Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

FIAT 132 ...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    FIAT 132 ...

    От коя година, Фиат 132 и Арджента, се произвеждат в Германия и ЗАЩО? Моя 132, е с електроника на Бош, запалвене Магнет -Марели , със щампа на предната маска : made in Germany. Електрониката по таблото е италианска. Произведен през 1982г. По силует, прилича на BMW 5 от 1976г. Салона е като на Аржента, но купето си е 132. Стоповете са от големите.
    Продавам на части :
    Mercedes 190 E, 1991
    Mercedes 190 D, 1988
    BMW 520i , 1994
    Renault 19 , 1.7i, 1991

    #2
    ми виж какво намерих за 124: Production of the saloon finished in 1974 when the 131 was released, although production in other countries continued. Approximately 1,543,000 saloons and estates were built in Italy, the worldwide total being around 4 million. Other countries which produced the 124 saloon were Russia (Lada), Spain (Seat), Turkey (Tofas), South Africa and Yugoslavia, whilst it was assembled in Germany, Bulgaria, Ireland, Malaysia, Morocco, Portugal and various South American countries...За който не го чува този език - пише, че 124 се е произвеждал в изброените държави, както и се е сглобявал в Германия, БЪЛГАРИЯ ?, и други.

    Коментар


      #3
      Ама той за ФИАТ 132 пита...
      #FiatBg

      Коментар


        #4
        Cobain написа:
        Ама той за ФИАТ 132 пита...
        Логиката ми беше, че щом 124 са го сглобявали в Германия, може и за 132 да е така.Пък не знаех че 124 (или ВАЗ 2101) някога се е сглобявал в България.

        Коментар


          #5
          Аз мисля,че не е.Има грешка,поне така си мисля.
          Който нищо не го боли и няма никакви проблеми,значи не е ЖИВ!!!

          Коментар


            #6
            Ако само на маската пише made in Germany, може пък само маската да е направена там. Нещо като нашите жигулки едно време - релето , динамото и стартера "сделано в Болгарии" (с гордост казвам - в Сливен), акумулатора "сделано в Югославии", фаровете "made in Czechoslovakia", чистачките ’ made in Hungary" и т.н.Може и това да са имали впредвид в този сайт, акто са казали че се сглобяват в БГ. На практика производството на частите за fiat 124 (ваз 2101) беше разхвърлено из целия СИВ.

            Коментар


              #7
              132 ...

              По номера на рамата , колата е призведена в Италия. НО през 1979-1983 година, Фиат 132 и Аржента се произвеждат в Германия. Някои модели, ама кои
              Продавам на части :
              Mercedes 190 E, 1991
              Mercedes 190 D, 1988
              BMW 520i , 1994
              Renault 19 , 1.7i, 1991

              Коментар


                #8
                Пък и сега като четаhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=350се оказва, че наистина ФИАТ някога е сглобяван в България.Какво ли не научава човек от форумите...

                Коментар


                  #9
                  abarth

                  ei pi4 na teb samo trqbva da ti se zavijda za 132-kata tq ne e bazov model a edna ot mnogo malkoto broiki pusnati na pazara...ako nqkoga ti se skape kopeto(v koeto se samnqvam)si pazi motora!!!az imam lada s motor na argenta...seti se za kakva moshina govorime.EVALA ZA ZVQRA
                  fiat abarth edna sbadnata me4ta!!!!!

                  Коментар


                    #10
                    ДВГ

                    Продавам някои части от ДВГ 2000 DOHC с 8 клапана.блок --- 20 лв с регистрция в КАТ Бургасглава 1 х 65лв / цената е заедно с клапаните /валове -- 1 Абарт 35лв и 1 нормален 15 лвводна помпа - клеясалакутии за валове 2 х 15лвколела на валовете 2 х 10лв за ремък с правоъгълен зъбобтяжна ролка --- 20лв с пружинатаколянов вал --- 80лв / размер-нормален /биели --- 4 х 15 лвмаслена помпа --- 30 лввал --20лв / задвижващ бензиновата и маслина помпа /Ето снимки от тук: http://www.snimka.bg/album.php?album...енциала който виждате от снимките е от Фиат 131 Абарт. Цената му е 120 лв заедно с полуоските и лагерите им.Маховика е на цена 25 лв.
                    Продавам на части :
                    Mercedes 190 E, 1991
                    Mercedes 190 D, 1988
                    BMW 520i , 1994
                    Renault 19 , 1.7i, 1991

                    Коментар


                      #11
                      и аз преди 2 дни колеги си закупих аржентас 2.0 двигател и сичкото от нея схте го мятам на ВА3 :Д
                      Fiat Tipo 1.6

                      Коментар


                        #12
                        Аржента

                        Колега, което ти остане от Аржентата, ще мина да го взема, само да не е нарязана с флекса. Ако ти трябват разни допълнителни части по двигателя, ще помагам :D
                        Продавам на части :
                        Mercedes 190 E, 1991
                        Mercedes 190 D, 1988
                        BMW 520i , 1994
                        Renault 19 , 1.7i, 1991

                        Коментар

                        Working...
                        X