Здравейте, имам FIAT 850 Sport. Купил съм го преди доста време, но чак сега имам възможност да го възстановя. Бихте ли ми дали съвет къде мога да намеря техническа информация за този модел. Колата си я бива, дори я карах преди време, но сега е за абсолютно пълен ремонт. Ясно е, че е най-добре да се оправям сам, но все пак ми е необходима някаква информция за автомобила (двигател, ел. Система ходова и т.н..) Ще съм ви благодарен, ако помогнете с нещо.Поздрави Жоро.Mail: donchev_g@yahoo.com
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Помощ за FIAT 850 Sport
Collapse
X
-
Случайно преди дни разбрах какво представлява машинката - по снимки от музея Балкан - ЛовечКак бих искал подобна машинка за цялостна реставрация + двувалка под капачето
http://snimka.bg/photo.php?photo_id=715616http://snimka.bg/photo.php?photo_id=715617http://snimka.bg/photo.php?photo_id=715618
Газови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
София , Горубляне ,ул. Самоковско Шосе 1 (срещу ОМВ на автоборсите) 978-20-82 973-67-24 0877-27-20-21
-
Аз си патя от тенекеджии - т.е. не мога да ти дам съвет за тях. За тапицерии - опитайwww.izkustvo.911.bg
Коментар
-
bubbscho написа:мерси, успях да открия книжка за ремонт на Фиата-а в интернет (ebay) сега чакам да я получа от .....Австралияразгледай го http://turbo124.com/forum/index.php ще намериш отгово на много от въпроси те си. Що се отнася до тенекиджиите, именно те ме откзаха да реставрирам бертонето си и да го продам. Мога да ти дам телефоните на много хора и никой да не ти свърши качествено работата. Скоро коментирахме с един колега сервиза на Николай в Люлин... той е маниак на ретро колите и има някъде към 20 тина фиатки и алфи. По принцип той е човека дето може да ти свърши работа но е малко дръпнат.Някой му беше издирил телефоните. Ще се поровя да ги намеря и отивай направо при него. Ако се спазарите след около година ще имаш едно бижу с което да се фуклявиш
lancia Zeta 2.0 turbo HL /чип-тунинг от TECNOTEMARACING, 16'джанти MELBER, EIBACH окачване , REMUS ауспух
ех' FIAT Bertone X 1/9 - 1500 - 5 speed '82 June
Lanchia Dedra 1600 i.e -пенсионирана
Коментар
-
такаааа.... изрових колегата с когото съм коментирал въпроса за сервиза на Ники в ЛюлинТой е успял да се свърже с него ( до колкото разбрах ). Писах му майл да се свърже с теб и да обмените ценно инфо
успех и на двама ви
lancia Zeta 2.0 turbo HL /чип-тунинг от TECNOTEMARACING, 16'джанти MELBER, EIBACH окачване , REMUS ауспух
ех' FIAT Bertone X 1/9 - 1500 - 5 speed '82 June
Lanchia Dedra 1600 i.e -пенсионирана
Коментар
-
bubbscho написа:мерси, успях да открия книжка за ремонт на Фиата-а в интернет (ebay) сега чакам да я получа от .....Австралия):http://dnn69.hit.bg/fiat1.jpghttp://...bg/fiat3.jpgа за каталога ако решиш може да си чукнем среща при някой евтин ксерокс да си го снимаш целия
Коментар
-
sport coupe написа:Ето малко архивни снимки да видиш за какво говоря (избирани са от по-хубавата и права страна):http://dnn69.hit.bg/fiat1.jpghttp://...t.bg/fiat3.jpg
В "квартала" имаше и едно такова, само че беше бяло/бежаво и с пефектен външен вид
беше с джанти тип "бъбреци".
Fiat Idea 1.9 8V mJet 'Emotion'
Fiat Bravo 1.4 16V T-Jet 'Eleganza'
Fiat Punto 1.2 16V ELX 'Speedgear'
Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"
https://www.fiat-uno.org/
Коментар
-
FIRE 8V написа:sport coupe написа:Ето малко архивни снимки да видиш за какво говоря (избирани са от по-хубавата и права страна):http://dnn69.hit.bg/fiat1.jpghttp://...t.bg/fiat3.jpg
В "квартала" имаше и едно такова, само че беше бяло/бежаво и с пефектен външен вид
беше с джанти тип "бъбреци".
Освен моето в София имаше още 4-5 купета, едното даже с десен воланТова бежовото е малко по-различно от моето - не е "спорт купе" (с 4 стопа, 4 фара и ДВГ 903 кубика ) а само "купе" - 2 стопа, 2 фара със стандартния 850 кубиков мотор... между другото произведените в Ловеч екземпяри са по-ценни от италианските, защото са много малко
Коментар
-
sport coupe написа:колега, ти май си от ЛозенецОсвен моето в София имаше още 4-5 купета, едното даже с десен воланТова бежовото е малко по-различно от моето - не е "спорт купе" (с 4 стопа, 4 фара и ДВГ 903 кубика ) а само "купе" - 2 стопа, 2 фара със стандартния 850 кубиков мотор... между другото произведените в Ловеч екземпяри са по-ценни от италианските, защото са много малко
е моя, от известно време не съм го виждал някъде изчезна от нашия "квартал"
Fiat Idea 1.9 8V mJet 'Emotion'
Fiat Bravo 1.4 16V T-Jet 'Eleganza'
Fiat Punto 1.2 16V ELX 'Speedgear'
Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"
https://www.fiat-uno.org/
Коментар
-
иии
здравейте аз също имам 850 купе, но моето не е за реставриране, то е може би най-доброто в бг на оригинална боя, кожата е много запазена, аз сам на 16 години и помагам от време на време на баща ми той сам оправя колите освен фиата имаме още 4 ретро автомобила.fiat coupe1,8 16v , fiat 850coupe,beta 2000 16v i beta 1600 16v
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар