Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Покупка на "GrandePunto"?!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    На мен пък ми отказа шофьорското стъкло, предположих, че е замръзнало но вече 2-3 дена е над 0-лата. И като го натисна цъква и нищо и след секунда се чува релето как го изключва....Също и имам въпрос към всички с 1.3 мотори. Когато стрелката на температурата тръгне нагоре и наближи средата но все още не е стигнала моля някой да пипне маркучите и радиатора и да ми каже до къде е топло ?При мен маркуча който свързва казанчето и радиатора и долния маркуч на радиатора се стоплят веднага.Също и единия край на радиатора е топличък (там където влизат двата маркуча) От долу самата пита на радиатора не е гореща...Питам защото мотора загрява СТРАШНО бавно. направо е ужас.(то и аз сменям на 1900 оборота ама....)

    Коментар


      Загрява като всяко жтд зимата.Я го намачкай в кетчупа да видиш, колко по-бързо (по-бързо обаче не е равно на бързо ) ще загрее.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        emzo написа:
        Загрява като всяко жтд зимата.Я го намачкай в кетчупа да видиш, колко по-бързо (по-бързо обаче не е равно на бързо ) ще загрее.
        ТУк си прав ако го държа над 2000 загрява в пъти по-бързо.Аз съм пробвал миналата зима при -20 почти на малки обороти пипам топлата част на турбината и нищо студ.След 1 минута работа се стоплиха леко колекторите Подгревни свещи за водата от 156- дали ще помогнат Малко ОФФ Ето и какво има под таблото :D :D :D

        Коментар


          Та.. и аз се сдобих с Гранде Пунто 1.3 Мултиджет, 75 к.с, 2007г. по стъкла, бежов металик, колкото и да не си личи от снимката...99 200 км. пишеше на километража като я взех. Не съм правил диагностики за проверка.Първия дизел в живота ми след Т-55 в казармата. Какво да кажа като впечатления...След около 2 000 км. средния разход ми е 5.1/ 100. Вси ми се струва, че заводския разход няма да го докарам никога, първо защото явно не е засичан с българска нафта и второ защото май никога няма да изкатилея да карам като некой дЕдо-неделен шАфьор.Приятел с Астра със същия двигател беше я докарал от планините на Германия некъде и му дала 3.7 !?Вървеж - приличен като включи турбото. Жалко че като свърши турбото - нема бензин. Управление - разглезващо лесно. НИВА-джия съм все пак Проблема със отварянето на задните врати тъкмо се мислех да го разчепкам и прочетох тука по темите че е масова болест и то явно конструктивна. Но пък му хванах цаката - като дърпаш на едно определено место - се отварят винаги - или почти винаги. Предните колони наистина понякога ме дразнят, че намаляват видимостта - ама иначе нямаше да е такъв дизайна на колата.Поведение на пътя - много добро - мисля, че вече веднъж си спасихме кожите взаимно въпреки практически липсващите задни амортисьори.Болежките:Задните амортисьори са абсолютно сдали багажа - ще се сменят. При потегляне без да подавам газ усещам леееееко притрисане - да се готвя ли за съединител или е признак на друга болест?Адаш - това с отлепената пластмаса от шофоьорсакат страна под предното стъкло и при мен го има - ти как се справи с него?Веригата: Тука въпросителната е най-голяма.Какво да правя - да я сменям ли!? Чета късали вериги около километрите, на които сме ние...Друго, което забелязах при огледа на поредица от Грандета - прага непосредствено зад предните им гуми ръждясва.
          Прикачени файлове
          VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
          VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
          VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
          VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
          Нека Силата на бъде с Нас...

          Коментар


            Айде честито Веригата не я пипай поне още толкова км най-малко (и то ако се приеме, че е са ги върнали доста). Разход градски в Кюстендил и над 5.1 ще имаш според мен Поне моя беше към 6

            Коментар


              Честито и от мен ,много безаварийни километри
              EX.FIAT REGATA 1.3 1984 г :EX.FIAT TIPO1.4 1988 г .EX.FIAT TEMPRA 1.6 1997 г
              EX.FIAT PUNTO mk2 1.2 8v 2002 г :EX.FIAT GRANDE PUNTO 1.2 8V 2007
              FIAT SEDICI 1.6.16V 4X4 2010 г.Nissan Qashqai+2 petrol 4×4 2010.

              Коментар


                vital написа:
                Айде честито Веригата не я пипай поне още толкова км най-малко (и то ако се приеме, че е са ги върнали доста). Разход градски в Кюстендил и над 5.1 ще имаш според мен Поне моя беше към 6
                Това 5.1 е смесен разход с 340 км. градско и планинско по о. Тасос и поне още 90-100 градско.Но мисля че си прав де. - градското си е градско. По пък за градско си имам градския великан Чинкуеченто, който на всичкото отгоре се завира и в ............ ! А има ли надеждна диагностика за върнат километраж?
                VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                Нека Силата на бъде с Нас...

                Коментар


                  Колега това с разхода е много субективно,предполагам,че си я настьпвал.Нова кола няма как да не и се израдваш.Относно километрите,не се притеснявай ,едва ли има как да се проверят.Щом си вьрви и те кефи,не го мисли.
                  EX.FIAT REGATA 1.3 1984 г :EX.FIAT TIPO1.4 1988 г .EX.FIAT TEMPRA 1.6 1997 г
                  EX.FIAT PUNTO mk2 1.2 8v 2002 г :EX.FIAT GRANDE PUNTO 1.2 8V 2007
                  FIAT SEDICI 1.6.16V 4X4 2010 г.Nissan Qashqai+2 petrol 4×4 2010.

                  Коментар


                    Някакви легенди си чел сигурно.Имам познати с голям автопарк Добло 1.3 на многооо км със занемарена поддръжка колкото да вървят. Не съм чул да има проблеми с вериги. А щях да чуя, защото мрънкат и за най-дребните проблеми се кълнат италианските коли На тоя двигател не ми харесва само че е звука е като трактор. Лечението (донякъде) е масло 0w40.

                    Коментар


                      веригата се проверява на около 200 000 км и ако има нужда се сменя...и на практика смяната е даже по ефтина и от ремък...най голямата болест е електро воланът ...за другото зависи от задкормилното устройство... масло вода и филтри сменяш и в точния смисъл газзз ...малко повечко газзз отколкото при нива*та...турбо все пак. Карай си със здраве.
                      petito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .

                      http://www.facebook.com/pages/Grande...382041?sk=wall

                      Коментар


                        Честито, адаш!!! Със здраве да си го ползваш и безаварийно Така и така темата е повдигната, да използвам да споделя един малко по-сериозен проблем при моя екземпляр - лентов кабел в мулти-волана Комплект с лостовете за фарове/мигачи/чистачки - 300,00лв.

                        Коментар


                          Кире, пусни и една диагностика да видиш дали е на реални км. Макар че малките коли обикновено не са на много, както са високия клас автомобили. И разхода ти е прекрасен. Дай я при мене да видиш че ще ми лапа поне 8-9 на градско. Само ме притеснява притрисането, за което споменаваш... Вероятно е заминаващ съединител, но най често е в комплект с маховик, а това боли. Ако ще те успокои, проблема не е само при италианките, а масов при новите дизели с двумасови маховици. Но ако няма зверско тракане и придърпване, а съединителя на буксува - карай и си свиркай. Може да изкара още много км. Само предположение, не ща да те плаша.
                          Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                          Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                          ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                          Коментар


                            Yavor написа:
                            Кире, пусни и една диагностика да видиш дали е на реални км. Макар че малките коли обикновено не са на много, както са високия клас автомобили. И разхода ти е прекрасен. Дай я при мене да видиш че ще ми лапа поне 8-9 на градско. Само ме притеснява притрисането, за което споменаваш... Вероятно е заминаващ съединител, но най често е в комплект с маховик, а това боли. Ако ще те успокои, проблема не е само при италианките, а масов при новите дизели с двумасови маховици. Но ако няма зверско тракане и придърпване, а съединителя на буксува - карай и си свиркай. Може да изкара още много км. Само предположение, не ща да те плаша.
                            Вече сме почти проф ...за друсането ...по най голяма вероятност ще е тампонът на мотор+скоростна*та ... което не е кой значи проблем...тамън под скоростния лост....
                            petito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .

                            http://www.facebook.com/pages/Grande...382041?sk=wall

                            Коментар


                              Бахри, пожелавам на Кирето с цялото си сърце да си прав!
                              Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                              Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                              ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                              Коментар


                                АКО е този тампон, цената му е около 40лв.... или 60лв. да беше.... Ще го сменям и аз профилактично

                                Коментар

                                Working...
                                X