Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Покупка на "GrandePunto"?!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Аз също я имам от 2,5 години, но не е купена от магазина от мен Но съм много доволен, особено след прегледа в сервиза и резултатите Помолих темата да се премести в този раздел защото е по четен а и споредмен всеки с Гранде може да си пише тук какво е правил, какво му трябва и т.н. Както колегите с новото Браво
    SKODA 105L '78
    PUNTO 1.2 MPI ELX '94
    FIAT 126p '89
    TEMPRA 1.6 i.e.SX '91
    GRANDE PUNTO 1.2 '06

    Коментар


      подкрепям те колега...айде по активни грандевци... виж долу фасее ...
      petito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .

      http://www.facebook.com/pages/Grande...382041?sk=wall

      Коментар


        Ето и моите впечатления от четиригодишната експлоатация на Гранде Пунто 1.4/16V бензин, 95 к.с.Колата е закупена като нова от официален дилър в България, 12.08.2006 , и е първата в BG с този двигател.1. Три месеца след закупуването,~ 4000 km, започнаха да се чуват пукащи шумове при паркиране и маневри за паркиране. От гаранционния сервиз решиха, че проблема е в кормилната рейка и я смениха / автомобила е от първите серии и не само в BG масово се сменяха рейки/, буквално часове след смяната проблема се появи отново. От сервиза нямаха идея къде е проблема.След ровене в английския FIAT форум се оказа, че там вече са открили причината-хлабаво шлицево съединение в кормилния вал. След законтряне на хлабавото съединение за диагностика проблема изчезна , след което вала беше сменен по гаранция с променена конструкция.2. След 1.5 г. експлоатация ръждясаха тръбите от изпускателната система /Само тръбите, поствал съм снимки тук, как изглеждат/, гърнетата бяха като нови. Това не го признаха по гаранция, отговора от АИ беше: "Вие там по морето...въздуха..., на което им отговорих на шега, че ние по морето не си ползваме колите като лодки или кораби, но без резултат. След което за мое инфо, залягах де що видя кола на подобна възразст, да и гледам генерацията, и за мое учудване, без значение бензин или дизел, далеч по-нови и скъпи марки бяха много по-зле в това отношение.В интерес на истината, за инфо, докато я продадох на 4 г. / 67000км., нищо не се проби по тръбите.3. Точно след изтичане на гаранцията, 2.5 г., 50 000 км , се разскърцаха горните лагери на Макферсоните, също съм го писал тук, изключително тъпо изпълнение като конструкция, дано са го оправили вече, в чужбина също се оплакват хората от това.4. Задните брави, проблемни, както е писал колега преди мен, конструкцията е основно пластмаса, Made in Germany-без коментар...5. Лошо напасвани предни подкалници-пластмасова конструкция, с големи фуги-целите се оливат с кал откъм ДВГ, проблема го реших чрез уплътнявана със силикон.6. Няколко пъти се бъгва електрониката за ербеците, уредите и волана, изписва ми съобщения за повреда, след откачане на Акк. се оправя.По окачване, ДВГ, спирачки, купе, преди продажбата е проверена в сервиз-без проблеми.Това са моите впечатления за 4 г./67000 км., като експлоатация, колата е продадена преди 1 г. и се ползва за Рент-а-Кар, нямам инфо от новия собственик с който се познаваме, за сериозни проблеми.
        Ex. Grande Punto Driver

        Коментар


          Моите ремонти по колата за 65’000км. (4г. 3м.) са абсолютно козметични..... пу-пу, да не е уроки -Спирачна машинка в АутоИталия за 62лв.-Радиаторче на климатика по гаранция, което спуках минавайки през една тръба на надлез Надежда, но се направих на ударен в сервиза, че не знам какво е станало -Дисковете заедно с накладките на 40’000км.-По гаранция ми смениха пластмасата на таблото, през която духа парното под челното стъкло.... и сега пак лееееееко се е изметнала, но този път наистина е съвсем малко -По гаранция ми смениха и кората на предна дясна врата, защото панела с копчето за прозореца не прилепваше хубаво и поскръцваше.-Крушки на стоповете, задната скорост и задния номер.-Ангренажен ремък, пистов ремък, ролки, свещи, масла, филтри..... изобщо не ги броя -Хроничния проблем с отварянето на задните врати няма решение -Шумното окачване лично мен ме дразни - просто постоянно го чувам как работи, а в същото време е здраво и не тропа, но се чуват шумовете от работата му -Паразитните шумове от пластмасите също ме дразнят, но там вече вината си е моя, защото се заслушвам в абсолютно всичко -Средният разход за софийско-градско ми идва малко в повече за 1.4 - 9л/100км -Фаровете сякаш са слаба страна, но е нормално за Н4.-Предните колонки ме дразнят, защото са относително широки и понякога ми пречат да виждам в завой.Положителните страни, като външен вид, стабилност, спирачки, екстри, удобство, евтина поддръжка и прочие май е излишно да ги изброявам....

