Знаеш ли какво ти предлагам....След нова година ми драсни едно ЛС и ще се разберем да се видим пред нас да огледаш наведнъж 156 1.9JTD и Grande Punto 1.4-16v Оглеждаш, качваш се, караш и двете, после сам ще го измислиш 156 е дизел с чип и ти гарантирам емоция от шофирането, а Грандето е много симпатично с предоволно екстри и евтино за поддръжка - има ги в гаража, можеш да ги погледнеш на снимки Правилото, което важи за АБСОЛЮТНО ВСИЧКИ автомобили на старо е да купиш възможно най-запазената, която намериш Може много да ти се иска 147, но ако намериш хубава Астра - купуваш нея.Както и да е.... пиши ми след нова година, че колите няма да са тук до 3-ти януари.
Знаеш ли какво ти предлагам....След нова година ми драсни едно ЛС и ще се разберем да се видим пред нас да огледаш наведнъж 156 1.9JTD и Grande Punto 1.4-16v Оглеждаш, качваш се, караш и двете, после сам ще го измислиш 156 е дизел с чип и ти гарантирам емоция от шофирането, а Грандето е много симпатично с предоволно екстри и евтино за поддръжка - има ги в гаража, можеш да ги погледнеш на снимки Правилото, което важи за АБСОЛЮТНО ВСИЧКИ автомобили на старо е да купиш възможно най-запазената, която намериш Може много да ти се иска 147, но ако намериш хубава Астра - купуваш нея.Както и да е.... пиши ми след нова година, че колите няма да са тук до 3-ти януари.
Ок колега, обезателно ще ти пиша. Благодаря предварително. Весели празници колеги.
Колеги след вчера цял ден тест драйв и днес също и доста четене по разни форума и тн, вече си изградих в главата какво искам. За последните 2 дни карах Алфа 156/147, Е46 Компакт, Голф 4 и едно Градне Пунто. Направих извод за себе си че като производително/поддръжка/разход на гориво най-удачно за момента е да си взема едно Голфче. Като дизайн не мога да го сръвня с Алфите, но и като здравина и поддръжка също. Моторите към които съм се насочил са 1.6 101кс и 1.8Т 150кс. Като навсякъде по форумите казват че разликата в разхода е смешна, а вървежа е в пъти повече. Както аз самия казах с нормално каране в София мой приятел си има постоянен разход от 12/100 газ в София, което за този мотор ми звучи ок. Аз не се напъвам по светофарите и тн така че мисля че и аз няма да имам проблем с разхода. Благодаря отново на всички включили се в темата, да сте живи и здрави още много години. Дет се вика и да направя лош избор голфовете яко се търсят и продават. Много ми се иска на задния джам да си лепна една Фиат форумска лепенка, та да не ме псувате и слагате под общ знаменател, та ще гледам да посетя няколко форумски срещи
Като смени 1-2 пъти маховик на жтд-то и ако съед. е същия като на жтд105 - твърдо Гоуфи, газифицира се лесно, ще папа 15 до 20 газ градско и 10 на дълго.
Предпочиташ Голф 4 1.8Т, пред Гранде Пунто 1.9 ЖТД ?
Колега така и не успя да разбереш че аз дизел не искам. Нафтата е да се топлим с нея в печките (в кръга на шегата разбира се)- грандето е по-скъпо- грандето ще остане вечно мое, голфа лесно може да се продадеп.п. - Въртящ момент 210/1750 НмКолега 15-20 в София ако на всеки светофар съм първа кола и пиля гуми (неизживяно детство) Поне 10 часа четох специално за този мотор, с нормално каране не мисля че ще скочи на повече от 12 (така мислят и повечето хора от vw форума които го карат, е има и разни дечурлига дето с ръчки го дигат на 17)
Аз тъкмо щях да кажа, че момчето няколко пъти каза, че дизел не иска ама няма, дизел та дизел. Иначе аз Голф не бих си взел никога. Скъпа, надценена, малка кола и лично за мен с ужасен дизайн. Бравата ми е произведение на изкуството срванена с Голф поне до пета серия.
The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Предпочиташ Голф 4 1.8Т, пред Гранде Пунто 1.9 ЖТД ?
Колега така и не успя да разбереш че аз дизел не искам. Нафтата е да се топлим с нея в печките (в кръга на шегата разбира се)- грандето е по-скъпо- грандето ще остане вечно мое, голфа лесно може да се продадеп.п. - Въртящ момент 210/1750 НмКолега 15-20 в София ако на всеки светофар съм първа кола и пиля гуми (неизживяно детство) Поне 10 часа четох специално за този мотор, с нормално каране не мисля че ще скочи на повече от 12 (така мислят и повечето хора от vw форума които го карат, е има и разни дечурлига дето с ръчки го дигат на 17)
Тя нафтата е за топлене,ама 1.8Т 150 обича да яде саждите на JTD 115 + ремап,ако ме разбираш ...
Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Има 1,8Т 180 коня, може МАТ да е направо ---------12 газ им гори на тия дето пердашат по околовръстното 80км/ч ограничение и не висят по светофари.А докато си изживееш неизживяното детство 20 на 100 са ти гарантирани
Вземи си кола която е поддържана и да можеш да и надвиваш на масрафа, без да се притесняваш и да спиш спокойно.Марката не е от значение, важното е ти да си удовлетворен от колата, да не се чувстваш прецакан.Че каквото сам си направиш, никой не може да ти го направи.Весели празници.
Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша
Коментар