Здравейте!Напоследък все по-трудно ми става да въртя волана на моята любима кола. Имам Фиат Бертоне и много ми се иска да му сложа едно серво, че направо очите ми изскачат, докато паркирам. Имате ли представа дали това е възможно и кой може да го направи. Много ще съм ви благодарна. П.П. Сега, като се замисля, не е лошо да сложа едно серво и на спирачката, че е много твърда. Ама за това по-късно. Сега ме интересува сервото на волана.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Сервоусилвател за кормилна уредба
Collapse
X
-
А ще бъдеш ли така добра да направиш няколко снимки на този Автомобил (главната буква не е случайна) и да ги постнеш тук за да му се насладим! Единственото друго Бертоне във форума беше на колегата 1/9, но той го продаде! Добре дошла във форума! Очаквай скоро компетентен отговор.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
-
kiro_of_the_day написа:А ще бъдеш ли така добра да направиш няколко снимки на този Автомобил (главната буква не е случайна) и да ги постнеш тук за да му се насладим! Единственото друго Бертоне във форума беше на колегата 1/9, но той го продаде! Добре дошла във форума! Очаквай скоро компетентен отговор.
Коментар
-
Никакво съмнение не съм вложил, ако така е прозвучало - извинявам се! Просто исках да видим снимки на Автомобила. Той е от любимите ми модели на ФИАТ и се радвам всеки път като видя такъв.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
kiro_of_the_day написа:Никакво съмнение не съм вложил, ако така е прозвучало - извинявам се! Просто исках да видим снимки на Автомобила. Той е от любимите ми модели на ФИАТ и се радвам всеки път като видя такъв.
Коментар
-
Julka написа:kiro_of_the_day написа:Никакво съмнение не съм вложил, ако така е прозвучало - извинявам се! Просто исках да видим снимки на Автомобила. Той е от любимите ми модели на ФИАТ и се радвам всеки път като видя такъв.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Re: Сервоусилвател за кормилна уредба
Julka написа:Здравейте!Напоследък все по-трудно ми става да въртя волана на моята любима кола. Имам Фиат Бертоне и много ми се иска да му сложа едно серво, че направо очите ми изскачат, докато паркирам. Имате ли представа дали това е възможно и кой може да го направи. Много ще съм ви благодарна. П.П. Сега, като се замисля, не е лошо да сложа едно серво и на спирачката, че е много твърда. Ама за това по-късно. Сега ме интересува сервото на волана.
Коментар
-
Тези фиатчета не бяха ли със задно разположен двигател?Това допълнително ще поутежни нещата, особено за хидравликата на волата.Газови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
София , Горубляне ,ул. Самоковско Шосе 1 (срещу ОМВ на автоборсите) 978-20-82 973-67-24 0877-27-20-21
Коментар
-
The_Machine написа:Тези фиатчета не бяха ли със задно разположен двигател?Това допълнително ще поутежни нещата, особено за хидравликата на волата.
Коментар
-
Re: Сервоусилвател за кормилна уредба
hit-ko написа:Julka написа:Здравейте!Всичко това което искаш е възможно, но зависи до каква степен е икономически оправдано!Работата около преобразуването е доста, налага се да се смени рейката с хидравлична и да се постави хидр. помпа и още куп механични промени!При серво на спирачките е малко по-лесно, но във всички случаи, автомобила губи стойноста си на ретро!
Коментар
-
Добре дошла първо ) Като гледам подписа ти и най-вече линка към Еднорог... ще се окаже че сме колеги с мъжът ти ! Съсед по офис ми е Драго - издателство Дракон ) и много близък на издателство Еднорог Ако става въпрос за същото Берноте, с мъжът ти сме го коментирали много пъти! А сега по темата и най-вече по въпроса ти за сервото. Да правиш такава конверсия е СВЕТОТАТСТВО !!!! Автентичността на автомобила е най-важното нещо когато се касае за ретро колите. Бертонето или както е правилно да се нарича - Х 1/9 е уникален автомобил, не само като дизайн, но и като инженерни решения. Моя съвет е не разваляй колата! Едно подробно и обстойно обслужване и гресиране на възлите по ходовата част и управлението ще намалят усещането за твърдост на волата. Спирачките са наистина "твърди", но това е спортен автомобил. Това му е чара. Почти всички спортни коли са спартански направени по отношение на подобни глезотии. Тука се разчита на уменията на водача, на усещането за контрол над машината и удоволствието от усилието с което се кара такава кола. Не случайно тези коли се водят - играчките на порасналите момченца. Ако си решила да правиш "подобрения" по колата, винаги ще се намери майстор който да я преправи. На практика колата е съвместима с доста автомобили от 80 те години и вграждането на сервото няма да е кой знае какъв проблем. Единственото което ме притеснява е къде точно ще го монтират. Защото, както сама си се убедила, няма много място в тази кола. Много се радвам че се появи още един собственик на тази уникална кола! В Рерто раздела съм постнал доста инфо както за колата, така и за нейното сервизиране. Леко и без аварийно шофиране и горе главата! Ти имаш уникална кола. По улиците те забелязват всички. Бъди им пример за коректност и колегиалностlancia Zeta 2.0 turbo HL /чип-тунинг от TECNOTEMARACING, 16'джанти MELBER, EIBACH окачване , REMUS ауспух
ех' FIAT Bertone X 1/9 - 1500 - 5 speed '82 June
Lanchia Dedra 1600 i.e -пенсионирана
Коментар
-
x 1/9 написа:Добре дошла първо ) Като гледам подписа ти и най-вече линка към Еднорог... ще се окаже че сме колеги с мъжът ти ! Съсед по офис ми е Драго - издателство Дракон ) и много близък на издателство Еднорог
Коментар
-
Julka написа:Светът наистина бил малък. Аз съм заместник-управител на издателство "Еднорог", а Драго ни е кум.След като прочетох постинга ти, свеждам засрамено глава и оставям автомобила в неговия автентичен вид. Тамън ще заякна още в ръцете и краката. П.П. Мъжът ми ми е говорил за едно Бертоне пред офиса на Драго. Оранжево. Даже май и резервен двигател имаше. Твое е нали?lancia Zeta 2.0 turbo HL /чип-тунинг от TECNOTEMARACING, 16'джанти MELBER, EIBACH окачване , REMUS ауспух
ех' FIAT Bertone X 1/9 - 1500 - 5 speed '82 June
Lanchia Dedra 1600 i.e -пенсионирана
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар