4000 пари ли са?! Не виждам с какво повече е по-скъпа и сложна поддръжката на едно 2-3 годишно, че и 5-6 дизелово автомобилче оттакова бензиново? Щом си го избрал, поръчвай.
4000 пари ли са?! Не виждам с какво повече е по-скъпа и сложна поддръжката на едно 2-3 годишно, че и 5-6 дизелово автомобилче оттакова бензиново? Щом си го избрал, поръчвай.
Ако се строши нещо след гаранция Чакам Нова година и отстъпките около нея
абе, къде ги гледате цените на 1,4 16 V и 130 коньовата дизеларка. на сайта на фиат.бг нема нищо за тех?!?
"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Съвсем нови са моторетките... от това лято, та за това предполагам няма нищо още.
е да де, от къде им гледате цените? а и 130 коньовата дизеларка май си я има в гамата още от началото...
"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
....само ходя да го гледам и въртя схеми - малко им са кофти лизинговите планове.... Чи червенко съм го ’аресал, малиииииии, със жанти 17’ малииииии, и черна кожичка вътре малииии....
Защо не ти харесва лизинга, кое имаш предвид (може да минем на Л.С. ако искаш)А в шоурума има ли версия "Sport" да ида и аз малко да поизплакна очи Тоя червения цвят пастел е много готин, ама и много пари...
charlie написа:
Nino написа:
Съвсем нови са моторетките... от това лято, та за това предполагам няма нищо още.
е да де, от къде им гледате цените? а и 130 коньовата дизеларка май си я има в гамата още от началото...
Аз имам ценова листа от самото начало В сайта не е обновявано от доста време, не знам, защо
Стоях, стоях, четях, ама не се сдържах и се н амесвам и аз Kuku, ти карал ли си ново поколение дизел? Щото така като гледам как пренебрежително се отнасяш към дизелака, май не си Аз карах за няколко дни "Ситроен С5" HDI 136 к.с. Хем е тежка кола и усещането за мощ е несравнимо.Човече, вземи си един тестдрайв автомобил за няколко дни от вносителя и тогава ще си говорим. Няма такава динамика при бензина. Не знам дали си усещал как с комънреил двигател се изпреварва на 5-та - с бензина няма такава динамика. Дори и да я караш градско пак няма да съжаляваш - само като чуеш турбинката, малиииии :D като погледнеш стрелката на резервоара, че мърда по малко, а не стремглаво надолу при бензина.Искам да ти кажа, че запазването на двигателя в сравнение с бензиновия е близо два пъти като не се лишаваш от никаква мощност. Дори и да си сменяш колите през ден дизела винаги ще си държи цена. И накрая ще ти дам линк на Шел, където искам да кликнеш на "мощност" и след това да кликнеш на "начало" и да ускориш виртуално с дизелов автомобил.Успех!П.С. Тук са повече от една причини в защита на тезата защо да си купиш дизел.
Стоях, стоях, четях, ама не се сдържах и се н амесвам и аз Kuku, ти карал ли си ново поколение дизел? Щото така като гледам как пренебрежително се отнасяш към дизелака, май не си Аз карах за няколко дни "Ситроен С5" HDI 136 к.с. Хем е тежка кола и усещането за мощ е несравнимо.Човече, вземи си един тестдрайв автомобил за няколко дни от вносителя и тогава ще си говорим. Няма такава динамика при бензина. Не знам дали си усещал как с комънреил двигател се изпреварва на 5-та - с бензина няма такава динамика. Дори и да я караш градско пак няма да съжаляваш - само като чуеш турбинката, малиииии :D като погледнеш стрелката на резервоара, че мърда по малко, а не стремглаво надолу при бензина.Искам да ти кажа, че запазването на двигателя в сравнение с бензиновия е близо два пъти като не се лишаваш от никаква мощност. Дори и да си сменяш колите през ден дизела винаги ще си държи цена. И накрая ще ти дам линк на Шел, където искам да кликнеш на "мощност" и след това да кликнеш на "начало" и да ускориш виртуално с дизелов автомобил.Успех!
Карал съм на "KGB" 147-цата - 1.9 JTD 115к.с. + някои доработки Да, харесва ми, зная и какви са предимствата на дизела, защото съм карал и други дизелови коли с CommonRail, при това по-мощни, НО разликата в цената между бензинов "Sport" и дизелов "Sport" е 4000лв. а това което е плюс при дизеловия вариант, т.е. двигателя, просто не ми е приоритет Преди, докато карах "BravoHGT" не използвах и половината му потенциал в ежедневието, така ще бъде и с "GrandePunto"-то, защо тогава да плащам 4000лв. повече В задръстванията по бул."Хр.Ботев" за какво са ми 130к.с. като в разхода има разлика под 2лв. при версиите "Sport" :D Не ме разбирай погрешно, не споря за предимствата на дизела, просто в конкретния случай не ми е изгодно да си купувам дизел
В задръстванията по бул."Хр.Ботев" ...в разхода има разлика под 2лв. при версиите "Sport" :D Не ме разбирай погрешно, не споря за предимствата на дизела, просто в конкретния случай не ми е изгодно да си купувам дизел
Не ме разбирай погрешно, но точно в тези задръствания си поне 5-6лв разлика Искам да я видя тази бензинова 90кс, дето ще гори 7/100 в града. Може, но от Орлов мост до Горубляне
ОМВ Мусагеница. И аз бях там, и аз заредих... И после "замръзнах" ...
В задръстванията по бул."Хр.Ботев" ...в разхода има разлика под 2лв. при версиите "Sport" :D Не ме разбирай погрешно, не споря за предимствата на дизела, просто в конкретния случай не ми е изгодно да си купувам дизел
Не ме разбирай погрешно, но точно в тези задръствания си поне 5-6лв разлика Искам да я видя тази бензинова 90кс, дето ще гори 7/100 в града. Може, но от Орлов мост до Горубляне
Дизеловия "Sport" харчи 7,5л./100км. градско, а бензиновия "Sport" харчи 7,7л./100км. градско, според спесификациите им Върти го, сучи го, с повече от 2лв. няма как да се разминат то в задръстването и дизела ще похарчва повече Само за справка, "Пунто" което смачках на магистралата с 1,2-60к.с. двигател ми харчеше 7л./100км. градско, при 7,3л./100км. по книжка и 4л./100км. извънградско, при 4,8л./100км. по книжка И като втори пример мога да ти дам предишната ми кола "Clio 1.4-16v" 98к.с. което ми харчеше 8л./100км. градско, при 8,5л./100км. градско по книжка Сериозно ви казвам, нямам сметка от дизелов автомобил, НО дори и да беше така, дори при 5лв. разлика в разхода на 100км., за 4000лв. ще карам поне 3 /три/ години бензинката, преди да ми стане изгодно от инвестицията в дизела, защото реално тези 4000лв. са си инвестиция А какво ще изкажете за конкуренцията на "GrandePunto" Например "Citroen C2/C3/C4", "Renault Clio/Megane", "Lancia Ypsilon", "Toyota Yaris/Corolla", "Mitsubishi Colt CZT" и т.н.... като към "Colt CZT" имам особено големи симпатии
А какво ще изкажете за конкуренцията на "GrandePunto" Например "Citroen C2/C3/C4", "Renault Clio/Megane", "Lancia Ypsilon", "Toyota Yaris/Corolla", "Mitsubishi Colt CZT" и т.н.... като към "Colt CZT" имам особено големи симпатии
Ха, темата взе да става интересна! За първите бих те посъветвал и да не помисляш, достатъчно е да се направи справка в едноимения форум на българските юзъри, но за мен са големи тояги! За новото Клио и Меган нямам впечатления, достоверна информация би получил от руските сайтове, а Тойотите и Мицуто от доста време не ми дават сън! Перфекти коли и мотори, но според мен малко скъпи.За мен ТОП в момента е Королата Xellence, промоцията.Горе долу като за парите на една накичена дизелова Панда получаваш всички екстри!!! А D-4D то е малко над 30, но ти знаеш предполагам.Колтчето също е супер, но още 3000 и вземаш Ланцера. 1.6.. е това е много кола, яка кола... на два пъти на светофар посягах към стартера защото не чувах мотора и ми се струваше, че е изгаснал. Бе дай направо се фърляме на новото DAIHATSU TERIOS, па квото сабя покаже!http://www.daihatsu-bg.com/Ся сектата да не се хване за кобурите!
Не можах да намеря тема с отзиви за колата и затова пускам нова тема тук - моля да ме извините, ако вече има такава тема и ако е нужно, тази нека бъде преместена или изтрита.Интересува ме, колегите които имат такива коли да споделят опита си с тях, колкото и да е малък, защото до колкото знам се говореше, че имало някакъв фабричен проблем, нещо тропало отпред и някакви такива работи (не помня вече къде го четох) та ако може да ми кажат, наистина ли е така, с коя модификация точно или с всичките е така... такива работи Разхода на колите влиза ли в нормите посочени от производителя, доволни ли сте от динамиката, от екстрите, от материалите, от пространството в купето, от интериора Благодаря предварително
Както си личи от аватара ми имам гранде пунто.Модела е 1.3 дизел Динамик.Ако случайно някой не знае този двигател е бил и е двигател на годината в своя клас.И има защо.Изключително икономичен(за сравнение съм имал меган 1.5 дси с разход около5.5-6.0 при ’бавно’ за моя стандарт каране).Разгода ми е около 5.6-6.0 смесено, като при бързо каране и заяждане с големи лимузини(А6,А8 S-класa, звучи смешно, но е напълно възможно до към 185км/ч).Значи много зависи за какво я ползваш колата. За сам естествено е изключително удоволствие и при ускорение и при движение с постоянна скорост.Много е стабилна наистина. А не как някой ми обяснява как неговия голф 5 е по-добър. Дори напротив. Въпреки че голфа е по-голям пунтото е по-добре като вътрешни размери и пространство на задната седалка, с излключение на багажника, който е 275л. - достатъчни за 4 човека-пробвал съм с два куфара, сак, и десетина торби.Цената в моя случай беше около 31000 лв. с всичко необходимо-климатик , Абс, ел.стъкла и огл, лети джанти и много, много други. Вноската която предполагам те интересува повече е около 430лв.Никакъв дефект за сега(да чукна на дърво) и не съм чул някой да има.Ако те интересува нещо питай.
Моя съвет е да поизчакаш малко да се появат на пазара новите модели на Фиат - Линеа, Албеа и Гранде Пунто Седан. Виж каква ще им бъде цената съпостави е с тази на Гранде Пунтото и както се казва 100 пъти мери един път режи. Лично смятам, че ще е по - добре като че ли да избереш пред Гранде Пунтото версията му като Седан смятам, че ще бъде по - удобна и комфортна кола, а и малко по - голляма и от вътре и от вънка и ако ти е по джоба просто действай.
Аз със сигурност ще изчакам до към нова година, най-малко заради отстъпките ОБАЧЕ, колата ще се използва 99% градско, където сегашното "GrandePunto" е по-добрия избор, заради размерите в сравнение със седана, например!Аз не съм семеен и обема на багажника и/или задните седалки не ме интересува изобщо - въпроса е на предните две седалки как е, като материали как е, като видимост, примерно?!Също така съм решил 100% да бъде бензиново, защото дизеловите не са изгодни при разлика +3000лв. в цената, затова и питам, разхода отговаря ли на посоченото от приоизводителите, понеже аз на мойто "Пунто" успявах да го сваля под посочените данни?!
Хм интересно, защото и моето семейно положение е същото като твойто и мен не ме интересува обема на багажника или задните седалки и затова съм се наточил за чисто ново Сейченто от "Ауто Италия", но понеже живея в Пловдив сигурно ще го купя от Дилъра на "Ауто Италия" за Пловдив фирма "Динекспрес". Определено, обаче на мен ще ми легне много по евтино понеже и аз искам бензинов мотор, а на Сейченто мотора е само един в момента и то бензинов 1.1 8V 40 KW 54 конски сили MPI пълна инжекция с разход на гориво при бензин А - 95, който бензин с това октаново число го дават като напълно подходящ за този двигател на Сейчентото при градски цикъл 8.3 на 100 км., извънградски цикъл 4.7 на 100 км. и смесен разход 6 на 100 км. Така, че успех.P.S. А между другото само да кажа, че 80 на 100 процента Сейчентото естествено ще го карам в града. През останалото време събота и неделя ще съм насам натам и ще обикалям с него родината на длъж и шир.
последно от ДинЕкспрес, Стела предлагаше мисля петврато 1,4 бензин ... черно със затъмнени отзад прозорци със спойлерите му с жантите ... голем дивак изглеждаше .. и с отстъпката идваше към 27 хиляди и нещо ... мисля повече от добра оферта, но покупката на мен ми се отложи де ... освен тфа не знам как стои въпроса с ДДС-то ?!?! мое ли да се ползва данъчен за тези или само 1+1 ... то вратички сигурно има ама ...Кики а за тфа замислял ли си се ?то си е живо Гранде Пунто де .. ама с немски фасон :D
Коментар