Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Покупка на "GrandePunto"?!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Yavor написа:
    Бахри, пожелавам на Кирето с цялото си сърце да си прав!
    Ами доколкото разбрах а и от опит малко...на няколко колеги им се наложи да сменят...лично тествах ...особено при потеглянето се усеща тропане или подобно...
    petito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .

    http://www.facebook.com/pages/Grande...382041?sk=wall

    Коментар


      Един въпрос.Като е включено City-то постоянно - и свети и лампата на таблото.При мен се усеща осезаемо при ниски скорости че е включено.По спомен някъде бях чел, че се изключва автоматично при достигане на скорост 50-60 км/ч1. Така ли е или бъркам?2. Трябва ли да изгасне и лампата на таблото при това автоматично изключване - при мен не гасне.
      VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
      VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
      VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
      VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
      Нека Силата на бъде с Нас...

      Коментар


        Изключва се, но като намалиш скоростта пак си работи.Лампата си свети.При пунто 2 е така, не мисля, че при вашите е по-различно.Също така, при неработещ километраж светва лампата за проблем с волана (ел. усилвателя), понеже усилието на въртене го определя по скоростта на движение.Волана се върти леко и не става по-твърд при високи скорости, което е малко гадничко за извънградско каране.
        "Без сърца, сме просто машини"
        Toyota Prius 1.5 Hybrid
        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

        Коментар


          M5kov написа:
          Изключва се, но като намалиш скоростта пак си работи.Лампата си свети.Волана се върти леко и не става по-твърд при високи скорости, което е малко гадничко за извънградско каране.
          Напротив, волана си става нормално твърд при над 50 км/ч. Иначе лампата си прав, продължава да си свети. Това на Пунто 2.

          Коментар


            Много мразя да ми светят лампички по таблото!Даже и колан почнах да слагам заради това!
            VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
            VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
            VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
            VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
            Нека Силата на бъде с Нас...

            Коментар


              todorakiggg написа:
              M5kov написа:
              Волана се върти леко и не става по-твърд при високи скорости, което е малко гадничко за извънградско каране.
              Напротив, волана си става нормално твърд при над 50 км/ч. Иначе лампата си прав, продължава да си свети. Това на Пунто 2.
              todorakiggg, по-горе съм посочил състоянието на волана при неработещ километраж. Това, което ти си обяснил е нормалната работа на City режима Нека разделим степените на твърдост на 4:1. City - за ниски скорости 10-30 км/ч При по-високи скорости спира да работи. Зелената лампа свети. Когато скоростта падне до към 30, режима отново е активен.2. Нормално твърд без City - 30 - 50 км/ч Когато не работи датчика за скорост, волана остава в това положение независимо дали е включен City режима или карате с 130 км/ч. Червената лампа с волан свети.3. Над 50 км/ч твърд (извънградско) Волана става усезаемо по-твърд, но няма как да направите обратен завой, за да го усетите 4. Изключен ел. усилвател (като КАМАЗ) Така се усеща когато ел. усилвателя не работи (свети червената лампа с волан).Това е логиката на работа при МК2/МК2b.При грандето може и да е по-различна, но по-скоро промяната ще да е в скоростите при отделните режими.
              "Без сърца, сме просто машини"
              Toyota Prius 1.5 Hybrid
              EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

              Коментар


                Честито на колегата за избора! Много безаварийни километри ти пожелавам.Аз имам същата и съм супер доволен. Поради причини които няма да обяснявам ми се наложи да мина с нея през върбишкия проход... Пълен ужас е там пътя, където го има, но грандето нямаше проблеми да премине от там без последствия. Иначе за половин година каране, смесения ми разход е между 6.0 и 6.5 ама аз си я настъпвам яко, защото си ме кефи. За тракане отпред, нямам такова нещо но сега наскоро като се нагрее и скърца нещо в дясно. Термометъра ми също откачи но не е болка за умиране. Карай смело, няма да те остави на пътя.
                Fiat Grande Punto 1.3 Multijet, 75hp (10.2008г.)

                Коментар


                  Колеги, понеже претърпях значителни поръжения от градушката, сега ми се налага да сменям стопове и фар, та съм намислил да си поиграя малко - рефлекторите на фаровете ще ги боядисам в черно, като ’Абарт’ и ще монтирам лупи (ксенон), а стоповете ще се опитам да ги подменя с новия модел от Пунто ЕВО.Въпроса е, дали някой знае стоповете от ЕВО директно ли пасват в леглото, защото фаровете са маааалко различни?А и буксите директно щрак-щрак ли са или?!
                  Прикачени файлове

                  Коментар


                    grande punto

                    http://www.vexport.cars.bg/c743558Някакви мнения ? да споделите това или браво 1.9 150hp да вземам ?

                    Коментар


                      Re: grande punto

                      Nikey написа:
                      http://www.vexport.cars.bg/c743558Някакви мнения ? да споделите това или браво 1.9 150hp да вземам ?
                      Вземи което повече ти харесва.Аз лично бих взел Бравото, но не защото Пунтото не е хубаво, а просто защото харесвам по-големи коли.

                      Коментар


                        Re: grande punto

                        Вземи което повече ти харесва.Аз лично бих взел Бравото, но не защото Пунтото не е хубаво, а просто защото харесвам по-големи коли.[/quote]http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11398937478975059&s link=70kxvyтова примерно? единственото което не ми харесва е че волана не е мултуфункционален и задните стъкла саа ръчни

                        Коментар


                          Re: grande punto

                          Immortal написа:
                          Nikey написа:
                          http://www.vexport.cars.bg/c743558Някакви мнения ? да споделите това или браво 1.9 150hp да вземам ?
                          Вземи което повече ти харесва.Аз лично бих взел Бравото, но не защото Пунтото не е хубаво, а просто защото харесвам по-големи коли.
                          Вземи това, което намериш ПО-ЗАПАЗЕНО!!!

                          Коментар


                            Б@си майката, като гледам това Пунто, вътре грозно като смъртта за 6500лв без регистрация и 100% е за маховик и съединител и ми става лошо! Моето гранде го продадох точно за 6500лв с регистрация, каско, ГО, винетка, нов маховик и съединител (1500лв ремонт), с двузонов климатроник, готиния салон, 17 джанти, спорт изпълнение беше и беше 130к.с. Синьо. Но нищо, пазарът е такъв, хората си ги купуват........ Иначе за притрисането - маховикът при мен нямаше притрисане, а тропане само, дълго време мислехме, че е от лагер в скоростите, но после се разтропа повече и накрая си остана на 100% маховик + съединител + притискател + лагер-помпа. Та му навъртях 30 000км преди да се предаде съвсем (разбирай откакто се появиха симптоми, докато ме остави на пътя заради притискател и лагер-помпа) и после още 6 000км. и го продадох. Тея грандета имат основен проблем, че са големи друсалки. Но за сметка на това спорт са много красиви и много, ама много бягат за сметка на супер добър разход!
                            - '06 FIAT Grande Punto 1.9 Multijet 130ps -

                            Коментар


                              Тоо с тоя мотор 1,9 ...как да не друса... идеалното 1,3 еуро5 95 кончета вървеж /разход.
                              petito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .

                              http://www.facebook.com/pages/Grande...382041?sk=wall

                              Коментар


                                Yavor написа:
                                Само ме притеснява притрисането, за което споменаваш... Вероятно е заминаващ съединител, но най често е в комплект с маховик, а това боли. Ако ще те успокои, проблема не е само при италианките, а масов при новите дизели с двумасови маховици.
                                1.3 мултиджет е с едномасов маховик мисля...
                                VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                                VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                                VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                                VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                                Нека Силата на бъде с Нас...

                                Коментар

                                Working...
                                X