chandler написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Чат тема за срещите във Велико Търново НОВ ЧАС 17:00ч.
Collapse
Заключена тема
X
X
-
JacK`DanielS написа:chandler написа:Един страничен въпрос.Случайно някой да знае тук в Търново да има Пунто 1,2, 73 к.с. (93-99) с климатик. или пък може някой от четящите тук да има същото.Че климатикаджията иска да види такова пунто като моето, но с работещ климатик, за да знае как да оправи моя.Alfa 147 JTD 115 hp
ex Punto SX 1,2 (73 hp), 1994 +LPG
Коментар
-
chandler при кой майстор си отишъл, че нещо много ме съмнява да е майстор този човек? Върви при Митака да ти оправят колата, не се занимавай с глупости, щом този не е правил такава кола, значи по добре не се занимавай с него. Климатичния радиатор като цяло е един обем няма нищо специално в него, та единствено да не може да се нагласи точното количество фреон, иначе не пречи, че е различен от оригинала. А и такива светкавични заключения, че компресора е заминал и от това е угаснала колата не са сериозни. А и това дето му викаш преостат не се намира на радиатора.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
И моя съвете да я закараш при Митака,засега там са единствените коректни майстори които съм срещал! Писнало ми беше или от такива които вместо да ти оправят колата я чупят-ама работели ефтино или от такива които знаят какво правят и те мотаят като виждат,че не чаткаш много...а най-лошата комбинация е като тоя Данчо на С.Велики(извинявам ако е познат на някой,ама не става тоя) хем не знае какво прави,хем те мами в очите и накрая нагло ти взима парите за нищо!Закарай колата при Митака и не се занимавай с другиex.Мареа ТД100
Коментар
-
:D Какво му е на Данчо, специалист от класа си е, на Реното не му беше завил капака на клапаните ама грам, половината от болтовете се навиваха на ръка, ама иначе гледам ти е сменил почти чистия въздушен филтър, той така прави между другото сменя всичко, което види, за да вземе повече лев.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
van_dal написа:chandler при кой майстор си отишъл, че нещо много ме съмнява да е майстор този човек? Върви при Митака да ти оправят колата, не се занимавай с глупости, щом този не е правил такава кола, значи по добре не се занимавай с него. Климатичния радиатор като цяло е един обем няма нищо специално в него, та единствено да не може да се нагласи точното количество фреон, иначе не пречи, че е различен от оригинала. А и такива светкавични заключения, че компресора е заминал и от това е угаснала колата не са сериозни. А и това дето му викаш преостат не се намира на радиатора.Alfa 147 JTD 115 hp
ex Punto SX 1,2 (73 hp), 1994 +LPG
Коментар
-
van_dal написа::D Какво му е на Данчо, специалист от класа си е, на Реното не му беше завил капака на клапаните ама грам, половината от болтовете се навиваха на ръка, ама иначе гледам ти е сменил почти чистия въздушен филтър, той така прави между другото сменя всичко, което види, за да вземе повече лев.ex.Мареа ТД100
Коментар
-
chandler написа:JacK`DanielS написа:chandler написа:Един страничен въпрос.Случайно някой да знае тук в Търново да има Пунто 1,2, 73 к.с. (93-99) с климатик. или пък може някой от четящите тук да има същото.Че климатикаджията иска да види такова пунто като моето, но с работещ климатик, за да знае как да оправи моя.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар