за мен е удоволствие да съм полезен на феновете на италианските ретро коли още повече, че на практика между моята и твоята фиатка разликата е само в тенекетата и се надявам да сме си полезни за части, майстори и т.н.
lancia Zeta 2.0 turbo HL /чип-тунинг от TECNOTEMARACING, 16'джанти MELBER, EIBACH окачване , REMUS ауспух
ех' FIAT Bertone X 1/9 - 1500 - 5 speed '82 June
Lanchia Dedra 1600 i.e -пенсионирана
за мен е удоволствие да съм полезен на феновете на италианските ретро коли още повече, че на практика между моята и твоята фиатка разликата е само в тенекетата и се надявам да сме си полезни за части, майстори и т.н.
не знам кое е Бертонето,но ако е това че червеното където е при подписа ти-според мен няма много общо.Бертонето е невероятна
http://www.zuckerfabrik24.de/fiat/pics3/508_128_b1.jpghttp://autooboz.site.kz/foto/fiat/fiat_128(1974).jpghttp://www.carphoto.ch/63fiat1500/71fiat128_003.jpgТези снимки намерих из нета!
Минала година гледах една такава кола да се движи все още в Бургас. Беше с черни момера от преди 1976г.Интересно, че модела с 4 врати се различава много от модела Купе с 2 врати. Фиат 128 купе, втората снимка по-долу.На първата снимка е Фиат 128 от 1974 , който се продаваше в Германия преди месец с цена 3500 Евро. В www.mobile.de
този модел,който е на първата снимка(лилавият)е по-ново производство(разликата е от пред в решетката)те излязоха началото на 70те след като стана кола на Европа.
не знам кое е Бертонето,но ако е това че червеното където е при подписа ти-според мен няма много общо.Бертонето е невероятна
Бертонето е същото от подписа ми ! вигателя на колата е 128S... ходова час, спирачки .. мога да продължавам Бертоне е интериора и външния фейс на колата, карантията си е на 128S, има много чаркове от Регата и другите модели от тези години. Ако щеш вярвай ! хидравличната помпа на съединителя е 100% 1:1 с тази на Жигула. Х 1/9 е доста "сборен" модел като чаркове. За това и предложих да си съдействаме. Като се видим ще ти покажа - даже колко неща от интериора са ни еднакви. [/quote]
lancia Zeta 2.0 turbo HL /чип-тунинг от TECNOTEMARACING, 16'джанти MELBER, EIBACH окачване , REMUS ауспух
ех' FIAT Bertone X 1/9 - 1500 - 5 speed '82 June
Lanchia Dedra 1600 i.e -пенсионирана
Продавам ФИАТ 128,кола на Европа за 1970г.Въпросната кола се води уникат,тъй като точно тя е била на подиумите по време на представянето и е от първите бройки.Ако някой се интерсува мога да му кажа номерът на рамата.Колата е напълно реставрирана. tito54@mail.bg
случайно да ти се намират разни чарколяци за фиатката ????
lancia Zeta 2.0 turbo HL /чип-тунинг от TECNOTEMARACING, 16'джанти MELBER, EIBACH окачване , REMUS ауспух
ех' FIAT Bertone X 1/9 - 1500 - 5 speed '82 June
Lanchia Dedra 1600 i.e -пенсионирана
Голем поздрав за бра?а Балгари.Ја сам из Сербиа и код нас се још произведува 128 и 101 (128 малко ређе, а 101 много више) у нашу националну фабрику на автомобили ЗАСТАВА во Крагујевац (модели Застава Скала 55/65 и Застава 128 Скала 55/65, односно Југо Скала 55/65) са добро познати мотори 1116 ццм (55) и 1301 ццм (65) који це произведувају у фабрику за мотори ДМБ во Раковица (код Београд), а потпуно су исти ко ФИАТови мотори. На почетак производoeа на модел Застава 101 далека 1971. година, мотори су били оригинал ФИАТ, увожени од Италија, а касније почели да се произведувају во Сербиа (тада СФРЈ)Ево неки слика, а верувам да тога има и код вас1976 Застава 101 Застава ЈУГО Скала 55Застава Скала 128ПОЗДРАВ
Здраво Застава!Код нас joш има Заставе, ала мислим да грешиш да се jош произведува овоj модел.Сад е у производ Застава 10, коj jе копие ФИАТ Пунто.За информация на всички фенове - цената сериозно ме кара да се замисля... 6500 Евро без ДДС за базовия модел - това е по-малко от една Дачия...
Коментар