Eлате до България 1.3 мултиджет възстановени "тоталки" са по 7-8 хил. лв. А иначе в Алфа форума има едно много добро, оранжево, ама за 15 хил. лв. За да не е толко офф да допълня малко информация за Гранде пунто:данък за 2012 г. за 1.2 65 к.с. - 13,80 лв. с 5% отстъпка за предварително плащане и 50% отсъпка за катализатор
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Покупка на "GrandePunto"?!
Collapse
X
-
105 км средна скорост и 3.30ч. за 370 км си е за 6 месеца без СУМПСAlfa Romeo 156 SW 1.9 JTD, 16V m-jet '04
Ex Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD '04; Ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD '01; Ex Fiat Coupe 2.0 '95; Ex Fiat Tipo 1.6 i.e. '93; Ex Fiat 131 Mirafiori 1.4 i.e. '82; Ex Opel Vectra C 1.9 CDTI '05 Elegance, Automatic
Коментар
-
това показание в литри е добре, като се имат предвид другите триAlfa Romeo 156 SW 1.9 JTD, 16V m-jet '04
Ex Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD '04; Ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD '01; Ex Fiat Coupe 2.0 '95; Ex Fiat Tipo 1.6 i.e. '93; Ex Fiat 131 Mirafiori 1.4 i.e. '82; Ex Opel Vectra C 1.9 CDTI '05 Elegance, Automatic
Коментар
-
4 години и 8 месеца - 71160км.Прясна информация от снощи:1. Алтернаторът ми вие на умряло. Не прави проблеми, но шума е много дразнещ.2. Водният радиатор е спукан (или просто изпуска) "долу ниско при гарнитурата на казанчето" (каза чичо мастор).3. При смяната на масло източих от колата едва 1900мл. Решението на проблемите:1. Явно е от статора и ще трябва да се сваля за основен ремонт - четки, лагери, статор, ала-бала. Лошото е, че май трябва да се сваля и компресора на климатика, защото пречи. Както го виждам, към 200лв. разход не ми мърдат 2. Сипах течност за запушване на радиатори на ’Holst’ - да видим какво ще стане 3. За сега, малко над 100км., новото масло не е мръднало - следя го с интерес!
Коментар
-
Включвам се отново с малко повече яснота....1. Алтернатора се вижда на снимките долу - как е работил до сега не знам. Колата вече е на 78’000км., а той вие от към 50’000км. насам Хубавото е, че успяхме да го свалим без да откачаме нито компресора на климатика, нито моста. Лееееееко изкривихме една тръба на климатика и алтернатора излезе надолу.2. Радиатора не пуска нито капка, след добавката ’Холст’.3. Маслото е намаляло и ще доливам утре, за да видя колко точно е изчезнало. Течове няма - най-вероятно го е изгорила
Коментар
-
Kuku написа:Да, това е ясно - докато не възникне проблем, не мисля да се тормозя.По-скоро ме притеснява, че преди не е горяла масло и изведнъж....VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Kuku написа:Включвам се отново с малко повече яснота....1. Алтернатора се вижда на снимките долу - как е работил до сега не знам. Колата вече е на 78’000км., а той вие от към 50’000км. насам Хубавото е, че успяхме да го свалим без да откачаме нито компресора на климатика, нито моста. Лееееееко изкривихме една тръба на климатика и алтернатора излезе надолу.2. Радиатора не пуска нито капка, след добавката ’Холст’.3. Маслото е намаляло и ще доливам утре, за да видя колко точно е изчезнало. Течове няма - най-вероятно го е изгорилаBMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар