На мен пък ми отказа шофьорското стъкло, предположих, че е замръзнало но вече 2-3 дена е над 0-лата. И като го натисна цъква и нищо и след секунда се чува релето как го изключва....Също и имам въпрос към всички с 1.3 мотори. Когато стрелката на температурата тръгне нагоре и наближи средата но все още не е стигнала моля някой да пипне маркучите и радиатора и да ми каже до къде е топло ?При мен маркуча който свързва казанчето и радиатора и долния маркуч на радиатора се стоплят веднага.Също и единия край на радиатора е топличък (там където влизат двата маркуча) От долу самата пита на радиатора не е гореща...Питам защото мотора загрява СТРАШНО бавно. направо е ужас.(то и аз сменям на 1900 оборота ама....)
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Покупка на "GrandePunto"?!
Collapse
X
-
emzo написа:Загрява като всяко жтд зимата.Я го намачкай в кетчупа да видиш, колко по-бързо (по-бързо обаче не е равно на бързо ) ще загрее.
Коментар
-
Та.. и аз се сдобих с Гранде Пунто 1.3 Мултиджет, 75 к.с, 2007г. по стъкла, бежов металик, колкото и да не си личи от снимката...99 200 км. пишеше на километража като я взех. Не съм правил диагностики за проверка.Първия дизел в живота ми след Т-55 в казармата. Какво да кажа като впечатления...След около 2 000 км. средния разход ми е 5.1/ 100. Вси ми се струва, че заводския разход няма да го докарам никога, първо защото явно не е засичан с българска нафта и второ защото май никога няма да изкатилея да карам като некой дЕдо-неделен шАфьор.Приятел с Астра със същия двигател беше я докарал от планините на Германия некъде и му дала 3.7 !?Вървеж - приличен като включи турбото. Жалко че като свърши турбото - нема бензин. Управление - разглезващо лесно. НИВА-джия съм все пак Проблема със отварянето на задните врати тъкмо се мислех да го разчепкам и прочетох тука по темите че е масова болест и то явно конструктивна. Но пък му хванах цаката - като дърпаш на едно определено место - се отварят винаги - или почти винаги. Предните колони наистина понякога ме дразнят, че намаляват видимостта - ама иначе нямаше да е такъв дизайна на колата.Поведение на пътя - много добро - мисля, че вече веднъж си спасихме кожите взаимно въпреки практически липсващите задни амортисьори.Болежките:Задните амортисьори са абсолютно сдали багажа - ще се сменят. При потегляне без да подавам газ усещам леееееко притрисане - да се готвя ли за съединител или е признак на друга болест?Адаш - това с отлепената пластмаса от шофоьорсакат страна под предното стъкло и при мен го има - ти как се справи с него?Веригата: Тука въпросителната е най-голяма.Какво да правя - да я сменям ли!? Чета късали вериги около километрите, на които сме ние...Друго, което забелязах при огледа на поредица от Грандета - прага непосредствено зад предните им гуми ръждясва.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
vital написа:Айде честито Веригата не я пипай поне още толкова км най-малко (и то ако се приеме, че е са ги върнали доста). Разход градски в Кюстендил и над 5.1 ще имаш според мен Поне моя беше към 6VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Колега това с разхода е много субективно,предполагам,че си я настьпвал.Нова кола няма как да не и се израдваш.Относно километрите,не се притеснявай ,едва ли има как да се проверят.Щом си вьрви и те кефи,не го мисли.EX.FIAT REGATA 1.3 1984 г :EX.FIAT TIPO1.4 1988 г .EX.FIAT TEMPRA 1.6 1997 г
EX.FIAT PUNTO mk2 1.2 8v 2002 г :EX.FIAT GRANDE PUNTO 1.2 8V 2007
FIAT SEDICI 1.6.16V 4X4 2010 г.Nissan Qashqai+2 petrol 4×4 2010.
Коментар
-
Някакви легенди си чел сигурно.Имам познати с голям автопарк Добло 1.3 на многооо км със занемарена поддръжка колкото да вървят. Не съм чул да има проблеми с вериги. А щях да чуя, защото мрънкат и за най-дребните проблеми се кълнат италианските коли На тоя двигател не ми харесва само че е звука е като трактор. Лечението (донякъде) е масло 0w40.
Коментар
-
веригата се проверява на около 200 000 км и ако има нужда се сменя...и на практика смяната е даже по ефтина и от ремък...най голямата болест е електро воланът ...за другото зависи от задкормилното устройство... масло вода и филтри сменяш и в точния смисъл газзз ...малко повечко газзз отколкото при нива*та...турбо все пак. Карай си със здраве.petito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .
http://www.facebook.com/pages/Grande...382041?sk=wall
Коментар
-
Кире, пусни и една диагностика да видиш дали е на реални км. Макар че малките коли обикновено не са на много, както са високия клас автомобили. И разхода ти е прекрасен. Дай я при мене да видиш че ще ми лапа поне 8-9 на градско. Само ме притеснява притрисането, за което споменаваш... Вероятно е заминаващ съединител, но най често е в комплект с маховик, а това боли. Ако ще те успокои, проблема не е само при италианките, а масов при новите дизели с двумасови маховици. Но ако няма зверско тракане и придърпване, а съединителя на буксува - карай и си свиркай. Може да изкара още много км. Само предположение, не ща да те плаша.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Yavor написа:Кире, пусни и една диагностика да видиш дали е на реални км. Макар че малките коли обикновено не са на много, както са високия клас автомобили. И разхода ти е прекрасен. Дай я при мене да видиш че ще ми лапа поне 8-9 на градско. Само ме притеснява притрисането, за което споменаваш... Вероятно е заминаващ съединител, но най често е в комплект с маховик, а това боли. Ако ще те успокои, проблема не е само при италианките, а масов при новите дизели с двумасови маховици. Но ако няма зверско тракане и придърпване, а съединителя на буксува - карай и си свиркай. Може да изкара още много км. Само предположение, не ща да те плаша.petito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .
http://www.facebook.com/pages/Grande...382041?sk=wall
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар