аз пък мога да кажа че има разлика във варвежа. когато се махнат гърнетата и се сложи права траба мошноста се покачва при малките мотори от рода на 1.2 както при мен мошноста се покачва до 3-4 коня. а при чипосването се покачвар до 14% а при турбо моторите е различно.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Чат тема за срещите във Велико Търново НОВ ЧАС 17:00ч.
Collapse
Заключена тема
X
X
-
говорих с пи4а дето слага 4иповетеее каза 4е парво се праи една диагностика да се види колко коня е ,след 4ипа пак се праи диагностика да се види колк0 е станало после, праи е като моята кола зака 25 коня 100% таи4е.... а за гарнетата в 2 форома гледах 4е се дига по 6-8 % става на дума цялата система ся не знам ма кого да вярвам ....не сам мн запознат за това и вас питах !1.12. .................Забранено е писането с латински букви, както и заместването на буквите "Ч", "Ш", "Щ" и други с цифрени означения като "4" и "6" или с някакви други знаци извън кирилицата. "Модераторски екип на fiat-bg.org"dEv # LiFe sTyLe
2.0 16в турбо 255+++ aPcCCc ApcCc Nerwen AsmYTik
Коментар
-
JacK`DanielS написа:аз пък мога да кажа че има разлика във варвежа. когато се махнат гърнетата и се сложи права траба мошноста се покачва при малките мотори от рода на 1.2 както при мен мошноста се покачва до 3-4 коня. а при чипосването се покачвар до 14% а при турбо моторите е различно.Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
Коментар
-
ilkor написа:Има голяма вероятност в събота и неделя да съм в Търново.Ще донеса малко карти за отстъпка в Еко. Нали имаше такава там ?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар