Ела пробвай купето ми и едва ли ще вземеш гоулфа. Няма да намериш в подобно състояние друго.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Още една моя тема за избор на автомобил
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Ми накратко купуваш с ума не със сърцето.Днес се повозих до мол-а на парадайза с една бяла алфа жулиета с детелинка и едно черно мазерати гт...Въздишки въздишки и не забелязвах другите коли какви са :ДLybra 2.4jtd intensa 06.2002
Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части
Коментар
-
Emo91 написа:Специално за голфа ми харесва на този мотор въртящия момента 1750..нема такъв.."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Като гледам на другите бензинки почва от 4к нагоре че на някой отива на 6 :Dкратка справка: Голф 4 18Т - Въртящ момент 210/1750 НмАЛфа 147 ТС 2.0 - Въртящ момент 181/3800 НмФиат Стило 1.6 - Въртящ момент 145/4000 НмЛюбимото ми Пунто ХГТ - Въртящ момент 164/4300 НмЗа дизела мога също да компа. Сложих на колите, които се споменаха в темата.BMW E46 coupe
Fiat Punto 1.1 LPG - ex
Коментар
-
Emo91 написа:Като гледам на другите бензинки почва от 4к нагоре че на някой отива на 6 :Dкратка справка: Голф 4 18Т - Въртящ момент 210/1750 НмАЛфа 147 ТС 2.0 - Въртящ момент 181/3800 НмФиат Стило 1.6 - Въртящ момент 145/4000 НмЛюбимото ми Пунто ХГТ - Въртящ момент 164/4300 НмЗа дизела мога също да компа. Сложих на колите, които се споменаха в темата.Fiat Marea Weekend 1,6 16V
Коментар
-
Emo91 написа:Като гледам на другите бензинки почва от 4к нагоре че на някой отива на 6 :Dкратка справка: Голф 4 18Т - Въртящ момент 210/1750 НмАЛфа 147 ТС 2.0 - Въртящ момент 181/3800 НмФиат Стило 1.6 - Въртящ момент 145/4000 НмЛюбимото ми Пунто ХГТ - Въртящ момент 164/4300 НмЗа дизела мога също да компа. Сложих на колите, които се споменаха в темата.The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Коментар
-
Emo91 написа:И 15 да е пак ще е струва колкото 7,5 нафта, а тва ЖТД 140 дето по-горе се споменава едва ли ще се похвали с по-нисък разход
Коментар
-
За ГоУфо :D още не е решено. Моя познат ще ходи на ски в Швейцария от 5-ти януари и ще ми остави неговия за 10-тина дни. Смятам да го покарам за да видя как стоят нещата. Мой много близък приятел като чу за голф и се отрече от мен. Започна да ми оферира разни Лагуни, Пежа и тем подобни и вече ми е пълна какафония в главата п.п. Колега колата ми в момента е на газ. Винаги я паля на бенз и 1 фас време на 1 място ие готова за прехвърляне на газ. (подчертавам че не пуша но си ръчкам нещо 5 мин докато позагрее) и от пролетта не съм сипвал бензин в колата , а резервоара го напълни от празно положение с 35 литра бензин в момента е на 1/4 пълен. Като колата се пали всеки ден на бенз. Вярно че е 1.1 но на едно място ме съмнява да ми гълта по 3 кинта на 100км. Това ми е пробега за 2-3 дни максимум. Естествено и че газта не може точно да се обърне в дизел, както и обратното. Колкото по поддръжката на 2 системи, че какво толкова да и поддържам на бензиновата или на газовата ? А ако говорим за поддържане на системи, нали не забравяме че дизела е по-скъп за поддръжка. Имам чувството че каквото и да искам да взема ако не е дизел, колегите няма да се съгласят с мен и да кажат евала браво. Защо не искам да карам на дизел ли? Една кратка история, чичо ми е механик, лятото му докарват едно БМВ 5-ца, с проблем неще да пали и оп какво да видим, освен че нафтовата помпа е клеясала от някаква съмнителна гняс, от самото дъно на резервоара може да се греба с кофичка и гребло нещо като фин пясък. Човека беше в шок и ужас, колата си я беше внесъл сам преди 5-6 години от Германия и винаги си е сипвал гориво от ОМВ и Лукойл не разни съмнителни червени нафти. Та така този ремонт му струваше, нова нафтова помпа, махане на резервоар и промиване, което за да се махен резервоара се маха цялото задно окачване, защото е под задния мост и няколко дни работа. А както се сещаме. задно окачване и БМВ кофти тръпка. Сумата не беше приятна. Затова не искам да карам на нафта. Имам и история за газта. Разказа ми я един газаджия не съм свидете. Някъв пич си зарежда на Лукойл на връщане от морето и след 10тина км колата започва да се дави и неще да работи. Едвам се прибира на бензин и в София какво да установят, газовата бутилка, пълна с вода. Оказва се според газаджията, че на Лукойла резервоара за газта е под земята и явно през ламарината или от каквото е изработен резервоара е влязла вода и се е напълнил с вода, след което тази вода са му я ръгнали директно в бутилката. Тази история не знам дали е вярна, защото не съм свидетел.BMW E46 coupe
Fiat Punto 1.1 LPG - ex
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар