Yavor написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Покупка на "GrandePunto"?!
Collapse
X
-
petito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .
http://www.facebook.com/pages/Grande...382041?sk=wall
-
Един въпрос.Като е включено City-то постоянно - и свети и лампата на таблото.При мен се усеща осезаемо при ниски скорости че е включено.По спомен някъде бях чел, че се изключва автоматично при достигане на скорост 50-60 км/ч1. Така ли е или бъркам?2. Трябва ли да изгасне и лампата на таблото при това автоматично изключване - при мен не гасне.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Изключва се, но като намалиш скоростта пак си работи.Лампата си свети.При пунто 2 е така, не мисля, че при вашите е по-различно.Също така, при неработещ километраж светва лампата за проблем с волана (ел. усилвателя), понеже усилието на въртене го определя по скоростта на движение.Волана се върти леко и не става по-твърд при високи скорости, което е малко гадничко за извънградско каране."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
M5kov написа:Изключва се, но като намалиш скоростта пак си работи.Лампата си свети.Волана се върти леко и не става по-твърд при високи скорости, което е малко гадничко за извънградско каране.
Коментар
-
todorakiggg написа:M5kov написа:Волана се върти леко и не става по-твърд при високи скорости, което е малко гадничко за извънградско каране."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Честито на колегата за избора! Много безаварийни километри ти пожелавам.Аз имам същата и съм супер доволен. Поради причини които няма да обяснявам ми се наложи да мина с нея през върбишкия проход... Пълен ужас е там пътя, където го има, но грандето нямаше проблеми да премине от там без последствия. Иначе за половин година каране, смесения ми разход е между 6.0 и 6.5 ама аз си я настъпвам яко, защото си ме кефи. За тракане отпред, нямам такова нещо но сега наскоро като се нагрее и скърца нещо в дясно. Термометъра ми също откачи но не е болка за умиране. Карай смело, няма да те остави на пътя.Fiat Grande Punto 1.3 Multijet, 75hp (10.2008г.)
Коментар
-
Колеги, понеже претърпях значителни поръжения от градушката, сега ми се налага да сменям стопове и фар, та съм намислил да си поиграя малко - рефлекторите на фаровете ще ги боядисам в черно, като ’Абарт’ и ще монтирам лупи (ксенон), а стоповете ще се опитам да ги подменя с новия модел от Пунто ЕВО.Въпроса е, дали някой знае стоповете от ЕВО директно ли пасват в леглото, защото фаровете са маааалко различни?А и буксите директно щрак-щрак ли са или?!
Коментар
-
grande punto
http://www.vexport.cars.bg/c743558Някакви мнения ? да споделите това или браво 1.9 150hp да вземам ?
Коментар
-
Re: grande punto
Вземи което повече ти харесва.Аз лично бих взел Бравото, но не защото Пунтото не е хубаво, а просто защото харесвам по-големи коли.[/quote]http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11398937478975059&s link=70kxvyтова примерно? единственото което не ми харесва е че волана не е мултуфункционален и задните стъкла саа ръчни
Коментар
-
Re: grande punto
Immortal написа:Nikey написа:http://www.vexport.cars.bg/c743558Някакви мнения ? да споделите това или браво 1.9 150hp да вземам ?
Коментар
-
Б@си майката, като гледам това Пунто, вътре грозно като смъртта за 6500лв без регистрация и 100% е за маховик и съединител и ми става лошо! Моето гранде го продадох точно за 6500лв с регистрация, каско, ГО, винетка, нов маховик и съединител (1500лв ремонт), с двузонов климатроник, готиния салон, 17 джанти, спорт изпълнение беше и беше 130к.с. Синьо. Но нищо, пазарът е такъв, хората си ги купуват........ Иначе за притрисането - маховикът при мен нямаше притрисане, а тропане само, дълго време мислехме, че е от лагер в скоростите, но после се разтропа повече и накрая си остана на 100% маховик + съединител + притискател + лагер-помпа. Та му навъртях 30 000км преди да се предаде съвсем (разбирай откакто се появиха симптоми, докато ме остави на пътя заради притискател и лагер-помпа) и после още 6 000км. и го продадох. Тея грандета имат основен проблем, че са големи друсалки. Но за сметка на това спорт са много красиви и много, ама много бягат за сметка на супер добър разход!- '06 FIAT Grande Punto 1.9 Multijet 130ps -
Коментар
-
Тоо с тоя мотор 1,9 ...как да не друса... идеалното 1,3 еуро5 95 кончета вървеж /разход.petito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .
http://www.facebook.com/pages/Grande...382041?sk=wall
Коментар
-
Yavor написа:Само ме притеснява притрисането, за което споменаваш... Вероятно е заминаващ съединител, но най често е в комплект с маховик, а това боли. Ако ще те успокои, проблема не е само при италианките, а масов при новите дизели с двумасови маховици.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар