Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Една истинска БГ ретро машина

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    willow75bg написа:
    Поздравления за труда и ентусиазма,който си положил.Лошото е,че повечето останали в движение са без документи и не могат да се карат законно.Първото ми моторче,което имах беше точно Балканче донесено от мен в два огромни сака по автобуса до селото ми.Знаех му кътните зъбки,но го продадох и защо,да ме пита човек.Сега стои едно Симсонче на доста годинки,което малко постегнах преди години.
    Аз също имах много оферти от купувачи за новите капли с гуми.Моето мнение е че такова нещо (ако е запазено) просто няма цена и не се продава.П.С Добре изглежда моточето.Поздравления!
    FIAT Bravo GT 1.6 16V 1999 - Pandora's Box
    Единствено в България "селянин" е обидна дума.

    Коментар


      #17
      Адмирации за труда колега!Изглежда невероятно добре, направо кукла.Освен, че е немислимо да се разделиш с него, предполагам не възнамеряваш да го караш активно?Готино е, че намирате време и средства да върнете историята назад.Всъщност тук не става въпрос толкова за средства, колкото за ентусиазъм и време.Поздравления още веднъж и много да му се радваш!
      I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

      Коментар


        #18
        Еее не, няма как просто да има такава тема и да не се включа. Моето не е реставрирано, но си го поддържах до последно, докато не спрях да го карам. Ето и две снимки от миналата година : Части у дома за реставрация имам, но нямам време и излишни средства. А и не ми се дава на вторични, все пак си е българска машина .

        Коментар


          #19
          И аз имах такова моторче от последните серии с крачни скорости. Голямо чакане падна и накрая с връзки от завода го взех. Пък и нали тук в Ловеч ги правеха. Чудесна машинка беше , а ако нашите държавници имаха и малко повече акъл то трябваше да не съсипват завода, а да ги усъвършенстват малко повечко и пазара ще ги гълта като топъл хляб.
          Фиат Панда 1.2 2006година
          Синджира си идва ,а козата я няма...

          Коментар


            #20
            Поздравления колега, добре си го направил!
            Fiat Coupe 1.8

            Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

            Коментар


              #21
              Благодаря отново за хубавите думи!Не знам какво имаш предвид като казваш да го карам "активно" ,но си го карам достаама на село поради полицейски причини Колкото до средствата не е кой знае колко като сума,но най важното както казваш е времето и мерака.А имаш ли ги налични май парите за без значение.И аз много съжалявам,че вече не се произвеждат защото се вижда че имат потенциял,а и пазар също ще има.Но това е друга тема (както всичко у нас- нещо което има бъдеще се съсипва)Радвам се да видя,че тук има и други с такива ретро машини!Добре изглежда Балканчето колега!
              FIAT Bravo GT 1.6 16V 1999 - Pandora's Box
              Единствено в България "селянин" е обидна дума.

              Коментар


                #22
                Ами под активно визирам да го използваш ежедневно за придвижване така, както правя аз.Е не точно с балканче ама все тая.По-добре без номер, въпреки, че трябва да се замислиш за намирането на един от онези, мъничките елипсовидни номера, дето се туряха едно време.Просто за да бъде завършен вида му.
                I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                Коментар


                  #23
                  Поздравления за труда и ентусиазма
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #24
                    Една истинска БГ ретро машина

                    Втори път : Вескобраво - браво !!!!Хвала на ентусиасти като теб и колегата със Симсончето...
                    FIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
                    FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo

                    Коментар


                      #25
                      Въпрос - Смени ли горивния жигльор на карбуратора?С течение на времето иглата го износва и разхода се повишава.С нов такъв двигателя мърка и ускорява много яко.Без поправки и тунинг съм се дърпал със Симсон в моя полза.
                      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                      Коментар


                        #26
                        Намерих из архива си от снимки тая направена през 1971г когато сина ми беше на 2 годинки.Просто си бяха много готини мотопеди тогава. За 290лв си го купих.
                        Прикачени файлове
                        Фиат Панда 1.2 2006година
                        Синджира си идва ,а козата я няма...

                        Коментар


                          #27
                          коцев написа:
                          .... Чудесна машинка беше , а ако нашите държавници имаха и малко повече акъл то трябваше да не съсипват завода, а да ги усъвършенстват малко повечко и пазара ще ги гълта като топъл хляб.
                          Да, и кой щеше да купува на братушките кютуците? То не стига че германците и чехите правеха по хубави мотори от тях, ами и ние... Понеже се натискахме да станем 16 република и не им противоречахме много. Поради същата причина е спряно и производството на това:
                          https://www.cialispascherfr24.com/

                          Коментар


                            #28
                            Колкото до мотопедите Балканчето нямаше конкурентни Руски мотопеди. Просто ние сами си ги спряхме от производство както и много други неща .
                            Фиат Панда 1.2 2006година
                            Синджира си идва ,а козата я няма...

                            Коментар


                              #29
                              Е то имаше и 150 кубикови балкани. (или 125, не съм съвсем сигурен точно)
                              https://www.cialispascherfr24.com/

                              Коментар


                                #30
                                250 кубика бяха големите мотоциклети.. Към края на производството на мотопеди пуснаха една малка серия от 75 кубика .Ето и линк и гледай ,гледай . :D Нещо не можах да дам линк ,но напиши в търсачката Балкан 250 и се любувай на техника.
                                Прикачени файлове
                                Фиат Панда 1.2 2006година
                                Синджира си идва ,а козата я няма...

                                Коментар

                                Working...
                                X