Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Покупка на "GrandePunto"?!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Kuku написа:
    Аххх, мамичката има мръсна и пластмасови боклуци - от стоенето на студа два дни пред блока ми се е отворила с около сантиметър пластмасата на таблото, точно под челното стъкло
    :D не се шашкай, не си обръщал внимание как е изглеждала при покупката - моето също е така и определено си е "изметнато" от 1-ия километър. За мен също е учудваща тази асиметрия на таблото, но явно има някаква причина да е така, била тя и дизайнерска...Учуден съм от негативното мнение на ikl007!!! Моето Grande е на година и половина и освен скъпото гаранционно обслужване (отърване обаче няма) генерални забележки нямам. Ремонти не ми се е налагало да правя, а самия автомобил като поведение на пътя е СТРАХОТЕН за класа си. Оплакванията от пластмасата са обичайни, аз също имам проскърцвания по неравен път, но това е новото автомобилостроене при най-малкия клас. Легендите за здравината на немците е на път да си остане мит, защото същите оплаквания от пластмасата имат и приятели с Golf5, и новата Корса и т.н.С двете ръце препоръчвам този автомобил

    Коментар


      АААААААААААААААААА...............Сутринта оставих колата в АутоИталия за смяна по гаранция на пластмасата в таблото под челното стъкло и при смяната на пластмасата са ми счупили челното стъкло - БЕСЕН СЪМ!!!!!!!!!!! То бива, бива да си некадърен, ама тия са просто нереално некадърни

      Коментар


        батенце, немам думи да опиша.... абе не се нервирай стъклото се сменя и нема проблем, ама си прав, че са за убиване.и да споделя за служебното вече е с над 20 000 км. градско дава около 6.5 л/100км, извънградско 5,5. малко множко ми се струва за дизел (да не говориме че и не върви грам), но пък от друга страна аз съм приятно изненадан от качеството на пластмасите - нищо не се е раздрънкало още, а както казах колата е служебна
        "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
        (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

        Коментар


          За 9 месеца никакви проблеми,малко шум в купето след 100 км,но не е голям проблем.Дано нямам проблеми поне докато го изплатя 5-6 години.След това ще мисля-незнам плюс ли е,но работя като орг на ревюта,конкурси и фотосесии и манекенки и промоутърки при мен -болллл.С голфа и пасата свалих 3 за 5 месеца,а с грандето над 30 за тези 9 месеца.Всеки качил се е удивен(дори шефа ми който кара масерати и служебен пасат),дано не ме урочасат,но колата е супер-някаква страст ме влече към нея и понякога просто седя в нея.Моля се да не ми дава проблеми,но се влюбих в фиат.
          "Хората от AMG ходят с костюми и намръщени на работа,а тези от абарт голи и с пура в уста"
          Fiat Grande Punto FIAT 500 RiegeR Fiat Freemont

          Коментар


            С една дума - пичеловка :D Гледай да не ти повредят тавана с токчетата с тези дългите крака
            F31 BMW 320d

            Коментар


              Изравям темата от архива, защото е на лице първата техническа неприятност, предизвикана от нормална ежедневна експлоатация - вие ролка на ангренажния ремък, но още не съм открил точно коя.Колата е на 2 години и 7 месеца, и е изминала 38700км.Явно ще сменям ангренажен ремък по-рано от предписаното

              Коментар


                Сигурен ли си че е ролка? Може да е лагер на водна помпа например?
                F31 BMW 320d

                Коментар


                  Струва ми се, че свири точно под капака на ремъка, НО не е задължително да бъде там, все пак беше към полунощ и освен, че беше тъмно, беше и студено, а бях и умрял за сън :DДнес не свиреше толкова силно и за това не можах да установя със сигурност от къде идва шума

                  Коментар


                    минавал ли през големи локви?миналата есен минах през доста висока водаремъка се намокри и ролката взе да издава странни звуциза 3-4 дни изсъхна напълно и от тогава не съм чул да издава звук
                    2015 Renault Megane Expression GT
                    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                    Всичко за FIAT Bravo 2007

                    Коментар


                      Не си спомням да съм минавал през по-големи от обичайното локви, а и шумотевицата си е постоянна (по-слабо или по-силно), т.е. явно не е от вода, защото не изсъхва.Ще ходя на доктор в събота

                      Коментар


                        Да споделя-вчера първа смяна на пунто лъки- за 15 хил км и проверка на предница и всичко по колата-в сервиза казаха-няма й нищо-предницата е като преди една година непокътната.Колата се кара в софия и е постоянно в дупките-средно по 40 на ден.Колите са здрави и с страхотен разход и динамика.Другия месец идва ред на 1,4 и бравото.
                        "Хората от AMG ходят с костюми и намръщени на работа,а тези от абарт голи и с пура в уста"
                        Fiat Grande Punto FIAT 500 RiegeR Fiat Freemont

                        Коментар


                          Проблема ми се оказа ролка на алтернаторния ремък Тъй като и без друго наближава редовната смяна на консумативи, ще правя всичко на куп 1. Масло.До сега в Гърция ми сипваха масло "Shell Helix HX7" 10W-40.Аз възнамерявам да сменя маслото с "Agip Sint Evolution" 5W-40, след като подочух няколко хвалебствия за продукта.Освен това характеристиките му се приближават много до маслото използвано до сега.Цената е 23,50лв. за 1 литър, като на мен са ми нужни 2,9л. или казано по друг начин - 70,50лв.2. Маслен филтър."Прежалих" 10,00лв. повече от оригиналния, чиято цена варира 9-12лв., и си поръчах K&N маслен филтър 3. Въздушен филтър.Също както и с масления, реших, че няма смисъл да давам 39лв. за оригинален въздушен филтър, при цена на K&N 80,00лв., който обаче е практически вечен и е нужно само да се почиства с почистващ комплект.След което размислих и реших да си поръчам цял комплект K&N с филтър и въздоховод за 159,00лв.Инвестиция, която след три обслужвания ще се изплати 4. Филтър на купето.Тук нямам голям избор и взех филтър "Mahle", който ще купя за 30,00лв., от същото място, където ще купя маслото.5. Спирачки.При цена от 140лв. за брой оригинален преден диск и 80,00лв. за оригинални предни накладки, просто е грехота да не си купя Brembo или EBC Brembo струват 290лв. пълен комплект предни дискове с накладки.При EBC същия пълен комплект струва 200,00лв.Задните челюсти на барабана струват 130-150лв. оригинални Изобщо не съм търсил алтернативи, защото тези на колата сигурно ще искарат още 40’000км. :D Спрях се на ЕВС.6. Ремъци и ролки.Момчето което ми продава маслото и филтъра за климатика ми предложи ангренажен ремък Gates, който съм чувал, че има задоволително качество, а цената му е 24,00лв.Обтяжната ролка към този ремък е на SKF, пак от същия човек, срещу скромните 72,00лв.Алтернаторния ремък - Gates за 21,00лв.Обтяжна ролка за него - SKF за 84,00лв.Ангренажният ремък, обтяжната му ролка и задните накладки няма да ги сменям сега, защото колата все още няма 40’000км., но публикувам цените, за да не са разхвърляни на сто места из темата

                          Коментар


                            Още когато видях Grande Punto-то преди години, се влюбих и реших, че това може да бъде бъдещата ми кола. След това с интерес следях тази тема и подобни на нея, защото макар визията на автомобила да е впечатляваща, тя би минала на заден план ако колата прави проблеми, създава излишни главоболия и т.н. След като се запознах с различни мнения по интернет, реших да си взема Lucky варианта. Слабия двигател не ме притесняваше, защото и преди съм карал по-слаби автомобили, а 90%, че и повече прекарвам в Софийските задръствания. Нивото на оборудване напълно ме устройваше за цената си, и сметнах, че това е един удачен избор за мен.Нарочно изчаквах с този първи пост с впечатленията ми, за да бъда максимално обективен и да не се подведа по първоначалната еуфория от новия автомобил.След 4 месеца постоянна употреба, мисля, че вече мога да напиша нещо за началните ми впечатления. Това мнение е насочено най-вече към евентуални производствени слабости и недостатъци, защото е доста рано за технически проблеми.Започвам с управлението. Впечатлен съм... колата се кара с лекота и направо е удоволствие. Не затормозява по никакъв начин. Водача е сравнително високо и има ясен поглед на всички страни. Страничните огледала са големи и осигуряват много добър поглед назад. Скоростите се превключват леко, няма шумове, а съединителя е много добър и би бил удобен дори за по-неопитни шофьори. Завиването е добро, няма недозавиване, волана е много лек, а функцията City за допълнително олекотяване е отлична за паркиране.Разхода е в границите 7,5 - 8,3. Говорим за градско каране постоянно в София с многото светофари и задръствания. За мен е напълно приличен.Като недостатък бих изтъкнал шумоизолацията особено при по-висока скорост. Не е достатъчно добра и при над 100км/ч шума според мен е малко повече от необходимото.Друг недостатък е малко досадното затваряне на вратите. Ако ги затвориш прекалено леко, не винаги хващат и се налага да ги затвориш малко по-силно. Това не значи, че трябва да ги тряскаш, но все пак си мислех, че при нова кола можеше да го направят така, че и едвам да я засилиш пак да се затваря.Иначе оборудването е много добро. настройките на колата се правят лесно. Менюто е приветливо и няма да ви затрудни. Климатика работи добре, музиката е прилична, като цяло няма нищо лошо в цялото оборудване и съм доволен.Засега не съм имал никакви технически проблеми и на фона на описаното по-горе от мен мога да заключа, че съм страшно доволен от избора си. Наистина ми е приятно да шофирам Грандето и улеснява всекидневния ми път.Ще пиша отново при възникване на проблем или при първия път смяна на консумативи.Поздрави на всички!

                            Коментар


                              Преди 2 седмици прехвърлих 100 000 км. на колата. Провериха всичко в сервиз и оригиналното окачване е още перфектно Само съединителя ще сменям, че лагерчето ме дразни нещо! Преди 2 хиляди се предаде алтернатора и поради причината, че не бях в БГ, закупих нов а не ремонтирах стария В сервиза ми казаха, че тези алтернатори се предавали обикновено на 80 000 км. и моя дори бил изкарал много.
                              SKODA 105L '78
                              PUNTO 1.2 MPI ELX '94
                              FIAT 126p '89
                              TEMPRA 1.6 i.e.SX '91
                              GRANDE PUNTO 1.2 '06

                              Коментар


                                да ти е честита колега колицата...... İ мойто зверче вече е на 2,5 години и на 35 000 км...само се издъни сервото на кормилото - смени се в гаранция ...другото консумативи...и удоволствие нищо друго икономията да нея забравя възможно най скрънзата машинка 1,3 мултижет...
                                petito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .

                                http://www.facebook.com/pages/Grande...382041?sk=wall

                                Коментар

                                Working...
                                X