Дойде ред и на второто състезание в Плевен организирано от Pleven Racing Team То ще се проведе отново в два дни - 5 и 6 юли. Състезанието ще се проведе по следния график: Събота - 05.06 09:00 - Записвания за участие 10:00 - Свободни тренировки (3 серии от по 4 обиколки) 16:00 - Квалификация (1 серия от 4 обиколки) - в зависимост от това с каква измервателна уредба ще разполагаме ще се засичат или 2-ра, 3-та и 4-та обиколка като едно цяло или всяка една от тези три обиколки поотделно! Неделя - 06.06 09:30 - Свободна тренировка за всички класирали се за състезанието участници 11:00 - Старт на състезанието по класове 14:00 - Награждаване на победителите по класове 14:30 - Свободна програма (drift на воля ) Състезателите се разделят на два класа: до 1600 куб. см. - клас А над 1600 куб. см. - Клас Б За състезанието в неделя се класират участниците с първите 8 времена от квалификацията в събота (при записани над 25 участника в клас - за състезание в съответния клас ще бъдат допуснати първите 16 ) Такса - 10 лева за участие, т.е. ако двама души карат с една кола - всеки от тях плаща по една такса. Ако един човек с кола до 1600 куб. см. изяви желание да участва и в горния клас със същата кола плаща две такси - по една за всеки клас. Ако един човек иска да участва с две коли - плаща две такси - по една за всяка кола. Гуми тип "слик" и "стриит слик" са забранени! Спонсори на състезанието (надяваме се да намерим и още, но към днешна дата са тези): магазин "Bassmania" масла - най-вероятно "Castrol" Заявката за участие може да изтеглите от тук: http://drifting-bg.info/emo_1net/Zaq...20uchastie.doc Заявките можете да изпращате на факс: 064/820282 или на e-mail: ivanov_iandgbrokers@mail.bg Ето я и самата писта: http://store.picbg.net/pubpic/86/A8/...a8aef886a8.jpg
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Италианско преследване Плевен - 2-ри кръг + Дрифт
Collapse
X
-
Цитат от Дрифт форума:Състезанието ще бъде открито от кмета на град Плевен - г-н Найден Зеленогорски, който е завършил средното си образование в Техникум по Транспорт - Плевен. Дрифт шоуто ще е организирано подобно на Дрифт Събора - 2 коли излизат на пистата, като в зависимост от броя на хората изявили желание да дрифтят ще се определи на място броя на обиколките, които ще се правят в една серия, но най-вероятно ще се правят по 10 обиколки. След като всички направят по една серия, ако ни притиска времето ще прекъснем за награждаването, след което отново може да се дрифти, но вече неорганизирано - т.е. Дрифт Анархия - Епизод 2 Материални награди за победителите в Генералното класиране: 1. Ивайло Пондев (председател на "Плевен Рейсинг Тим") -Масла - 4 л туби 2. Bassmania - car audio 3. Omega Computers 4. Elkom VMV - инструменти, гидории и т.н. На Дрифт шоуто Ивайло Пондев ще избере най-атрактивния според него участник, който ще спечели 4 л двигателно масло Други спонсори на състезанието са: I&G Brokers Ltd. - Застрахователно-брокерска компания Prometei Ltd. - международен транспорт S.Print - рекламна агенция Елтур - туристическа агенция Автосервиз "Хемус" Pleven Rent - коли под наем Kart Club "Rezina Racing" "Експрес Секюрити - СОТ" - охранителна фирма
Коментар
-
Няма таква организация Другият път като го правят организаторите да го направят като хората.Пълна анархия беше в бокса на участващите-разни коли на плевенски гъзари влизаха и илизаха и пречеха постоянно на нас участниците,реда за излизане на пистата беше ами никакъв ,а за времеизмерването нямам думи Той сигурно и Кими като си направи квалификацията се прибира във Финландия и чака да му кажат какво му е времето и на кое място е класиран.Друго пък е че това си е чиста картинг писта и въобще не е подходяща за нормални автомобили,как въобще на някой му хрумна да прави там такова състезание,особено че е близо трасето на Долна Метрополия С две думи пълна порнография,а за няма приказки от сорта че си ланкам на воля,ще доуточня че се класирах 12-ти(от 16 които отиват на самото състезание при над 25 участника в клас Б) ,но поради тези обстоятелства финала ще мине без мене.Нямам намерение още един ден да си троша нервите с некадърната организация.Да не говорим че едни караха по 5 вместо 4-ри обиколки,а други по 3 Въобще съжалявам че си загубих съботатаPeugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
ivanko_rs написа:Няма таква организация Другият път като го правят организаторите да го направят като хората.Пълна анархия беше в бокса на участващите-разни коли на плевенски гъзари влизаха и илизаха и пречеха постоянно на нас участниците,реда за излизане на пистата беше ами никакъв ,а за времеизмерването нямам думи Той сигурно и Кими като си направи квалификацията се прибира във Финландия и чака да му кажат какво му е времето и на кое място е класиран.Друго пък е че това си е чиста картинг писта и въобще не е подходяща за нормални автомобили,как въобще на някой му хрумна да прави там такова състезание,особено че е близо трасето на Долна Метрополия С две думи пълна порнография,а за няма приказки от сорта че си ланкам на воля,ще доуточня че се класирах 12-ти(от 16 които отиват на самото състезание при над 25 участника в клас Б) ,но поради тези обстоятелства финала ще мине без мене.Нямам намерение още един ден да си троша нервите с некадърната организация.Да не говорим че едни караха по 5 вместо 4-ри обиколки,а други по 3 Въобще съжалявам че си загубих съботатае тия фиати големи бегачки бе
Коментар
-
O_g_i_ написа:мисля че преувеличаваш и то ДОСТА!!! вярно че организацията през 1-вия ден не беше много добра но като за любителски шампионат мисля че беше на ниво! тези които правеха по 5 обиколки правеха 4+1 за охлаждане на двигателя !!! а тези които са правели по 3 явно не им се е карало повече...а пистата според мен си е съвсем нормална за този тип състезния... само че с турбинирана кола няма как да стане нали се сещаш... правата е прекалено къса за да се развърти турбината... ако обичаш коригирай мнението си или отиди и сподели с вашите колко те е яд... защото неможе от 47 участника и 700-800 човека публика да има 1 недоволен и той да се опитва да разгласи във всички форуми колко е зле организацията според него и така да отказва потенцялните и бъдещи участнициPeugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
Колега, не си единствения, който кара турбо. Забелязвам, че в повечето ти постове постоянно гледаш да се заяждаш. Като можеш направи ти по-перфектно състезание, да видим как ще стане. Постави си за цел, не да плюеш по форомите, а да биеш т.нар. клио, и то на плевенската писта. С това повече ще блеснеш, отколкото с безсмислени коментари. Жив и здрав. Нищо лично.NO PAIN NO GAIN fiat COUPE
Коментар
-
Колега "spirit76",изказвам си мнението и то е такова каквото съм го написал.Ако Вие ,плевенчани като органзатори се бяхте наистина постарали,нямаше да е така.Влез в дрифтинга ,току що писах отговор на колегата Оги,който да ме извинява ,но нямаше как да знам кой е бил в действителност на самата писта,преди малко разбрах.Там ще намериш отговор на това какво ме е вълнувало,само не знам защо още Искрен като организатор още няма пост с разяснения за цялото състезание в някой от форумите.Не се заядам с никой,просто каквото повикало,такова се обадило.Този Фиатски форум в частност стана едно място пълно с недомислени и пишлегарски теми,повечето от които трябва да отиват в "кофата".За сравнение ще ти кажа че единствено от 4-те итал форума,само форума на Ланча е все още на ниво,кой каквото иска да си мисли.И това е поради факта че модераторите си вършат работата и има контрол.По въпроса за това да бия Клиото,няма как да стане при положение че е толкова орязано че е два пъти по-леко от мене,но това е друга тема.Както виждаш още от миналата година в драг шампионата проблема с орязаните автомобили го решиха.Не виждам и защо и тука да не се реши този проблем,при положение че не бяха малко тези участници.За организирането на такова мероприятие,най-простия и логичен отговор е че в Русе няма такова място където да го направиш,което изключва за съжаление и нуждата от организация Жив и здрав ,пък ще видим на третия кръг какво ще стане,можи и да се преборим знае ли някой ...П.П.Колега каква турбо кола караш?П.П.1. Я да го обясня това къде има ЛАГ и къде няма на пистата в Плевен.Значи на правите няма проблем с развъртането на мотора(естествено турбото се е развъртяло преди това),проблемите бяха в двата най затворени завоя,като този на изкачване беше отврат.Там на 2-ра с около 2000 оборота,колата в такъв ЛАГ влизаше че като я ритнеш до долу и трябваха около 3-4 сек. да тръгне леко да вдига оборотите.За това си говорим,а не както колегата Оги коментираше че не можела да се развърта на правите,там дори постоянно буксувахPeugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
прав си колега... единствената турбо кола която съм карал е ТД :D това което казах беше просто предположение... като оргазнизация за всичко беше помислено... просто в екипа който се стараеше всичко да е перфектно имаше издънки... ако всички бяха работили както трябва нямаше да е така.... за цивилните коли които влизаха в бокса са виновни сотаджиите които си тръгнаха по рано от колкото трябваше и по едно време се оказа че никой не пази входа... естествено човек се учи от грешките си и се надявам за следващото състезание всичко да е на ниво... единственото което не разбрах е какво общо имат ролбарите със сликовете? сликовете са премахнати за да има по голяма конкуренция на пистата... понеже не всеки участник може да си позволи сликове... ролбарите не са задължителни по същите причини... аз примерно карах с ежедневната си кола... няма как да и монтирам ролбари при положение че постоянно в ежедневието си возя хора... поради липса на финанси немога да си позволя и друга кола която да ежеднева... а на всичкото отгоре и не искам друга... тази ми е на сърцето и обичам да си я карам из града... да ходя да си върша работа с нея и т.н. разбери ме правилно и дано следващото състезание да си доволене тия фиати големи бегачки бе
Коментар
-
O_g_i_ написа:прав си колега... единствената турбо кола която съм карал е ТД :D това което казах беше просто предположение... като оргазнизация за всичко беше помислено... просто в екипа който се стараеше всичко да е перфектно имаше издънки... ако всички бяха работили както трябва нямаше да е така.... за цивилните коли които влизаха в бокса са виновни сотаджиите които си тръгнаха по рано от колкото трябваше и по едно време се оказа че никой не пази входа... естествено човек се учи от грешките си и се надявам за следващото състезание всичко да е на ниво... единственото което не разбрах е какво общо имат ролбарите със сликовете? сликовете са премахнати за да има по голяма конкуренция на пистата... понеже не всеки участник може да си позволи сликове... ролбарите не са задължителни по същите причини... аз примерно карах с ежедневната си кола... няма как да и монтирам ролбари при положение че постоянно в ежедневието си возя хора... поради липса на финанси немога да си позволя и друга кола която да ежеднева... а на всичкото отгоре и не искам друга... тази ми е на сърцето и обичам да си я карам из града... да ходя да си върша работа с нея и т.н. разбери ме правилно и дано следващото състезание да си доволенPeugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
Аз нещо съм я пропуснал тая тема, а и самото състезание...Та да питам другия кръг кога ще е....а и също дизелови коли пускат ли се и в кой клас....ако има достатъчно печки защо не направите един клас за дизели?Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар