Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Покупка на "GrandePunto"?!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Kuku написа:
    Nino написа:
    Всичко това е вярно, но дизеловата версия си има преимущества които изобщо не са за пренебрегване.Ако разликата в цените на дизеловото 1,3 мултиджет 95 коня с бензиновото е само три хиляди лева, аз без колебание бих избрал дизелът. Верижно газоразпределение,въртящ момент и още куп шукарии и т.н.
    Разликата между "1.4-16v 95к.с. Dynamic" и "1.3 Multijet 90к.с. Dynamic" е точно 2000лв., което, ако сметнеш са не малко екстри за тази ценова разлика, добавени към бензиновото или както казах вече, може да се покрие разликата в разхода за няколко години напред Едно предимство ми кажи за дизела, което да си струва 2000лв., като разликата е само в двигателя При 99% градско каране ~50км. на ден и едно-две пътувания до морето, и още максимум пет пътувания до вилата
    sev написа:
    е 6-7 години сигурно ще я карашзначи дизела е за теба и нова кола - мерак - повече от 25 000 ще караш :Dи още нещослед година цените няма да са 0,8 Евро, а може би 1,00
    Ами, 6-7 години - виж че ги правя на баница през една година, максимум година и половина Тая ще ми е трета нова кола - няма да има толкова мерак, гарантирам ти, пък и 25000км. е максимума, който съм постигал А цените ще скачат паралелно, няма да скача само бензина Аз 100% съм решил да е бензиново и съм се насочил към "1.4-16v 95к.с. Sport", което има супер визия и предоволно екстри, а в същото време и разлика с "1.9-8v Multijet 130к.с. Sport" от 4000лв., което вече е доста
    Виж какво не знам ти за по колко време там година или година и половина е правиш колата на баница и това, че тази ще ти е третата нова кола, но аз определено не смятам това да стане така ако купя чисто ново Сейченто, защото смятам най - малко да карам с него ако не 6 - 7 години то поне 8, а ако мога и 10 да изкарам евала без значение през останалото време дали ще имам втора нова кола или не. Това за мерака понеже ще ти е третата поредна нова кола при теб може да не е така, но при мен определено мерака ще е голям, но и с мерака ми се виждат много 25 000 км. не знам. А относно това, че правиш колата на баница от голямо значени е факта не само в тези 25 000 км., а и в начина по който е подържаш. Защото естествено ако не е подържаш читаво много ясно, че ще е направиш на баница.P.S. Само искам да те питам след като казваш, че това ще ти бъде третата нова кола, какви са били предишните ти две коли ?

    Коментар


      #32
      Yavor написа:
      zgabrovski написа:
      И аз ходих миналата седмица в Ауто Италия направо очите ми останаха в гранде пунтото... дали бензин или дизел мнение и аз не мога да дам като фаворитното ми гориво е газ... ама доколкото знам при монтаж на газов инжекцион отпада гаранцията на колата така че май ще взимам "нафтова печка"
      Здравкооо, трябва вече да се запознаем с тебе - не стига че ни скърцат еднакво седалките на Бравите ами и относно Грандето мислим еднакво - аз съм си ’аресал 1,9 Multijet-a с фабричния тунинг (джанти, манти, туй онуй) и съм се навил като свинска опашка за него - само ходя да го гледам и въртя схеми - малко им са кофти лизинговите планове - виж Пежо имат много добри предложения като лизинг, не като коли...Ама ако стане една схема дето съм я замислил - ше опраим рабтата.... Чи червенко съм го ’аресал, малиииииии, със жанти 17’ малииииии, и черна кожичка вътре малииии....
      Ми то Хубаво колега Браво ти хубаво си го замислил дано да ти стане варианта за лизинговата схема и червеничко така с черна кожичка вътре и с тия 17’ джанти малиииииииииииииииииииииии разбираш ли като дойде време да сменяш гумите било то летни или зимни какъв ще го ядеш щото като те гледам не си чак толкова богат щом въртиш и обмисляш варианти за лизингови схеми и така нататък. Евтините 17’ гуми са по 500 лв. единия брой сметни си за да си обуеш Гранде Пунтото къде ти отива масрафа ако това е примерно варинта за летни гуми. Ми после за другия сезон айде пак толкова и къде излетя в космоса. А за червената боичка друг е въпроса, че червения металик и изобщо червената боя се подържа по по особен и различен тоест специален начин от останалите видове бои на цвят. А и мисля, че подръжката на червената боя е и по скъпа.