          Коментар


            Kuku написа:
            -Шумното окачване лично мен ме дразни - просто постоянно го чувам как работи, а в същото време е здраво и не тропа, но се чуват шумовете от работата му
            В какъв смисъл чуваш окачването? Имаш предвид, че е много твърдо ли?
            преди - TIPO
            сега - VOLVO XC60

            Коментар


              dannybo написа:
              Kuku написа:
              -Шумното окачване лично мен ме дразни - просто постоянно го чувам как работи, а в същото време е здраво и не тропа, но се чуват шумовете от работата му
              В какъв смисъл чуваш окачването? Имаш предвид, че е много твърдо ли?
              То, че е мааааалко по-твърдо от очакваното, е едно на ръка. Но поне колата е по-стабилна по завои Кофтито е, че е шумно и го чувам как работи - ту-туп, ту-туп.... Не е разбито, а просто е шумно и естествено, шумоизолацията на купето е завидно калпава П.П.Нямам кора под двигателя и никога не съм имал.

              Коментар


                Добро утро ...с окачването никакви проблеми шум и темподобни ...и струвами се че е и доста меко...Мисля че различните оборудвания като активе ,динамик,емошън и спорт показват различни поведения на пътя като возия шум стабилност и т.н. ФФБ ... фиат-бг.орг навсякаде http://www.facebook.com/photo.php?fb...type=1&theater
                petito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .

                http://www.facebook.com/pages/Grande...382041?sk=wall

                Коментар


                  за различните пазари има различно окачване
                  2015 Renault Megane Expression GT
                  2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                  Всичко за FIAT Bravo 2007

                  Коментар


                    Може и от това да е Освен това го има момента, че на равен и хубав асфалт няма какво да се чуе, защото колата върви гладко, докато по нашите прекасни пътища....

                    Коментар


                      Според мен си вози точно като всяка кола от този клас и няма какво повече да се очаква от към возия
                      SKODA 105L '78
                      PUNTO 1.2 MPI ELX '94
                      FIAT 126p '89
                      TEMPRA 1.6 i.e.SX '91
                      GRANDE PUNTO 1.2 '06

                      Коментар


                        Kuku написа:
                        Може и от това да е Освен това го има момента, че на равен и хубав асфалт няма какво да се чуе, защото колата върви гладко, докато по нашите прекасни пътища....
                        Ето един много ясен пример за различните видове окачвания ..колата се произвежда в един и същ завод с един и същ персонал техници работници и инженери...но с различни елементи по окачването... http://www.youtube.com/watch?v=3Ir-y2oPXbA
                        petito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .

                        http://www.facebook.com/pages/Grande...382041?sk=wall

                        Коментар


                          Просто Фиата е бил с ESP иначе и той сигурно щеше да се обърне...
                          Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                          Коментар


                            Да споделя и моя опит с Грандето.Произведено е 2009-та годинакупих го на 2-месеца и 800км До сега съм му навъртял 16 000км ( карам го почти постоянно но пък цялото лято не съм в България и затова и е само на 16 000км)Мотора ми е 1.3 75 коня Сменено е маслото веднъж на 6-7 000км и въздушния филтър е сменен с K&N спортенОпитах се да го ремапна без успех.Към края на 2008 ма година има промяна в компютрите и софтуера и не навсякъде могат да го ремапнат.Там пък където могат обещават 100 коня пък накрая се оказват 80 и няколко.От към разход до сега си записвам всични зареждания в spritmonitor.deи разхода ми е 5.1 за целия период.Направил съм и някои модификации които ги има в снимките ми в гаража.Иначе укачванете наистина е шумно.Ама не ме интересува защото без музика не карам Ето и една снимчица
                            Прикачени файлове

                            Коментар


                              http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...641&highlight= ...
                              petito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .

                              http://www.facebook.com/pages/Grande...382041?sk=wall

                              Коментар


                                бахму пазара бахму цените значи ...вчера за един роднина се огледахме в Бурсенския автопазар за гранде пунто ...бе мършата е над 20 000 трл горе долу 17 000 лева (дизел) ... мойта значи 2009 1.3 мжт върви около 26-27 000 трл ...а я купих за 25 500 нова...
                                petito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .

                                http://www.facebook.com/pages/Grande...382041?sk=wall

                                Коментар

                                Working...
                                X