willow75bg написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Една истинска БГ ретро машина
Collapse
X
-
Адмирации за труда колега!Изглежда невероятно добре, направо кукла.Освен, че е немислимо да се разделиш с него, предполагам не възнамеряваш да го караш активно?Готино е, че намирате време и средства да върнете историята назад.Всъщност тук не става въпрос толкова за средства, колкото за ентусиазъм и време.Поздравления още веднъж и много да му се радваш!I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Еее не, няма как просто да има такава тема и да не се включа. Моето не е реставрирано, но си го поддържах до последно, докато не спрях да го карам. Ето и две снимки от миналата година : Части у дома за реставрация имам, но нямам време и излишни средства. А и не ми се дава на вторични, все пак си е българска машина .
Коментар
-
И аз имах такова моторче от последните серии с крачни скорости. Голямо чакане падна и накрая с връзки от завода го взех. Пък и нали тук в Ловеч ги правеха. Чудесна машинка беше , а ако нашите държавници имаха и малко повече акъл то трябваше да не съсипват завода, а да ги усъвършенстват малко повечко и пазара ще ги гълта като топъл хляб.
Коментар
-
Благодаря отново за хубавите думи!Не знам какво имаш предвид като казваш да го карам "активно" ,но си го карам достаама на село поради полицейски причини Колкото до средствата не е кой знае колко като сума,но най важното както казваш е времето и мерака.А имаш ли ги налични май парите за без значение.И аз много съжалявам,че вече не се произвеждат защото се вижда че имат потенциял,а и пазар също ще има.Но това е друга тема (както всичко у нас- нещо което има бъдеще се съсипва)Радвам се да видя,че тук има и други с такива ретро машини!Добре изглежда Балканчето колега!
Коментар
-
Ами под активно визирам да го използваш ежедневно за придвижване така, както правя аз.Е не точно с балканче ама все тая.По-добре без номер, въпреки, че трябва да се замислиш за намирането на един от онези, мъничките елипсовидни номера, дето се туряха едно време.Просто за да бъде завършен вида му.I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Въпрос - Смени ли горивния жигльор на карбуратора?С течение на времето иглата го износва и разхода се повишава.С нов такъв двигателя мърка и ускорява много яко.Без поправки и тунинг съм се дърпал със Симсон в моя полза.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
коцев написа:.... Чудесна машинка беше , а ако нашите държавници имаха и малко повече акъл то трябваше да не съсипват завода, а да ги усъвършенстват малко повечко и пазара ще ги гълта като топъл хляб.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар