Наскоро успях да се добре до една АЛФА Спидер от 1992 , това е страхотен автомобил за USA, където съм и аз. Сега от следващата година ше се продава Официално Алфа Ромео в USA и очаквам да стана официален предстажител за Синсинати. Тук Италианските коли са страхотна страст и са рядки понеже най-новите са от преди 10 години. Де да можех да внеса по-нови Фиати да покажа на хората какво се казва Performance, а те си мислят, че VW Голф е най-добрия автомобил в света )), а Хонда Сивик и Тойота Корола са най-евтините и здрави коли които съществуват. Пазара е огромен има страшен потенциал. Автомобили като Фиат, Алфа и Ланча с лекота биха спечели огромен дял )) :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Алфа, Фиат и Ланча в USA
Collapse
X
-
Интересно, все пак, защо досега ФИАТ/АЛФА/Ланча стояха извън този необятен пазар за автомобили? Това между другото е и един (май и единствен) от аргументите, с които голфаджиите подкрепят тезата, че, видите ли, италианските коли не стрували...Питам съвсем сериозно - някой знае ли какви са причините?
-
Точно както казва Bamzi, американеца (имам пред вид този, който е в зряла възраст) обича да се вози на гигантска каруца от сорта на Линкълн Навигатор или Инфинити QX65 ... ей ги на картинка тези слонове: ... и това за американеца е най-нормална ежедневна кола, с която жената да кара детето на училище... абе грандоманията там е на някакво неземно ниво. Виж, някое Бертоне или Барчета определено ще имат успех сред феновете на класическите форми, но просто размерите на нашите коли не са по вкуса на презокеанския човек. Пък и там трудно се пробива с ниски цени, тъй като там разлика от 2-3000 долара не са фактор. Да не говорим, че американските коли в америка са изключително евтини, докато европейските са яко надценени. Виж японците добре са се ориентирали, изнесли са производства в щатите и канада и заливат пазара с евтини и качествени машини. Честно казано, единствените малки коли, които съм видял да се карат по-масово там са Форд Фокус и Голф 4, задължително бензин и задължително най-големия мотор... те изглежда изобщо не внасят по-ниските модификации А дано италянките пробият там все пак... новото Пунто има потенциал да изземе клиентела от Голфа, но просто ние нямаме големи автомобили като за тях и това ще си остане слабо начинание. Още повече, никой няма да тръгне да зарежда с резервни части и да оборудва фирмени сервизи за обслужването на 1-2 модела, пък кой ли иска кола без обслужване.Уф, голям анализ му ударих, а PS. Това с Топ100 горе се е получило добре, но във Firefox останалите бутони не се виждат. Аз затова предлагах текстова връзкаНе знам дали знаете, но "не знам" се пише отделно!
Fiat Punto 1.2 SX 2000 г.
Коментар
-
Не бих казал че не карат италиянски коли може би не карат в близките 10-тина години ,за Фиат X1/9 съм абсолютно сигурен че е бил доста продаван, да не говорим за Алфа Спайдер (стария) просто с изнасянето на Алфа ромео от американския пазар края на 80-те или началото на 90-те ако не се лъжа не е останалала по-масова италянска марка на онзи пазар! Но ако не се лъжа има планове за завръщане, но това е толкова стара информация че едва ли е достоверна!!! Начинът според мен са малките симпатични кабриолети като Барчета защото, какво (евтино) европейско му харесва на американеца голф 1 кабрио.Друг вариант е Алфа ромео Брера защото може да се конкурира с Боксер на Порше. Има варианти, но според мен модел като Пунто едва ли ще се котира особенно в онези дължини и ширини където ако колата ти харчи под 20 я караш на сервиз ,а и има и друго за тях предното REALY SUCKS!Croma CHT
Croma 1.9 multijet
Коментар
-
Американците май не могат да се съберат в по- малка кола от тие дето ги е полазал Sko А зада ги впечатли нещо - то трябва да е доста откачено и бързо - знам че са фенове и на Хонда CRX обаче съм виждал извращения- на такава колица сложен огромен 5.7 литров двигател .... в общи линии са малко глупави по отношение на коли и си харесват "The pure American Muscle" както го наричат - което ще рече някое огромно 5-6 литрово чудовище, което вади масивните ... 380-400 коня )) Защо италианците са се отказали от този пазар не знам, но слуховете са че смятат да се върнат тази или следващата година, като в началото ще използват изградената дистрибуторска и сервизна мрежа ма мазарати.
Коментар
-
За Американския пазар не знам, но знам защо се посрещат с такова недоверие на Българския...просто първите коли, които бяха вкарани в България бяха немските таралясници, защото чисто и просто от Германия се вкарваха коли най-вече.И няколко години поред на българина му е набивано от търговците, че видиш ли немската кола "нема чупене" и оттам кат се качиш от москвич на VW ти се струва, че излиташ...абе простотия...Ще се нормализират нещата.== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
-
Мараба и от мен !!!! като начало с риск да стана досаден ще те помоля да пишеш на кирилица ! има си начин за това.В Щатите има много силно развито ретро движение. Особено що се отнася до италианските марки и коли. Разрови се и ще намериш много запазени коли на доста добра цена. Като начало посети http://www.international-auto.com/за мен това е един от най-големите магазини за части за италианските ретро автомобили.Отделно може да се разхождаш по http://www.seattlex19.org/index.html и от там има няколко линка към други сайтове.Аз ли чно ти препоръчвам да си вземеш едно Бертоне Х 1/9 или от 82 година ( карбураторното ) или модел след 86 та.. тази кола се потдържа много лесно а и при теб има много части ) гаранция ще си номер едно по улиците !!!! Това е било ферарито на средната класа през 80’те ) Бертонетата са много атрактивни и със сигурност ще спечелиш добра клиентела. Ретро манията завладява света !!! бавно и сигурно. Хората се умориха от еднотипни пластмасярки, дето си приличат и само емблемата ги отличава една от друга. Истинските, страстните фенове искат класическа кола..... искат да се отличават на пътя, да са единствени и да се помнят. Ако имаш възможност и средства пробвай в тази посока. В Европа този пазар е много динамичен. Цените са стабилни и клиентелата е постояна и платежоспособна. Предполагам че и при теб е така.Успех в начинанието !!!lancia Zeta 2.0 turbo HL /чип-тунинг от TECNOTEMARACING, 16'джанти MELBER, EIBACH окачване , REMUS ауспух
ех' FIAT Bertone X 1/9 - 1500 - 5 speed '82 June
Lanchia Dedra 1600 i.e -пенсионирана
Коментар
-
пининфарина
Нищо не може да се сравнява с италиянските автомобили - предполагам че американзите искат да карат автомобили като фиат, мазерати,алфа, ланчиа, но самият пазар в америка е разпределен, така че те да си произвеждат и купуват техните кошници :D иначе досега пининфарина и бертоне да са завладели континента на изложението в Детройт има италианкиfiat coupe1,8 16v , fiat 850coupe,beta 2000 16v i beta 1600 16v
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар