Уважаеми колеги , имам удоволствието да Ви поканя на Второто национално състезание за издържливост на ретро и класически автомобили.Пускам Ви условията и регламента ,и се надявам да се видим на пистата.Поздрави и успех :D Уважаеми колеги,Пускам регламента за състезанието,може да има малки корекций от нас организаторите,за което ще бъдете информирани навреме respect.gif1.Обща организацияСъстезанието се организира от инж.Иван Славов,председател на Старозагорски Автомобилен клуб Ретро,Гео Славов,Владимир Димитров.2.Място:Автомобилна писта "Дракон" край село Калояново,област Пловдив.Дата 18 Април 2010г.3.Програма на състезанието:-Дата на откриване на записванията 24 Февруари 2010,дата на закриване на записванията: 18 Април 2010 г. Непосредствено преди старта.-Дата и място на Административния и Технически преглед:18 Април 2010 г.-Неделя ,писта "Дракон" от 9.00 ч.Административната проверка контролира наличността на свидетелство за управление на МПС,платена такса за участие.По време на Техническия преглед се проверяват преди всичко средствата за сигурност: изправност на спирачките,сигурно закрепване на акумулатора и клемите към него,наличност на изправен пожарогасителв купето на автомобила,действащи фарове,мигачи,габарити,стопове,странични огледала.Интервал в който записалите се могат правят свободни тренировки и квалификация за стартова позиция 9:00-12:00ч.-Обявяване на финалния списък с всички състезатели записали се за участие.Автомобилите ще бъдат разделени в два класа:1.Производство до 1980 г.2.Производство до 1985 г.При наличие на голям брой участници, ще бъдат сформирани и подкласове,според кубатура , до и над 1600 кубически сантиметра.4.Изисквания към екипажите:Всеки екипаж трябва да бъде съставен от не по малко от двама и не повече от трима пилоти.Всеки от тях управлява автомобила по време на състезанието самостоятелно , без навигатор.Интервалът между две смени трябва да бъде максимум 20 минути , или 3 смени за сесия.5.Изисквания към автомобилите: До старт ще бъдат допускани автомобили чиито модел е започнал производство преди 1980 г.(пример:ако модела се произвежда в периода 1978-1985 г. а конкретния автомобил е произвевден през 1985 г. , то той ще бъде допуснат до участие).Същото се отнася и за автомобилите произведени след 1980 до 1985 г.Автомобилите трябва да покриват изискванията за сигурност съгласно протокола на Техническата комисия , всеки автомобил МОЖЕ да бъде с модифициран или подменен агрегат, окачване, трансмисия и спирачки.6.Протичане на състезаниетоСъстезанието за издържливост на ретро автомобили се състои в едночасова надпревара,като победител е този екипаж, който направи най-много обиколки за определеното време.Поради съображения за сигурност автомобилите ще бъдат разделени в 2 групи.Старта няма да бъде от стартова решетка, а ще бъде летяш.Реда по който автомобилите ще бъдат наредени зад колата за сигурност ще бъде определен от квалификационните обиколки направени от състезателите преди състезанието.На всеки автомобил ще бъде поставен транспондер,който отчита всяко преминаване на старт-финалната линия, с което се отчита броя на изминатите обиколки.Финала се дава от съдия чрез кариран флаг.Всеки отбор ще има определено място в сервизния парк,където ще има личен бокс в който ще могат да се извършват смяната на пилотите, смяна на гуми , дозареждане с гориво , и евентуално отстраняване на проблеми с автомобила.При движение по пистата състезателите нямат право на безпричинно спиране.Предприемащия изпреварване е длъжен да предприеме всички мерки за безопастност.При агресивно или опасно пилотиране от страна водач, той може да бъде изключен от състезанието по преценка на организаторите или Директора на състезанието.При излизане на кола за сигурност, състезателите нямат право на изпреварвания и са длъжни да намалят скоростта на движение.Абсолютно забранена е консумацията на какъвто и да е алкохол, наркотични вещества и транквиланти от страна на пилотите преди и по време на състезанието. Организаторите си запазват правата за промяна в регламента с цел гарантиране на безопастността и коректното протичане на надпреварата. respect.gifТакса за участиедо 1-ви Април 50 лв. на екипажот 1-ви Април да 17 Април -70 лв. на екипажБез предварителна заявка на място 90 лв.За информация по начина на заплащане тел. 0887 24 37 470889 83 11 64за допълнителна информация и всичко свързано със състезанието : 0887 24 37 47 Гео Славов0889 83 11 64 Влади ДимитровПоздрави и успех на всички участници respect.gif kinggrin.gif
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Второ национално състезание за ретро автомобили 2010 г.
Collapse
X
-
:D Другарки и другари,Пускам списък на платените до момента заявки.Все още имате време да се запишете за участие.Поздрави1.Владимир Димитров- Опел Аскона А -70 г.2.Гео Славов -Форд Капри -78 г.3.Марин Генов- Рено 16 - 79г.4.Мартин Шиков - Опел Рекорд Ц -71 г.5.Ива Русинова - Тойота Корола - 84 г.6.Георги Стойлов - БМВ 635 -79 г.7.Марио Ганчев-Лада 2103 -80 г.8.Владимир Николов - Опел Манта Б - 76 г.9.Красимир Койчев-Тойота Корола - 84 г.10.Огнян Бюбилев- Фолксваген Голф 1 - 84 г.11.Димитър Ненов - Пежо 205 - 82 г.Поздрави и успех !Колумбе, йебем ти откритие !
Абе вземи си нещо ретро и не се занимавай с глупости !
-
:D Нови заявки платени до момента: respect.gif16.Любомир Хаджикостов БМВ 180217.Любомир Хаджикостов БМВ 1600 ГТ18.Станислав Стоев Волво 240 ТДИ19.Георги Тенев БМВ Е 2120.Юлиан Русанов Фиат Ритмо21.Димитър Ников Шкода 120 Л22.Николай Колев Фиат Бертоне23.Николай Колев Порше 911 РС24.Георги Казаков Шкода Гарде25.Пламен Митев Форд Капри ГТ26.Антон Антонов БМВ 728Това е засега сисъка с участниците.Очаквам още престрашили се ! icon_wink.gifКолумбе, йебем ти откритие !
Абе вземи си нещо ретро и не се занимавай с глупости !
Коментар
-
:D Уважаеми колеги, имам удоволствието да Ви съобщя , че между маншовете на състезанието Тодор Дунев ще направи дрифт шоу с двата си Нисана за публиката и ще има възможност зрителите да се повозят при него,да усетят тръпката на дрифтинга.Поръчал съм за Неделя хубаво време и съм сигурен , че ще си направим един хубав празник.Поздрави и успех на всички екипажи respect.gifКолумбе, йебем ти откритие !
Абе вземи си нещо ретро и не се занимавай с глупости !
Коментар
-
Малко статистика , може ли да ви пусна ...????Имам всички времена , който се интересува му ги пращам , по обиколки newsm05_41.gif drinking.gifАйде малко времена и класиране :Малкия клас до 1,6 до 1980 г.1.Георги Казаков Шкода Гарде -44 обиколки за час2.Димитър Ненов Пежо 205 - 43 обиколки3.Димитър Ников Шкода 120 - 41 обиколкиНай оспорвания клас :над 1,6 до 1980 г.1.Георги Тенев БМВ е 21 3,5 - 47 обиколки за час2.Георги Стоилов БМВ 635 - 46 обиколки3.Гео Славов Форд Капри МК2 2.0 44 обиколкиние тук финишираме на 43 обиколки 6-тиМодифицирани:след 1980 г. до 1985 г.1.Красимир Койчев/Тодор Дунев Тойота Корола 53 обиколки за час2.Владимир Николов Опел Манта 52 обиколки3.Юлиян Русанов Фиат Ритмо Абарт 51 обиколкиrespect.gif drinking.gifКолумбе, йебем ти откритие !
Абе вземи си нещо ретро и не се занимавай с глупости !
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар