Kuku написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Покупка на "GrandePunto"?!
Collapse
X
-
-
батенце, немам думи да опиша.... абе не се нервирай стъклото се сменя и нема проблем, ама си прав, че са за убиване.и да споделя за служебното вече е с над 20 000 км. градско дава около 6.5 л/100км, извънградско 5,5. малко множко ми се струва за дизел (да не говориме че и не върви грам), но пък от друга страна аз съм приятно изненадан от качеството на пластмасите - нищо не се е раздрънкало още, а както казах колата е служебна"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
За 9 месеца никакви проблеми,малко шум в купето след 100 км,но не е голям проблем.Дано нямам проблеми поне докато го изплатя 5-6 години.След това ще мисля-незнам плюс ли е,но работя като орг на ревюта,конкурси и фотосесии и манекенки и промоутърки при мен -болллл.С голфа и пасата свалих 3 за 5 месеца,а с грандето над 30 за тези 9 месеца.Всеки качил се е удивен(дори шефа ми който кара масерати и служебен пасат),дано не ме урочасат,но колата е супер-някаква страст ме влече към нея и понякога просто седя в нея.Моля се да не ми дава проблеми,но се влюбих в фиат."Хората от AMG ходят с костюми и намръщени на работа,а тези от абарт голи и с пура в уста"
Fiat Grande Punto FIAT 500 RiegeR Fiat Freemont
Коментар
-
Изравям темата от архива, защото е на лице първата техническа неприятност, предизвикана от нормална ежедневна експлоатация - вие ролка на ангренажния ремък, но още не съм открил точно коя.Колата е на 2 години и 7 месеца, и е изминала 38700км.Явно ще сменям ангренажен ремък по-рано от предписаното
Коментар
-
Да споделя-вчера първа смяна на пунто лъки- за 15 хил км и проверка на предница и всичко по колата-в сервиза казаха-няма й нищо-предницата е като преди една година непокътната.Колата се кара в софия и е постоянно в дупките-средно по 40 на ден.Колите са здрави и с страхотен разход и динамика.Другия месец идва ред на 1,4 и бравото."Хората от AMG ходят с костюми и намръщени на работа,а тези от абарт голи и с пура в уста"
Fiat Grande Punto FIAT 500 RiegeR Fiat Freemont
Коментар
-
Проблема ми се оказа ролка на алтернаторния ремък Тъй като и без друго наближава редовната смяна на консумативи, ще правя всичко на куп 1. Масло.До сега в Гърция ми сипваха масло "Shell Helix HX7" 10W-40.Аз възнамерявам да сменя маслото с "Agip Sint Evolution" 5W-40, след като подочух няколко хвалебствия за продукта.Освен това характеристиките му се приближават много до маслото използвано до сега.Цената е 23,50лв. за 1 литър, като на мен са ми нужни 2,9л. или казано по друг начин - 70,50лв.2. Маслен филтър."Прежалих" 10,00лв. повече от оригиналния, чиято цена варира 9-12лв., и си поръчах K&N маслен филтър 3. Въздушен филтър.Също както и с масления, реших, че няма смисъл да давам 39лв. за оригинален въздушен филтър, при цена на K&N 80,00лв., който обаче е практически вечен и е нужно само да се почиства с почистващ комплект.След което размислих и реших да си поръчам цял комплект K&N с филтър и въздоховод за 159,00лв.Инвестиция, която след три обслужвания ще се изплати 4. Филтър на купето.Тук нямам голям избор и взех филтър "Mahle", който ще купя за 30,00лв., от същото място, където ще купя маслото.5. Спирачки.При цена от 140лв. за брой оригинален преден диск и 80,00лв. за оригинални предни накладки, просто е грехота да не си купя Brembo или EBC Brembo струват 290лв. пълен комплект предни дискове с накладки.При EBC същия пълен комплект струва 200,00лв.Задните челюсти на барабана струват 130-150лв. оригинални Изобщо не съм търсил алтернативи, защото тези на колата сигурно ще искарат още 40’000км. :D Спрях се на ЕВС.6. Ремъци и ролки.Момчето което ми продава маслото и филтъра за климатика ми предложи ангренажен ремък Gates, който съм чувал, че има задоволително качество, а цената му е 24,00лв.Обтяжната ролка към този ремък е на SKF, пак от същия човек, срещу скромните 72,00лв.Алтернаторния ремък - Gates за 21,00лв.Обтяжна ролка за него - SKF за 84,00лв.Ангренажният ремък, обтяжната му ролка и задните накладки няма да ги сменям сега, защото колата все още няма 40’000км., но публикувам цените, за да не са разхвърляни на сто места из темата
