хаха Роска и аз ги мернах състезателите с миксерите, големи фенчета :D
аз ги виждам през деня по двама трима максимум,се разкарват из града...келеши са май,но може и да греша sOOry пасатора бензинов ли е? ние имаме една печка,голяма острилка,но като се счупи си е.е майката,ремонт да двг за 2000 лева само частите
нашия служебен пасат е 3-ка 95-та с ела пакет , климатроник . 1.9 ТДИ е - 90 коня. ама нещо куц кон е , в града добре ама извън града е кофти малко.от 5-та 4-та като сложиш онова се чуди какво става, нема вътък нещо.темпрата на дълго по-добре се представя преди тоя пасат имахме пак пасат само че по стар.1-ца се води. мой набор беше колицата ... та той беше 1.6 ТД мисля че 70-75 коня , не повече.е стария пасат вървеше по-добре от тоя , смятай и през колко ръце е минал , какво ли ръчкане и каране не му е правено , мн яко копеле беше. но уви , пенсионирахме го
paralesa възможно е това за ключа . Аз имам 3 , личи си , че с единия е карано само и сега с него не мога да паля Само за отключване става ... Един приятел с Голф 3 си беше заключил ключа , взема резервния - все едно с камък изправян , ама запали Роска не си ли с Пунто вече Yellow_Flash_Colorz_PDT_33Абе какво става , всички ли карат служебни Пасати
аз служебен пасат не съм казвал,че съм карал,във фирмата ни има такова животно,но аз не съм го карал пък и тия старите пасати са си отлични товарни коне
paralesa възможно е това за ключа . Аз имам 3 , личи си , че с единия е карано само и сега с него не мога да паля Само за отключване става ... Един приятел с Голф 3 си беше заключил ключа , взема резервния - все едно с камък изправян , ама запали
да си кажа,преди малко пак запали чакмак и сега в реда на мисли ,които ще споделя,мисля,че това ми е бил проблема...е ще видим ден два седмица да не бързам,но засега ми харесва така...че какво ми се случи и доведе до проблема миЕдин ден паркирам си аз пред работа и както винаги забравих да вдигна прозорците изгасих и извадих ключа...после сещайки се за джама,вкарах го и дадох контакт,вдигнах ги и извадих ключа,но! Явно ключалката ми е поразбита и както е на контакт съм дръпнал ключа без да го върна в крайно задно положение и той си се извади...изобщо не съм обърнал внимание в бързината какво правя и по ракиено време ходих да взема нещо от колата,отключвам и шах-таблото свети ,колата на контакт. Вкарах ключа,изключих ,но поразията е станала...от тоя момент,като запаля сутри всичко ОК,от раз го прави,но всеки следващ път пали все по-трудно и по-трудно . Едно стържене,без да върти стартера и винаги имам чувството,че ключа играе,но мислех,че ключалката е разбита тотално и затова...но сега други ключ е плътно вътре и дори натиска самата ключалка леко напред,което други ключ НЕ прави. И сега пали добре,няма стържене. Разбира се може да е случайно съвпадение и днес да е решила да не ми прави к..венски номера,а утре или вдругиден наново старата песен,затова ще видим нататък какво се случва. Все пак ми струва логично и неслучайно всичко,ако е така,ще се ударя с пета в задника и следващата планова инвестиция ще е за зимни гуми...хвърлил съм око на фулда кристал,но в крайна сметка може да предпочета дебица,заради по ниската цена=все пак 20лв на парче си е добра разлика,на 4 гуми 80лв! я кажете какви зимни да се насоча да знам какво да търся и да преценявам парите...
Сашо е по гумите :Dа що се отнася до изваждането на ключа .. и на мен ми се случвало няколко пъти това , само че го познавам като заключа колата с алармата Само щраква вратите без да се чуе звук и ми става ясно
Коментар