анархия беше в бокса на участващите-разни коли на плевенски гъзари влизаха и илизаха и пречеха постоянно на нас участниците,реда за излизане на пистата беше ами никакъв ,а за времеизмерването нямам думи Той сигурно и Кими като си направи квалификацията се прибира във Финландия и чака да му кажат какво му е времето и на кое място е класиран.Друго пък е че това си е чиста картинг писта и въобще не е подходяща за нормални автомобили,как въобще на някой му хрумна да прави там такова състезание,особено че е близо трасето на Долна Метрополия С две думи пълна порнография,а за няма приказки от сорта че си ланкам на воля,ще доуточня че се класирах 12-ти(от 16 които отиват на самото състезание при над 25 участника в клас Б) ,но поради тези обстоятелства финала ще мине без мене.Нямам намерение още един ден да си троша нервите с некадърната организация.Да не говорим че едни караха по 5 вместо 4-ри обиколки,а други по 3 Въобще съжалявам че си загубих съботата
          Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

          Коментар


            #6
            ivanko_rs написа:
            Няма таква организация Другият път като го правят организаторите да го направят като хората.Пълна анархия беше в бокса на участващите-разни коли на плевенски гъзари влизаха и илизаха и пречеха постоянно на нас участниците,реда за излизане на пистата беше ами никакъв ,а за времеизмерването нямам думи Той сигурно и Кими като си направи квалификацията се прибира във Финландия и чака да му кажат какво му е времето и на кое място е класиран.Друго пък е че това си е чиста картинг писта и въобще не е подходяща за нормални автомобили,как въобще на някой му хрумна да прави там такова състезание,особено че е близо трасето на Долна Метрополия С две думи пълна порнография,а за няма приказки от сорта че си ланкам на воля,ще доуточня че се класирах 12-ти(от 16 които отиват на самото състезание при над 25 участника в клас Б) ,но поради тези обстоятелства финала ще мине без мене.Нямам намерение още един ден да си троша нервите с некадърната организация.Да не говорим че едни караха по 5 вместо 4-ри обиколки,а други по 3 Въобще съжалявам че си загубих съботата
            мисля че преувеличаваш и то ДОСТА!!! вярно че организацията през 1-вия ден не беше много добра но като за любителски шампионат мисля че беше на ниво! тези които правеха по 5 обиколки правеха 4+1 за охлаждане на двигателя !!! а тези които са правели по 3 явно не им се е карало повече...а пистата според мен си е съвсем нормална за този тип състезния... само че с турбинирана кола няма как да стане нали се сещаш... правата е прекалено къса за да се развърти турбината... ако обичаш коригирай мнението си или отиди и сподели с вашите колко те е яд... защото неможе от 47 участника и 700-800 човека публика да има 1 недоволен и той да се опитва да разгласи във всички форуми колко е зле организацията според него и така да отказва потенцялните и бъдещи участници
            е тия фиати големи бегачки бе

            Коментар


              #7
              O_g_i_ написа:
              мисля че преувеличаваш и то ДОСТА!!! вярно че организацията през 1-вия ден не беше много добра но като за любителски шампионат мисля че беше на ниво! тези които правеха по 5 обиколки правеха 4+1 за охлаждане на двигателя !!! а тези които са правели по 3 явно не им се е карало повече...а пистата според мен си е съвсем нормална за този тип състезния... само че с турбинирана кола няма как да стане нали се сещаш... правата е прекалено къса за да се развърти турбината... ако обичаш коригирай мнението си или отиди и сподели с вашите колко те е яд... защото неможе от 47 участника и 700-800 човека публика да има 1 недоволен и той да се опитва да разгласи във всички форуми колко е зле организацията според него и така да отказва потенцялните и бъдещи участници
              Не мисля че някой може да ме накара да си променя мнението особено като се изнервих толкова много накрая след квалификациите,а и кой си ти че да искаш да си променя мнението Написах това което видях и което почуствах,не те знам кой си, нито дали си карал нито те познавм лично за да ми коментираш поста.Да те питам и друго - ти някога карал ли си турбо автомобил?Май не си,затова недей изказва предположения къде върви и къде не ,защото са тотално грешни За обиколките пак не си в час,аз също направих в 3 от 4-те излизания на пистата по една обиколка за охлаждане,но не за това говоря.Не помня кои бяха участниците които навъртяха повече от 4-ри обилколки в каране ,а дори Ици може да потвърди че него го спряха на 3-та обиколка в 3-тото излизане Как така е нормална тази писта за такива състезания само ми обясни?С калинки ще се състезаваме там за да им използваме повече от 50% от потенциала?За твое сведение единствено ние трите русенски турбо автомобила(може би и търновското БМВ) слагахме 3-та на най-горната права.Да ти задам и друг въпрос тогава - защо се допускаха толкова орязани автомобили които видимо се усукваха по завоите,а нямаха предпазни клетки или така наречените ролбари ,а бяха забранени гуми тип слик и стриит легал слик?Това също е недомислено,ама никой не му обърна внимание.Е как няма червеното клио да бие,като е 2 пъти по-леко от мене примерно,независимо че е с над 100 коня отдолу.Ей такива "дребни" работи ,дразнят много,но лошото е че никой не ги забелязва,а се всеки се прескача да хвали "перфектната организация"!Абе Българска работа,няма нищо остани си с мнението че всичко е било "пирфектно" ,но НЕДЕЙ ме кара да си променям мойто
              Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

              Коментар


                #8
                Колега, не си единствения, който кара турбо. Забелязвам, че в повечето ти постове постоянно гледаш да се заяждаш. Като можеш направи ти по-перфектно състезание, да видим как ще стане. Постави си за цел, не да плюеш по форомите, а да биеш т.нар. клио, и то на плевенската писта. С това повече ще блеснеш, отколкото с безсмислени коментари. Жив и здрав. Нищо лично.
                NO PAIN NO GAIN fiat COUPE

                Коментар


                  #9
                  Колега "spirit76",изказвам си мнението и то е такова каквото съм го написал.Ако Вие ,плевенчани като органзатори се бяхте наистина постарали,нямаше да е така.Влез в дрифтинга ,току що писах отговор на колегата Оги,който да ме извинява ,но нямаше как да знам кой е бил в действителност на самата писта,преди малко разбрах.Там ще намериш отговор на това какво ме е вълнувало,само не знам защо още Искрен като организатор още няма пост с разяснения за цялото състезание в някой от форумите.Не се заядам с никой,просто каквото повикало,такова се обадило.Този Фиатски форум в частност стана едно място пълно с недомислени и пишлегарски теми,повечето от които трябва да отиват в "кофата".За сравнение ще ти кажа че единствено от 4-те итал форума,само форума на Ланча е все още на ниво,кой каквото иска да си мисли.И това е поради факта че модераторите си вършат работата и има контрол.По въпроса за това да бия Клиото,няма как да стане при положение че е толкова орязано че е два пъти по-леко от мене,но това е друга тема.Както виждаш още от миналата година в драг шампионата проблема с орязаните автомобили го решиха.Не виждам и защо и тука да не се реши този проблем,при положение че не бяха малко тези участници.За организирането на такова мероприятие,най-простия и логичен отговор е че в Русе няма такова място където да го направиш,което изключва за съжаление и нуждата от организация Жив и здрав ,пък ще видим на третия кръг какво ще стане,можи и да се преборим знае ли някой ...П.П.Колега каква турбо кола караш?П.П.1. Я да го обясня това къде има ЛАГ и къде няма на пистата в Плевен.Значи на правите няма проблем с развъртането на мотора(естествено турбото се е развъртяло преди това),проблемите бяха в двата най затворени завоя,като този на изкачване беше отврат.Там на 2-ра с около 2000 оборота,колата в такъв ЛАГ влизаше че като я ритнеш до долу и трябваха около 3-4 сек. да тръгне леко да вдига оборотите.За това си говорим,а не както колегата Оги коментираше че не можела да се развърта на правите,там дори постоянно буксувах
                  Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                  Коментар


                    #10
                    прав си колега... единствената турбо кола която съм карал е ТД :D това което казах беше просто предположение... като оргазнизация за всичко беше помислено... просто в екипа който се стараеше всичко да е перфектно имаше издънки... ако всички бяха работили както трябва нямаше да е така.... за цивилните коли които влизаха в бокса са виновни сотаджиите които си тръгнаха по рано от колкото трябваше и по едно време се оказа че никой не пази входа... естествено човек се учи от грешките си и се надявам за следващото състезание всичко да е на ниво... единственото което не разбрах е какво общо имат ролбарите със сликовете? сликовете са премахнати за да има по голяма конкуренция на пистата... понеже не всеки участник може да си позволи сликове... ролбарите не са задължителни по същите причини... аз примерно карах с ежедневната си кола... няма как да и монтирам ролбари при положение че постоянно в ежедневието си возя хора... поради липса на финанси немога да си позволя и друга кола която да ежеднева... а на всичкото отгоре и не искам друга... тази ми е на сърцето и обичам да си я карам из града... да ходя да си върша работа с нея и т.н. разбери ме правилно и дано следващото състезание да си доволен
                    е тия фиати големи бегачки бе

                    Коментар


                      #11
                      O_g_i_ написа:
                      прав си колега... единствената турбо кола която съм карал е ТД :D това което казах беше просто предположение... като оргазнизация за всичко беше помислено... просто в екипа който се стараеше всичко да е перфектно имаше издънки... ако всички бяха работили както трябва нямаше да е така.... за цивилните коли които влизаха в бокса са виновни сотаджиите които си тръгнаха по рано от колкото трябваше и по едно време се оказа че никой не пази входа... естествено човек се учи от грешките си и се надявам за следващото състезание всичко да е на ниво... единственото което не разбрах е какво общо имат ролбарите със сликовете? сликовете са премахнати за да има по голяма конкуренция на пистата... понеже не всеки участник може да си позволи сликове... ролбарите не са задължителни по същите причини... аз примерно карах с ежедневната си кола... няма как да и монтирам ролбари при положение че постоянно в ежедневието си возя хора... поради липса на финанси немога да си позволя и друга кола която да ежеднева... а на всичкото отгоре и не искам друга... тази ми е на сърцето и обичам да си я карам из града... да ходя да си върша работа с нея и т.н. разбери ме правилно и дано следващото състезание да си доволен
                      Разбра ме,като дойда на другия кръг имаш от мене Да ти обясня за ролбарите понеже там не си могъл да ми разбереш мисълта.Напълно ми е ясно защо бяха забранени двата видя сликове там въпроси нямам и даже подкрепям това решение,защото както сам каза не всеки може да си позволи такива гуми и/или неделна кола.За орязаните автомобили според мене въпроса стои по същия начин като за сликовете,отгоре на това безопасността на самия шофьор вътре е многократно намалена с орязването на купето.Също така се получават сериозни разлики в килограмите на автомобилите на различните участници при такава интервенция по купето.Двам ти за пример мойта кола,която си беше дори с половин пълен багажник(сигурно като твойта ) и тежи някъде между 1400-1500кг.Сравнявайки го с червеното Клио или с някоя от орязаните хонди съм сигурен че съм бил по-тежък поне с 400кг които не могат да се компенсират със 100-ина коня в повече.Ей това имах в предвид за орязаните автомобили,понеже положението пак не става уравнено както би следвало да се получи като от гумите.Не искам да ме разбираш погрешно,нямам нищо против да се опразни цялото купе и да остане една седалка и колан,но без рязане по купето.Сега сме ние на ход,да действаме да видим какво ще подготвим за 3-ия кръг
                      Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                      Коментар


                        #12
                        Аз подкрепям колегата от Русе нищо ,че е само един недоволният от това състезание и нищо, че много участници не са на неговото мнение.
                        Хората са като свинете даже прасетата са по-човечни!

                        Коментар


                          #13
                          Аз нещо съм я пропуснал тая тема, а и самото състезание...Та да питам другия кръг кога ще е....а и също дизелови коли пускат ли се и в кой клас....ако има достатъчно печки защо не направите един клас за дизели?
                          Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                          Коментар


                            #14
                            Към края на август се очаква да е. Имаше едно Ситроенче Ц2 турбодизелче и отиде в клас над 1600.Ако си под 1600 кубика но с турбо, ще караш в клас над 1600, защото се умножава по коефициент заради турбото.Малко кофти е за дизелите така, но където и да си няма значение.
                            sigpic
                            Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                            475HP 11,5/1,9/191
                            YouTube

                            Коментар

                            Working...
                            X