      Коментар


        #33
        Nino написа:
        Kuku написа:
        А какво ще изкажете за конкуренцията на "GrandePunto" Например "Citroen C2/C3/C4", "Renault Clio/Megane", "Lancia Ypsilon", "Toyota Yaris/Corolla", "Mitsubishi Colt CZT" и т.н.... като към "Colt CZT" имам особено големи симпатии
        Ха, темата взе да става интересна! За първите бих те посъветвал и да не помисляш, достатъчно е да се направи справка в едноимения форум на българските юзъри, но за мен са големи тояги! За новото Клио и Меган нямам впечатления, достоверна информация би получил от руските сайтове, а Тойотите и Мицуто от доста време не ми дават сън! Перфекти коли и мотори, но според мен малко скъпи.За мен ТОП в момента е Королата Xellence, промоцията.Горе долу като за парите на една накичена дизелова Панда получаваш всички екстри!!! А D-4D то е малко над 30, но ти знаеш предполагам.Колтчето също е супер, но още 3000 и вземаш Ланцера. 1.6.. е това е много кола, яка кола... на два пъти на светофар посягах към стартера защото не чувах мотора и ми се струваше, че е изгаснал. Бе дай направо се фърляме на новото DAIHATSU TERIOS, па квото сабя покаже!http://www.daihatsu-bg.com/Ся сектата да не се хване за кобурите!
        Ейййй ше взема да ти го подаря мамка му и Дайхацуууууу

        Коментар


          #34
          doofiat написа:
          Ейййй ше взема да ти го подаря мамка му и Дайхацуууууу
          Аре де!
          SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

          Коментар


            #35
            Ивайло Стефанов Попов написа:
            ...Евтините 17’ гуми са по 500 лв. единия брой ...
            Toлкова май и най-скъпите 17-ки не стигат ...освен ако не говорим за джанти, не за гуми, макар че и за джанти пак са доста 500 лв/бройка Иначе ми е интересно също в какво се изразява по-собената поддръжка на червената боя?
            _______
            146 JTD

            Коментар


              #36
              Nino написа:
              Ха, темата взе да става интересна! За първите бих те посъветвал и да не помисляш, достатъчно е да се направи справка в едноимения форум на българските юзъри, но за мен са големи тояги! За новото Клио и Меган нямам впечатления, достоверна информация би получил от руските сайтове, а Тойотите и Мицуто от доста време не ми дават сън! Перфекти коли и мотори, но според мен малко скъпи.За мен ТОП в момента е Королата Xellence, промоцията.Горе долу като за парите на една накичена дизелова Панда получаваш всички екстри!!! А D-4D то е малко над 30, но ти знаеш предполагам.Колтчето също е супер, но още 3000 и вземаш Ланцера. 1.6.. е това е много кола, яка кола... на два пъти на светофар посягах към стартера защото не чувах мотора и ми се струваше, че е изгаснал. Бе дай направо се фърляме на новото DAIHATSU TERIOS, па квото сабя покаже!http://www.daihatsu-bg.com/Ся сектата да не се хване за кобурите!
              И аз съм скептично настроен към "Ситроен", но конкретно С2 има много силно оборудване, двигател и автоматична скоростна кутия "Sensodrive", обаче е направо миниатюрно "Lancer" автоматично отпада като вариант, защото целта е колата да бъде максимум с размерите на "GrandePunto", за да може и майка ми да я кара, ако се наложи, НО не чак толкова малка колкото С2, все пак трябва да има място за повече от двама "Corolla" не искам, защото са само коли от склад, т.е. нито можеш да добавиш екстри, нито да махнеш, нито да си избереш и комбинираш цвета с екстрите, нито нищо.... каквото имат налично - това е няма индивидуалност Остава "Colt" във варианта с 1.5турбо мотора "CZT", който ми се струва много примамлив, само не знам колко струва, но ще се поинтересувам
              panda climbing написа:
              Както си личи от аватара ми имам гранде пунто.Модела е 1.3 дизел Динамик.Ако случайно някой не знае този двигател е бил и е двигател на годината в своя клас.И има защо.Изключително икономичен(за сравнение съм имал меган 1.5 дси с разход около5.5-6.0 при ’бавно’ за моя стандарт каране).Разгода ми е около 5.6-6.0 смесено, като при бързо каране и заяждане с големи лимузини(А6,А8 S-класa, звучи смешно, но е напълно възможно до към 185км/ч).Значи много зависи за какво я ползваш колата. За сам естествено е изключително удоволствие и при ускорение и при движение с постоянна скорост.Много е стабилна наистина. А не как някой ми обяснява как неговия голф 5 е по-добър. Дори напротив. Въпреки че голфа е по-голям пунтото е по-добре като вътрешни размери и пространство на задната седалка, с излключение на багажника, който е 275л. - достатъчни за 4 човека-пробвал съм с два куфара, сак, и десетина торби.Цената в моя случай беше около 31000 лв. с всичко необходимо-климатик , Абс, ел.стъкла и огл, лети джанти и много, много други. Вноската която предполагам те интересува повече е около 430лв.Никакъв дефект за сега(да чукна на дърво) и не съм чул някой да има.Ако те интересува нещо питай.
              Блаодаря за изчерпателния отговор и ЛС Както вече казах, колата ми е нужна за 99% градско каране, като лятото може да ходя (а може би НЕ) с нея до морето един-два пъти и през два-три месеца до вилата за събота и неделя НО сега, като виждам цената на твоето Grande още повече се разубеждавам за дизелово, защото точно за тази цена може да се купи бензинов "Sport", който ще бъде с две нива на оборудване по-високо и ще има добавен кожен салон и доста други екстри, при това със същата месечна вноска Аз съм се ориентирал само към версиите "Sport", в които за съжаление се монтират само два двигателя - "1.4-16v" 95к.с. (7,7л. градско) и "1.9-8v Multijet" 130к.с. (7,5л.градско), като, както вече казах мощността не ми е приоритет
              Ивайло Стефанов Попов написа:
              Хм интересно, защото и моето семейно положение е същото като твойто и мен не ме интересува обема на багажника или задните седалки и затова съм се наточил за чисто ново Сейченто от "Ауто Италия", но понеже живея в Пловдив сигурно ще го купя от Дилъра на "Ауто Италия" за Пловдив фирма "Динекспрес". Определено, обаче на мен ще ми легне много по евтино понеже и аз искам бензинов мотор, а на Сейченто мотора е само един в момента и то бензинов 1.1 8V 40 KW 54 конски сили MPI пълна инжекция с разход на гориво при бензин А - 95, който бензин с това октаново число го дават като напълно подходящ за този двигател на Сейчентото при градски цикъл 8.3 на 100 км., извънградски цикъл 4.7 на 100 км. и смесен разход 6 на 100 км. Така, че успех.P.S. А между другото само да кажа, че 80 на 100 процента Сейчентото естествено ще го карам в града. През останалото време събота и неделя ще съм насам натам и ще обикалям с него родината на длъж и шир.
              Успех, сигурен съм, че ще осатанеш доволен
              Ивайло Стефанов Попов написа:
              Виж какво не знам ти за по колко време там година или година и половина е правиш колата на баница и това, че тази ще ти е третата нова кола, но аз определено не смятам това да стане така ако купя чисто ново Сейченто, защото смятам най - малко да карам с него ако не 6 - 7 години то поне 8, а ако мога и 10 да изкарам евала без значение през останалото време дали ще имам втора нова кола или не. Това за мерака понеже ще ти е третата поредна нова кола при теб може да не е така, но при мен определено мерака ще е голям, но и с мерака ми се виждат много 25 000 км. не знам. А относно това, че правиш колата на баница от голямо значени е факта не само в тези 25 000 км., а и в начина по който е подържаш. Защото естествено ако не е подържаш читаво много ясно, че ще е направиш на баница.P.S. Само искам да те питам след като казваш, че това ще ти бъде третата нова кола, какви са били предишните ти две коли ?
              Колега, аз казах, "че ги правя на баница" имах предвид, "че катастрофирам и колата става на баница" Искрено се надявам ти да нямаш такава зла участ и да си караш с кеф новата количка колкото години пожелаеш Предишните ми нови коли бяха "Renault Clio 1.4-16v" - Февруари 2004г. и "FIAT Punto 1.2 8v" - Септември 2005г.
              Ивайло Стефанов Попов написа:
              Ми то Хубаво колега Браво ти хубаво си го замислил дано да ти стане варианта за лизинговата схема и червеничко така с черна кожичка вътре и с тия 17’ джанти малиииииииииииииииииииииии разбираш ли като дойде време да сменяш гумите било то летни или зимни какъв ще го ядеш щото като те гледам не си чак толкова богат щом въртиш и обмисляш варианти за лизингови схеми и така нататък. Евтините 17’ гуми са по 500 лв. единия брой сметни си за да си обуеш Гранде Пунтото къде ти отива масрафа ако това е примерно варинта за летни гуми. Ми после за другия сезон айде пак толкова и къде излетя в космоса. А за червената боичка друг е въпроса, че червения металик и изобщо червената боя се подържа по по особен и различен тоест специален начин от останалите видове бои на цвят. А и мисля, че подръжката на червената боя е и по скъпа.
              Само да поправя някои недоразумения:1-Во. Една 17 цолова гума струва приблизително 300лв. и при закупуването на цял комплект цената, естествено, може да се коментира, като лично аз съм присъствал на закупуването на 4 17цолови гуми "Пирели" за 900лв. 2-Ро. Те могат да изкарат не един, а три /3/ сезона, ако се експлоатират достатъчно внимателно 3-То. Според мен, зимните гуми за "GrandePunto" е изключено да бъдат 17 цолови, което пък обославя по-ниската цена, при избор на 15 цолови зимни гуми, например 4-То. Червената боя, ако е металик - абсолютно с нищо не се различава като поддръжка от другите цветове металици (червения металик се нарича бордо, защото ярко червения цвят не може да бъде металик)5-То. "Трудна" за поддръжка е боята която е пастел а такива могат да бъдат, освен червеното, и синьото, жълтото, като за тях нужните грижи в повече, се изразяват в навременно (за всеки сезон) и доста по-честото пастиране/полиране, с цел да се запази лаковото покритие и да се избегне прегаряне на боята от слънцето (лятос) или разяждане на боята от корозия при влага (симъска) 6-То. В конкретния случай, за "GrandePunto", чевената боя пастел е двойно по-скъпа от металиковата П.П.Бреййй, к’ъв дълъг пост написах П.П.2Стефчо, не съм намерил цените на новата Корса, иначе и нея ще я обмисля като вариант

              Коментар


                #37
                Ивайло Стефанов Попов написа:
                Yavor написа:
                zgabrovski написа:
                И аз ходих миналата седмица в Ауто Италия направо очите ми останаха в гранде пунтото... дали бензин или дизел мнение и аз не мога да дам като фаворитното ми гориво е газ... ама доколкото знам при монтаж на газов инжекцион отпада гаранцията на колата така че май ще взимам "нафтова печка"
                Здравкооо, трябва вече да се запознаем с тебе - не стига че ни скърцат еднакво седалките на Бравите ами и относно Грандето мислим еднакво - аз съм си ’аресал 1,9 Multijet-a с фабричния тунинг (джанти, манти, туй онуй) и съм се навил като свинска опашка за него - само ходя да го гледам и въртя схеми - малко им са кофти лизинговите планове - виж Пежо имат много добри предложения като лизинг, не като коли...Ама ако стане една схема дето съм я замислил - ше опраим рабтата.... Чи червенко съм го ’аресал, малиииииии, със жанти 17’ малииииии, и черна кожичка вътре малииии....
                Ми то Хубаво колега Браво ти хубаво си го замислил дано да ти стане варианта за лизинговата схема и червеничко така с черна кожичка вътре и с тия 17’ джанти малиииииииииииииииииииииии разбираш ли като дойде време да сменяш гумите било то летни или зимни какъв ще го ядеш щото като те гледам не си чак толкова богат щом въртиш и обмисляш варианти за лизингови схеми и така нататък. Евтините 17’ гуми са по 500 лв. единия брой сметни си за да си обуеш Гранде Пунтото къде ти отива масрафа ако това е примерно варинта за летни гуми. Ми после за другия сезон айде пак толкова и къде излетя в космоса. А за червената боичка друг е въпроса, че червения металик и изобщо червената боя се подържа по по особен и различен тоест специален начин от останалите видове бои на цвят. А и мисля, че подръжката на червената боя е и по скъпа.
                Колега, дококото знам с тебе не се познаваме, а и не ми плащаш заплатата за да коментираш финасовото ми състояние и да ми правиш сметката как ще изрева ако трябва да си купя някакви гуми - я купя я не - това си е лично моя работа. Както може да съм последния бедняк и просто да мечтая или 16 пикльо, който си въобразява, така може и да съм некъв разбойник, който с лизинговите планове си крие мръсните пари - или даже може и кредит да взема дето да го връщам с пари отдето си искам, а колата с него да си купя - никой за нищо не може да ме пипне. След като си пиеш ракията поне веднъж с мен или който и да е друг - тогава си позволявай такова отношение. В този живот ако не знаеш не е само колата за плащане...Пък за червената боя - по смотан аргумент не бях чувал - така или иначе моите коли се пастират с качествена паста 3-5 пъти годишно, така че кажи ми моля те - искам да се просветля - какво друго, аджеба и требе на червената боя, била и пастелния цвят. Не забравяй че все пак я взимаш нова, от магазина, а не на 15 г. негледана с изгорял лак - хайде моля ти се. Пък от тая гледна точка ти си вземи бяла - там не може нищо да се случи докато не избие ръждата - така или иначе си няма гланц и е безлично...
                Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                Коментар


                  #38
                  Кажи , че купуваш САЙЧЕНТО само мир да има!!!
                  SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                  Коментар


                    #39
                    Кики, ето да почетеш малко какви проблеми са имали братята от изток с GP-тоhttp://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=1829
                    SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                    Коментар


                      #40
                      Що се заяждате Като си купим/те новите ФИАТ-ки ще се видим да пием по една-две-три ракии и да обсъдим лизинговите вноски и произхода на парите за тях

                      Коментар


                        #41
                        Nino написа:
                        Кики, ето да почетеш малко какви проблеми са имали братята от изток с GP-тоhttp://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=1829
                        Крайно съм ти благодарствен :D :D :D Само Явор не каза, кое не му харесва в лизинговите планове за "GrandePunto"

                        Коментар


                          #42
                          Как беше лафа за Хитър Петър и Настрадин ходжа?!......"ама да си купя ли халва"!? http://www.daihatsu-bg.com/
                          SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                          Коментар


                            #43
                            Nino написа:
                            Как беше лафа за Хитър Петър и Настрадин ходжа?!......"ама да си купя ли халва"!? http://www.daihatsu-bg.com/
                            Новия Териос го карах 3 дни на тестдрайв, баси, на по-невървяща кола отдавна не бях се качвал. Мотора има неква мощност едва при 4000-5000 оборота, ама тогава реве като гатер и не може да си чуеш мислите. На дълъг път ми показа разход доста над 13 литра. Субективното усещане е че мощността не е повече от 55-60 к.с. въпреки че официално е 105 к.с. при 6000 об/мин. Макс. въртящ момент е 140 Нм при 4400 об/мин.На завоите се наклонява зверски, височък е, 20 см е просветът. Вътре е зверски тясно, ама зверски. Отпред горе-долу става, обаче задната седалка си е наказателна скамейка отвсякъде. Задната врата е много тъпа, отваря се надясно, като спреш до бордюра и изпадаш в приключение да заобикаляш.Иначе за офроуд става, пък и е красивичък. Но си е чекия де, детска играчка. 40 000 кинта са ужасно много пари за такава играчка.
                            Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01

                            Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02

                            ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

                            Коментар


                              #44
                              Nino написа:
                              Как беше лафа за Хитър Петър и Настрадин ходжа?!......"ама да си купя ли халва"!? http://www.daihatsu-bg.com/

                              Коментар


                                #45
                                pinko168 написа:
                                Nino написа:
                                Как беше лафа за Хитър Петър и Настрадин ходжа?!......"ама да си купя ли халва"!? http://www.daihatsu-bg.com/
                                Новия Териос го карах 3 дни на тестдрайв, баси, на по-невървяща кола отдавна не бях се качвал. Мотора има неква мощност едва при 4000-5000 оборота, ама тогава реве като гатер и не може да си чуеш мислите. На дълъг път ми показа разход доста над 13 литра. Субективното усещане е че мощността не е повече от 55-60 к.с. въпреки че официално е 105 к.с. при 6000 об/мин. Макс. въртящ момент е 140 Нм при 4400 об/мин.На завоите се наклонява зверски, височък е, 20 см е просветът. Вътре е зверски тясно, ама зверски. Отпред горе-долу става, обаче задната седалка си е наказателна скамейка отвсякъде. Задната врата е много тъпа, отваря се надясно, като спреш до бордюра и изпадаш в приключение да заобикаляш.Иначе за офроуд става, пък и е красивичък. Но си е чекия де, детска играчка. 40 000 кинта са ужасно много пари за такава играчка.
                                Еееееей, как ме сецна през кръста!Тъкмо приготвих парите да му го купя на Nino-то, и таз новина ме хвана на прага на банката.Нееееееее Nino, аз боклуци не моа ти подаря. Избери си друго

                                Коментар

                                Working...
                                X