Коментар
-
Още когато видях Grande Punto-то преди години, се влюбих и реших, че това може да бъде бъдещата ми кола. След това с интерес следях тази тема и подобни на нея, защото макар визията на автомобила да е впечатляваща, тя би минала на заден план ако колата прави проблеми, създава излишни главоболия и т.н. След като се запознах с различни мнения по интернет, реших да си взема Lucky варианта. Слабия двигател не ме притесняваше, защото и преди съм карал по-слаби автомобили, а 90%, че и повече прекарвам в Софийските задръствания. Нивото на оборудване напълно ме устройваше за цената си, и сметнах, че това е един удачен избор за мен.Нарочно изчаквах с този първи пост с впечатленията ми, за да бъда максимално обективен и да не се подведа по първоначалната еуфория от новия автомобил.След 4 месеца постоянна употреба, мисля, че вече мога да напиша нещо за началните ми впечатления. Това мнение е насочено най-вече към евентуални производствени слабости и недостатъци, защото е доста рано за технически проблеми.Започвам с управлението. Впечатлен съм... колата се кара с лекота и направо е удоволствие. Не затормозява по никакъв начин. Водача е сравнително високо и има ясен поглед на всички страни. Страничните огледала са големи и осигуряват много добър поглед назад. Скоростите се превключват леко, няма шумове, а съединителя е много добър и би бил удобен дори за по-неопитни шофьори. Завиването е добро, няма недозавиване, волана е много лек, а функцията City за допълнително олекотяване е отлична за паркиране.Разхода е в границите 7,5 - 8,3. Говорим за градско каране постоянно в София с многото светофари и задръствания. За мен е напълно приличен.Като недостатък бих изтъкнал шумоизолацията особено при по-висока скорост. Не е достатъчно добра и при над 100км/ч шума според мен е малко повече от необходимото.Друг недостатък е малко досадното затваряне на вратите. Ако ги затвориш прекалено леко, не винаги хващат и се налага да ги затвориш малко по-силно. Това не значи, че трябва да ги тряскаш, но все пак си мислех, че при нова кола можеше да го направят така, че и едвам да я засилиш пак да се затваря.Иначе оборудването е много добро. настройките на колата се правят лесно. Менюто е приветливо и няма да ви затрудни. Климатика работи добре, музиката е прилична, като цяло няма нищо лошо в цялото оборудване и съм доволен.Засега не съм имал никакви технически проблеми и на фона на описаното по-горе от мен мога да заключа, че съм страшно доволен от избора си. Наистина ми е приятно да шофирам Грандето и улеснява всекидневния ми път.Ще пиша отново при възникване на проблем или при първия път смяна на консумативи.Поздрави на всички!
Коментар
-
Преди 2 седмици прехвърлих 100 000 км. на колата. Провериха всичко в сервиз и оригиналното окачване е още перфектно Само съединителя ще сменям, че лагерчето ме дразни нещо! Преди 2 хиляди се предаде алтернатора и поради причината, че не бях в БГ, закупих нов а не ремонтирах стария В сервиза ми казаха, че тези алтернатори се предавали обикновено на 80 000 км. и моя дори бил изкарал много.SKODA 105L '78
PUNTO 1.2 MPI ELX '94
FIAT 126p '89
TEMPRA 1.6 i.e.SX '91
GRANDE PUNTO 1.2 '06
Коментар
-
да ти е честита колега колицата...... İ мойто зверче вече е на 2,5 години и на 35 000 км...само се издъни сервото на кормилото - смени се в гаранция ...другото консумативи...и удоволствие нищо друго икономията да нея забравя възможно най скрънзата машинка 1,3 мултижет...petito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .
http://www.facebook.com/pages/Grande...382041?sk=wall
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар