Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

International Auto Parts

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    International Auto Parts

    International Auto Parts -американска компаниа търгуваща с части за италиански рерто автомобили. Каталога е много богад и има "от пиле мляко". Цените са в долари и са за Щатите... тези дни ще им пища за една пробна поръчка и ще видим как работи системата. Каталога 2005-2006 е при мен ако имате интерес сам готов да го предоставя
    lancia Zeta 2.0 turbo HL /чип-тунинг от TECNOTEMARACING, 16'джанти MELBER, EIBACH окачване , REMUS ауспух
    ех' FIAT Bertone X 1/9 - 1500 - 5 speed '82 June
    Lanchia Dedra 1600 i.e -пенсионирана

    #2
    Re: International Auto Parts

    x 1/9 написа:
    International Auto Parts -американска компания
    А случайно онлайн каталог нямат ли?
    Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369

    Коментар


      #3
      привет ) ето го линкаwww.international-auto.com
      lancia Zeta 2.0 turbo HL /чип-тунинг от TECNOTEMARACING, 16'джанти MELBER, EIBACH окачване , REMUS ауспух
      ех' FIAT Bertone X 1/9 - 1500 - 5 speed '82 June
      Lanchia Dedra 1600 i.e -пенсионирана

      Коментар


        #4
        Цифрите не са ли малко солени?
        The world belongs to those who dare to be first

        Коментар


          #5
          аз страшен волан харесах ама близо 300$ май не ми е много по джоба
          The world belongs to those who dare to be first

          Коментар


            #6
            x 1/9 - ти какво реновираш ако не е тайна?
            The world belongs to those who dare to be first

            Коментар


              #7
              Ако познаваш Х 1/9.. тя има основен проблем с тенекетата и окачването. Та като начало започвам с тенекийте.За сега сам в търсене на сервиз, защото ми обаждат цени от 500 лева до 3 000 !!!! След това минавам на ходовата част. Към днешна дата са рециклирани щангите и носачите отпред и са сменени лагерите. От зад нищо не е правено.. а там има една триъгълна рама на носачите дето е уникална за модела. После се прехвърляме на амортисьорите и пружините. Днес я загледах и ми се струва че предницата е направо "потънала".Та на кратко това е. Колата си ч карам ейедневно и я потдържам като такава... не седи по гаражите и да си я припалвам само за 1ви Мяй или за неделята Във Варна има една като моята, но по старата модификация. Един баровец-строител я вади само за ретро парадите .. ама е кукличка. Другите дет ги знам или не са в джижение или си седят на топло под сайванта
              lancia Zeta 2.0 turbo HL /чип-тунинг от TECNOTEMARACING, 16'джанти MELBER, EIBACH окачване , REMUS ауспух
              ех' FIAT Bertone X 1/9 - 1500 - 5 speed '82 June
              Lanchia Dedra 1600 i.e -пенсионирана

              Коментар


                #8
                Здравей колега, за Варненската "X 1/9"-ка пича не е чак баровец и се занимава с коли има авто мивка до Пожарната в Варна и някакъв сервиз пих бира веднъж с него докато ми миеха служебната кола :"))За твоята... предното окачване е същото като на Ritmo, Regata, 128 и Zastava даже главината на колелетата е същтата така че няма да имаш проблем :")) и частите не са скъпи..Ако не е тайна за какви пари си я взел ?

                Коментар


                  #9
                  http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=1579ето малко инфо, като отговор на твоето питане към края на темата ина разяснениа по въпроса какво..що и колко
                  lancia Zeta 2.0 turbo HL /чип-тунинг от TECNOTEMARACING, 16'джанти MELBER, EIBACH окачване , REMUS ауспух
                  ех' FIAT Bertone X 1/9 - 1500 - 5 speed '82 June
                  Lanchia Dedra 1600 i.e -пенсионирана

                  Коментар

                  Working...
                  X