Редизайн на автомобилната икона направи Валтер Де Силва
Обявяван за един от най-красивите автомобили, създавани някога, легендарната "Миура" на "Ламборгини" празнува своя 40-годишен юбилей. По този повод на автоизложението в Детройт италианската компания, собственост на концерна "Фолксваген", ще представи специална изненада за феновете си - студия наследник на прекрасния модел.Тя е дело на шеф дизайнера на "Ауди", забележителният Валтер де Силва, който от неотдавна оглавява и дизайнерския отдел на "Ламборгини". Имайки предвид иконичния статут, с който се ползва "Миура", логично е търсена максимална близост до оригиналния модел, сътворен през 1966 г. от Марчело Гандини. С нелеката си задача Де Силва се справя повече от отлично.
Резултатът е налице - след премахването на "излишните" детайли, автомобилът изглежда прероден и в същото време е твърде близо до оригиналните линии на класическата "Миура". Дължината му е запазена, но сегашната версия е малко по-висока и по-широка."През последните две години често мечтаех да направя редизайн на "Миура". Сега, благодарение на новия ми пост в дизайнерския отдел на "Ламборгини" и на ентусиазираната подкрепа на ръководството на компанията, получих възможността да превърна мечтата си в реалност", споделя Де Силва. Макар засега да се твърди, че показваната в Детройт студия е само концепткар, без никакви планове за производство, не всички шансове за истинско съживяване на легендарния модел са загубени.
Най-малкото, при изработката на концепта е ползвана базата "Ламборгини Галардо", което би се оказало твърде благоприятно за евентуално решение за стартиране на производството. За моторизацията на новата "Миура" се спряга 12-цилиндров V-образен агрегат, чиято мощност надвишава 600 к.с. Предварителни оценки обаче сочат, че цената на "съживената" красавица би минала границата от 300-350 хил. долара.http://netinfo.bg/?tid=40&oid=828004
![](http://img488.imageshack.us/img488/4994/img12tv.jpg)
![](http://img488.imageshack.us/img488/2458/img26bk.jpg)
![](http://img488.imageshack.us/img488/1988/img34ap.jpg)
Коментар