Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с усилвател

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с усилвател

    Здравейте колеги .... днес реших да си закача усилвателя на седалката и направих беля .... докато връзвах захранващите кабели (при вече вързана маса и + от CD) при затягането на + от акумулатора без да искам с отверката докоснах корпуса на усилвателя и прескочи искра ..... и след като пуснах СД-то .... светна индикацията (protect) и край с музиката ..... разкачих всичко за около 1 час с мисълта че ще се разредят кондензаторите и ще се оправи ... но уви без резултат .... някой може ли да ми даде идея как да го оправя ??? Усилвател: Бlaupunkt GTA 4 MK-II
    AUDI 1.8 20V TURBO
    ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

    #2
    Някъде трябва да има предпазител. Отваряш и гледаш
    Powered by Emzo

    Коментар


      #3
      http://s019.radikal.ru/i641/1205/a4/a7d2539e264f.jpgе това е платката ..... предпазител не виждам никъде .... поправи ме ако греша
      AUDI 1.8 20V TURBO
      ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

      Коментар


        #4
        Еми почваш наред със първото в досег с алуминия... транзисторите
        Powered by Emzo

        Коментар


          #5
          на кратко ..... сериозно съм се прецакал
          AUDI 1.8 20V TURBO
          ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

          Коментар


            #6
            Няма интеграли като гледам така че всичко се поправя сравнително лесно
            Powered by Emzo

            Коментар


              #7
              дано .... утре ще сваля транзисторите .... и ще ги замеря да видя дали са здрави или са здали багажа .... и ще пиша дали има развитие ..... защо не свалих проклетия предпазител преди да слагам кабелите
              AUDI 1.8 20V TURBO
              ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

              Коментар


                #8
                усилвател

                Може някъде да има писта да прегори вместо предпазител или 0 во съпротивление или има защита на СД то самото работи ли
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  СД-то беше изключено когато закачах кабелите .... в момента на късо всичко вече беше вързано и дефакто съм допрял + до корпус на усилвателя ... (който е директно вързан за маса, нула, минус) и ми е интересно че силовия предпазител на усилвателя не е изгорял ...... а усилвателя се прецата ... при условие че не беше включен (нямаше + от СД-то)
                  AUDI 1.8 20V TURBO
                  ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

                  Коментар


                    #10
                    ....

                    ivan_dice написа:
                    http://s019.radikal.ru/i641/1205/a4/a7d2539e264f.jpgе това е платката ..... предпазител не виждам никъде .... поправи ме ако греша
                    Заводско авто-стъпало без предпазители няма. Я погледни "онези двете" неща между клемите на захранването и клемите за изходите ( колоните ). Не са ли 2х30А "ножови" предпазители.

                    Коментар


                      #11
                      Re: ....

                      bdimov написа:
                      ivan_dice написа:
                      http://s019.radikal.ru/i641/1205/a4/a7d2539e264f.jpgе това е платката ..... предпазител не виждам никъде .... поправи ме ако греша
                      Заводско авто-стъпало без предпазители няма. Я погледни "онези двете" неща между клемите на захранването и клемите за изходите ( колоните ). Не са ли 2х30А "ножови" предпазители.
                      По принцип трябва да са 2х20A. Имах същия усилвател преди време, И когато Ремоута беше към СD-то от време на време му се включваше протекцията.Пробвай да пуснеш директен + към ремоута , взимаш го от +са на усилвателя и го слагаш в ремоута съседното гнездо,така ще работи постоянно но пък е за тест само.
                      Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                      И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                      .

                      Коментар


                        #12
                        Ако можеш направи ми една снимка от другата страна на платката.
                        Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                        И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                        .

                        Коментар


                          #13
                          ами .... тествах го всякак (дори извън колата) .... но протекта не гасне и това е ..... говорих с един приятел в един сервиз и той каза че по начина по който съм направил късо би трябвало на усилвателя да му няма нищо но все пак след празниците ще го погледне .... снимка мога да кача утре .... въпреки че няма прегорели писти или студени спойки !!!
                          AUDI 1.8 20V TURBO
                          ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

                          Коментар


                            #14
                            По-горе ти казаха, че има ДВА предпазителя. Провери ли ги? В тази тема на втората снимка се виждат къде са.
                            Stop giving directions, just say "Follow me."
                            Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                            Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                            Коментар


                              #15
                              Малко глупав въпрос,но има ли ги въобще 2 та бушона между клемите за захващане.Ето една снимка да видиш.Тези в червения кръг.
                              Прикачени файлове
                              Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                              И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                              .

                              Коментар

                              Working...
                              X