Колеги, голям проблем! Свалих левия заден спирачен апарат, за да му сменя гимичките , защото отдавна грееше и ядеше накладките. Разглобих с мъка буталото едва излезе, но щуцерът за обезвъздушаване се скъса. Дайте съвети или направо някой, ако знае, куде да намеря да казва. Благодаря!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Търся заден спирачен апарат за Фиат 125p
Collapse
X
-
Какъв е проблемът да си го разпробиеш и пренарежеш резбата? Точно на заден ми се случи и така си го оправих на бившето ми 124. Когато скъсах натам и преден, не ми се занимаваше и си обезвъздушавах от маркуча (стига, естествено, да се е скъсал в затворено положение, а не да тече).AR 75 2.5 V6 `08.86 - Ех
AR 155 1.7 TS `07.93 - сиромашки тунинг, + JR, APEX, + B6 отзад - замина за скрап...
FIAT Tipo 1.6 `12.93 835С1.000 С АГУ тунинг - вече 2.0 TS 8V Turbo с ескрите от горната...
Коментар
-
относно апаратите на 125п през вси4ките години не са променяни и на всички модели са еднакви. Исках да знам относно пренарязването дали изобщто става и има смисъл да го правя. Явно ще се ходи на стругар, ако не намеря друг апарат. Имам въпрос към колегата ,който е имал 124, чиито задни апарати за същите , дали трябва да подменя 6айбите, които действат като пружина?благодаря за съветите!Фиатаджии от всички краища на България, обединявайте се!
Коментар
-
Ако питаш за означените в долната картинка шайби - не знам. Предполагам - да, ако имаш проблеми с ръчната. Сменявал съм, гумичка, маншон, накладки, щуцер и щифтовете за закрепващите планки. Ръчната ми ковеше до последно и с нея проблеми не съм имал.П.С. Апарата на картинката е от Ланча ДелтаAR 75 2.5 V6 `08.86 - Ех
AR 155 1.7 TS `07.93 - сиромашки тунинг, + JR, APEX, + B6 отзад - замина за скрап...
FIAT Tipo 1.6 `12.93 835С1.000 С АГУ тунинг - вече 2.0 TS 8V Turbo с ескрите от горната...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар