Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Покупка на "GrandePunto"?!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    pinko168 написа:
    Mitsubishi Colt CZT започва от 36 990 лева с ДДТ, модела е с почти всички екстри серийно.Току-що взех едно Гранде Пунто 1.3 мултиджет 90 коня за уикенда, в понеделник ще докладвам как е. Засега малко неприятно впечатление ми направи страхотната турбо-дупка на моторетката, под 2000 об хич не върви, после се юрва здраво. Доста неудобно при движение в града, трябва да го държиш в обороти, иначе заспива, ама от оборотите почва да лапа.
    Оххх... много са 37000лв. А къде видя цената Покарай Пунтака да видим какво впечатление ще ти направи и дано няма лоши отзиви после - колегата panda_climbing е супер доволен от неговото Ослушвай се за всичко възможно и не забравяй да видиш на колко километра е количката Другата седмица и аз ще раздвижа едно "Grande", вече се уговорих в шоурума

    Коментар


      #77
      заповядайhttp://opel.stefanov.bg/docs/Corsa_07.pdfтози вариант 1,2 16V Sport ми изглежда приемливс една хубава отстъпка каквато съм сигурен че ще направятще дойде към 23000 и нещо .. което е добра оферта според менпък и количката е много фешън ... тя е на базата на Пунтото де или поне така съм чул ... и все пак си е Опел Обаче ме кефи ...
      Novitec Rosso Passionale 1.9 MultiJet
      Alfa Romeo 156 JTS Selespeed Ti

      Коментар


        #78
        pinko168 написа:
        Току-що взех едно Гранде Пунто 1.3 мултиджет 90 коня за уикенда, в понеделник ще докладвам как е. Засега малко неприятно впечатление ми направи страхотната турбо-дупка на моторетката, под 2000 об хич не върви, после се юрва здраво. Доста неудобно при движение в града, трябва да го държиш в обороти, иначе заспива, ама от оборотите почва да лапа.
        Не съм съгласен за турбо дупката. По католог максималния въртящ момент е при 2000об./мин, но това не означава, че колата ’’заспива’’.Най-добре е между 2000 и 3500об.Не е нужно да я държиш както казваш ти в об. за да не заспи.Карал съм я доста(скоро стават 90 000км) и смело твърдя, че колата върви по-добре с всеки километър. Изглежда двигателя не е разработен или просто си свиканал да караш в обороти.При 180км/ч на магистрала Тракия моментния разход ми е 7л.Мисля че няма коментар.Както вече казах имал съм меган седан 1.5дси 65коня той беше малко по-’’лаком’’ а и даде някой проблеми поради които го смених.Мисля че един тест-драйв(не ми се вярва да ти откажат от Ауто италия) е напълно достатъчен за да се убеди човек в качествата на колата.На който не му стига едно кръгче мисля че има рент а кар с Пунто. Цената на Пунтото е 28 250лв с включени абсолютно всички такси и ДДС.

        Коментар


          #79
          panda climbing написа:
          имал съм меган седан 1.5дси 65коня
          Не бъркаш ли нещо...Меган седан 1.5 дизелите им почват от 82 кс нагоре, направи пак справка!
          SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

          Коментар


            #80
            panda climbing написа:
            pinko168 написа:
            Току-що взех едно Гранде Пунто 1.3 мултиджет 90 коня за уикенда, в понеделник ще докладвам как е. Засега малко неприятно впечатление ми направи страхотната турбо-дупка на моторетката, под 2000 об хич не върви, после се юрва здраво. Доста неудобно при движение в града, трябва да го държиш в обороти, иначе заспива, ама от оборотите почва да лапа.
            Не съм съгласен за турбо дупката. По католог максималния въртящ момент е при 2000об./мин, но това не означава, че колата ’’заспива’’.Най-добре е между 2000 и 3500об.Не е нужно да я държиш както казваш ти в об. за да не заспи.Карал съм я доста(скоро стават 90 000км) и смело твърдя, че колата върви по-добре с всеки километър. Изглежда двигателя не е разработен или просто си свиканал да караш в обороти.При 180км/ч на магистрала Тракия моментния разход ми е 7л.Мисля че няма коментар.Както вече казах имал съм меган седан 1.5дси 65коня той беше малко по-’’лаком’’ а и даде някой проблеми поради които го смених.Мисля че един тест-драйв(не ми се вярва да ти откажат от Ауто италия) е напълно достатъчен за да се убеди човек в качествата на колата.На който не му стига едно кръгче мисля че има рент а кар с Пунто.За цената спомената по-горе от мен се извинявам става въпрос за служебното Добло1.6natural power. Цената на Пунтото е 28 250лв с включени абсолютно всички такси и ДДС.
            Карал съм почти всички автомобили, които се продават на българския пазар, дизелови и бензинови, така че знам какво говоря. Карал съм и новата Опел Корса със същия мотор на тестове в Германия, впечатленията ми са абсолютно идентични. Дупка има, което е напълно нормално при турбодизелов мотор от само 1,3 литра и мощност 90 к.с.Гранде Пунтото е на 27 000 км, утре ще монтирам GPS-а и ще го изпъна да видя колко ще вдигне. Изобщо не вярвам да вдигне повече от 175 км/ч, най-малкото защото толкова му дават производителите.Според немските ми колеги при техните тестове Пунтото с тоя мотор е вдигнало точно 174 км/ч, при показания на километража 193 км/ч. Което е абсолютно нормално при регламентираната от 1994 г. заложена в всички автомобили, продаващи се в ЕС грешка от минимум +7%.Също така не ми се вярва при пълна газ да гори само 7 л/100, но и това ще го проверя. Корсата с тоя мотор при жулене с пълна газ по аутобан даваше около 9,5-10,5 л/100
            Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01

            Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02

            ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

            Коментар


              #81
              pinko168 написа:
              Току-що взех едно Гранде Пунто 1.3 мултиджет 90 коня за уикенда, в понеделник ще докладвам как е.
              Нищо не казваш...
              VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
              VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
              VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
              VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
              Нека Силата на бъде с Нас...

              Коментар


                #82
                Много еднакви характеристики и много еднакви цени имат "Корса" и "ГрандеПунто" - остава да преценя коя ще ми хареса повече на вид
                panda climbing написа:
                ...Цената на Пунтото е 28 250лв с включени абсолютно всички такси и ДДС.
                Искаш да кажеш, че не си добавял абсолютно никакви екстри към нивото му на оборудване Защо Беше тук на склад ли
                kiro_of_the_day написа:
                pinko168 написа:
                Току-що взех едно Гранде Пунто 1.3 мултиджет 90 коня за уикенда, в понеделник ще докладвам как е.
                Нищо не казваш...
                Наистина А от къде си взел "Гранде"-то за уйкенда, понеже от "АутоИталия" нямат такава опция Може би, рент-а-кар

                Коментар


                  #83
                  Kuku написа:
                  А от къде си взел "Гранде"-то за уйкенда, понеже от "АутоИталия" нямат такава опция Може би, рент-а-кар
                  не, колегата работи в АутоБилд
                  2015 Renault Megane Expression GT
                  2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                  Всичко за FIAT Bravo 2007

                  Коментар


                    #84
                    sev написа:
                    не, колегата работи в АутоБилд
                    Чакам отзивите

                    Коментар


                      #85
                      Колата беше на склад а и по принцип не беше окончателен избор, а нещо временно.Но както обикновенно временните неща стават постоянни и съм с гранде пунтото вече почти 90 000км.Сега мисля да си взема едно червено гр.пунто 1.9 мултиджет с повечко екстри и тунинг пакет от Германия.Що се отнася до максималната скорост, първите 10 000км не можех да вдигна повече от 165км/ч, но сега е друго и достига малко над тази по каталог.Моите уважения към Ауто Билд(любимото ми списание), но при желание на някой от редакцията им в подходящо време мога да демонстрирам максималната ми скорост.Рено меган с 65 кс. има, само че преди фейслиста.По моето скромно мнение е прекалено слаб. При моделите с по-висока мощност положението е съвсем друго(например Меган 2.0).

                      Коментар


                        #86
                        panda climbing написа:
                        Колата беше на склад а и по принцип не беше окончателен избор, а нещо временно.Но както обикновенно временните неща стават постоянни и съм с гранде пунтото вече почти 90 000км.Сега мисля да я оставя в рент-а-кара и да си взема едно червено гр.пунто 1.9мултиджет с почвечко екстри и тунинг пакет от Германия....
                        90’000км за колко време ги навъртя?Би ли споделил, какво виждане имаш по този въпроса за внос от Германия, защото и аз го мислех известно време този вариант Може и на ЛС, ако предпочиташ

                        Коментар


                          #87
                          Kuku написа:
                          Може и на ЛС, ако предпочиташ
                          Имаш ЛС.

                          Коментар


                            #88
                            Zdravejte. Izvinjavam se napred, no neshto ne mi raboti kredora.Kuku, az kupih GP 1,4 16V Dynamic prez april mesec. Do den dneshen imam 16.500 km.Imam si semjstvo - znatchi trjabva goljam bagazhnik, no nemozhah da se ottrva ot mislite za GP i najnakraja resih. Otnathalo iskah 1,2 8V, poneze imach po tova vreme PuntoII/2002/ i bjah spokoen. No resih da si kupja najnakraja edna po dobra i po silnithka kola i vzeh 1,4 16V. I resih mnogo dobre. No za razlika ot teb, az patuvam cca 30% izvan grada. Tam e 1,4 po polezno. Shto se kasae za GP 1,2 8V, momthetata, koito gi imat sa mnogo spokojni. Ne im vzima mnogo benzin. Az imam vv grada ot 7,8 do 8,5. No vsashtnost pri tazi kolithka mnogo ne ti se shte da spestjavash . Vv nathaloto te interesuvashe, dali ima problemi. Ej gi: zadnite vrati losho se otvarjaha ot vanshnata strana, tropaneto otpred naistina ima, obathe samo pri malki neravnosti i bavno dvizhenie. Njakoi sobstvennici v Slovakia imat problem ss (malej ne znam kak se kazva na balgarski)-tova otpred, deto duha - pri malki oboroti im skrcalo. No vsithkite tezi neshta vethe gi popravjat, razbira se vv garancijata. Kolata otpred ima dostatathno mjasto(pital si nazad) i sled 8-thasova ezda ne bjach izmoren, poneze e i mnogo tihithka. Moga da sedna "zad sebe si" i oshte imam mjasto za kolenata. Tam se vozjat dashterite mi i imat dostatathno mjasto i za igri. Bagazhnika e 275 litara, koeto mi stigashe za otpuska v Italija. Mnogo udobno e za sedjashtija na djasnata strana - ima dalag "tunel" za krakata. CD/radio se obsluzhva mnogo lesno na volana. Obathe kakvo naistina mi e zhal, vv sravnenie ss PuntoII, the njama nikakvi "stranithni" mesta i dzhobovete na vratite sa mnogo malki - i karta ne ti se pomestva. No vethe sviknach i za tezi neshta zabrevjam vednaga, kogato startiram i ajdeee... :D Ako imas Kuku vaprosi, pitaj. Mezhdudrugoto sedjah vv novata Corsa i e mnogo hubava
                            Slovakia, Bratislava, Fiat GP 5D 1,4 16V Dynamic, 6 speed, New Orleans, tempomat

                            Коментар


                              #89
                              Колеги, не случайно вадя тази тема от архива - понеже забелязвам, че вече има няколко Грандета във форума (боби, витал.... ), искам отново да попитам хората, които ги карат, за мнение и впечатление към момента, тъй като последните мнения са от преди близо година, а има голяма вероятност тази седмица да стана притежател на "1.4 16v Dynamic" с 5врати и се колебая относно състоянието на пластмасите и материалите в купето, както и относно детските болести?!

                              Коментар


                                #90
                                Kuku написа:
                                Колеги, не случайно вадя тази тема от архива - понеже забелязвам, че вече има няколко Грандета във форума (боби, витал.... ), искам отново да попитам хората, които ги карат, за мнение и впечатление към момента, тъй като последните мнения са от преди близо година, а има голяма вероятност тази седмица да стана притежател на "1.4 16v Dynamic" с 5врати и се колебая относно състоянието на пластмасите и материалите в купето, както и относно детските болести?!
                                И колегата vesko t от Бургас - той пък има ГП със същия двигател.
                                VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                                VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                                VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                                VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                                Нека Силата на бъде с Нас...

                                Коментар

                                Working...
                                X