друго развитие на темата не се и очакваше
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Още една моя тема за избор на автомобил
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Млад човек си, не ти трябва толкова скъпа кола. За пет бона търси 147, дизел, по добре новия мотор - мултиджет 1,9, задължително с кожа и двузонова клима. Обслужи, карай и си свирках. Най много 200-300 лв за окачване да трябва да дадеш след година- две. Няма вече окачвания дето се правят за 100 лв. Само слушай и гледай маховика и турбината как са, те са най скъпите ремонти, макар че рядко се трошат. Бензиновите са невероятен кеф за каране , аз нали и от двата вида имам, ама са ебати ламите. 1,6 Тунис спарка в Хасково не ми разваля 12,5/100 - е вярно, жената я кара само на къси разстояния. Но па как пее над 4000 оборотаааа...А дизела ми па как пее още на 2000... Ако трябва за мен да избирам - и съм млад човек без семейство - 147, от вида който те посъветвах. Иначе аз бавно и уверено съм тръгнал към 159, вероятно автомат...Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
След като вдигаме парата аз специално бих се метнал на това http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=44&t=404246 , бегачка, с ревизиран мотор и с ГИ, като недостатък отчитам, че е двуврата и че е 1999 г., но ще си правиш кефа на макс с тия 250к.с., отделно, че окачването не е с многото носачиpunto HGT
Коментар
-
didich написа:С 10К направо се метай на некое S3 и си тиYavor написа:Млад човек си, не ти трябва толкова скъпа кола. За пет бона търси 147, дизел, по добре новия мотор - мултиджет 1,9, задължително с кожа и двузонова клима. Обслужи, карай и си свирках. Най много 200-300 лв за окачване да трябва да дадеш след година- две. Няма вече окачвания дето се правят за 100 лв. Само слушай и гледай маховика и турбината как са, те са най скъпите ремонти, макар че рядко се трошат. Бензиновите са невероятен кеф за каране , аз нали и от двата вида имам, ама са ебати ламите. 1,6 Тунис спарка в Хасково не ми разваля 12,5/100 - е вярно, жената я кара само на къси разстояния. Но па как пее над 4000 оборотаааа...А дизела ми па как пее още на 2000... Ако трябва за мен да избирам - и съм млад човек без семейство - 147, от вида който те посъветвах. Иначе аз бавно и уверено съм тръгнал към 159, вероятно автомат...didich написа:След като вдигаме парата аз специално бих се метнал на това http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=44&t=404246 , бегачка, с ревизиран мотор и с ГИ, като недостатък отчитам, че е двуврата и че е 1999 г., но ще си правиш кефа на макс с тия 250к.с., отделно, че окачването не е с многото носачиBMW E46 coupe
Fiat Punto 1.1 LPG - ex
Коментар
-
В окачването разлики няма. Проблемите на платвормата на 156/147/GT са най вече в скърцане на предни горни носачи и разтропване на долните и същите горни. Друг проблем са тампоните на стабилизиращата щанга, които всъщност не са никак скъпи, но разглобяването за подмяната им е много тегаво. Носачите са на следните цени:Горен преден - от 65лв до 300 за брой. Долен - от 50 до 250лв за брой. Тампони на стабилката - от 5лв за ладови до 30 лв за полиуретанови. Но там труда е поне 50-60 лвПри Ники в Стара Загора цялостна подмяна на предницата - горни, долни носачи, беалетки и тампони на стабилката излиза около 450лв и то с полиуретанови, тяхно производство. Задницата е с многораменно окачване, с долни носачи(щанги) и странични такива. Общо има по 3 носачи(щанги) на колело. Там се сменят тампоните. Ако се налага се сменя и една втулка. Цялостен ремонт на задницата, от-до излиза при Ники същите пари като предницата. Ето ти и сайта им: www.polyurethan.me На пръв поглед изглежда скъпо, особено сравнено с ремонта на предница на Браво/Брава където имаш два носача по 60-70 лв и нищо друго. Ама те пък много хвърлят амортисьори, всеки по три цифрена сума. Докато Алфите много рядко искат смяна на амортисьори, да не кажа никога. Просто платформата е таква. Ако сравним с Голф, Пасат или А3, окачването е различно, но еднакво скъпо. Според много хора немците по рядко се чупели. Според мен не е така, доста имам пред очите си. Много зависи от шофьора и от частите. Принципно ако вземеш нов внос, най вероятно ще има някой скърцащ носач, горен отпред, който за стотина лева го сменяш. После караш година - две, и ще се налага нещо да се направи. Не е задължително всичко да се прави накуп. За моторите - мултиджета реално е подобрено жтд, има повече коне - 140 и даже 150, вместо 115. Разликата е от впръскване то на горивото - при жтд е двустепенно, мултиджет - пет степенно. Турбината е също с променлива геометрия, фактически мотора е същия. Това са двигатели доказали своята икономичност, пъргавост и здравина. И най заклетите не- фенове на италианските коли замълчават като се заговори за тях. Най жалкото е че няма някакъв хубав трилитров шестак, който да слага в джоба си мерцедесовите цди-та. Ако тръгваш от гледна точка на икономия на пари, Алфата не е твоята кола. Икономична покупка за мен са - Пунто, Корса, някоя читава Фиеста. Разходите за отглеждане на 147 и 156 са същите като за другите коли същия клас - вече казах кои - Голфове и А3. БМВ така са много здрави, с много здрава предница заради задното предаване, но цените за всеки ремонт са наистина доста солени. Ауди да безбожно скъпи за покупка - 2002-2003 ще те разтовари с 10 бона и нагоре и пак ще е някоя италианска бангия, която не знаеш дали е гледана. Там на дизеловите мотори обслужването започва от хилядарка. Темите са безкрайни, ти имаш глава на раменете си, но аз бих посъветвал щом можеш да си позволиш, да купуваш със сърцето си. После се намира решение. Само гледай да не е някоя пребита от каране. Не бързай, точната кола сама ще те намери!Питай тук, но внимавай като четеш. Всеки има различно мнение. Попивай фактите, внимавай с мненията. Не се доверявай безрезервно. Успех от мен!Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Благодаря много за дългия и конкретен отговор. Относно ремонти по окачване и тн ми е ясно че са горе долу еднакви на всички коли. Не се притеснявам от ремонти по окачването. Честно казано при тази Алфа която харесах по-скоро ме стресна разхода, който във Алфа форума колегите дават около 15-16 в София. Имам някаква психологическа граница на 14/100 газ което ме устройва. Относно дизела ако обърна цената в такава на газ то дори и 7/100 да харчи, това си е повече от 14/100 газ. А предполагам че този Мултиджет 140 коня, едва ли ще гори 7/100. Общо взето разхода ме притеснява. А и съм си свикнал да карам на газ вече 3 години. Това с разхода дизел обърнат в цената на газта го говоря хипотетично естествено че точно сръвнение не може да има. От тази двулитровата алфа се отказа след като сръвних с подобен като обем мотор на мой приятел. Той има Голф 4 1.8Т 150 к.с. с ГИ в София му дава разход около 11-12. Алфата с 2.0л 150к.с. дава разход 15, като това е ако я галиш. Затова се отказах от Алфата, иначе ясно ми е че ремонти ще се правят, не се страхувам от ремонти. За мен главния разход е за гориво, на 20 000км на година отиват доста парици в Лукойл.Нещо като заключение ще се опитам да направя, за момента се спирам на Ауди А3 след 2004, като за мотор или 2.0 FSI или 2.0 TFSI или Голф 4 1.8 със или без Т. В момента още разучавам за Аудито но си мисля че ще се събере в психологичната ми граница за добър разход до 14/100 ако се газифицира.Предполагам, че сега доста хора няма да приемат това което казвах, но така разсъждавам аз. Такива изводи съм си направил за себе си. Ясно ми е че още съм млад и зелен и разбиранията ми едва ли са 100% правилни.BMW E46 coupe
Fiat Punto 1.1 LPG - ex
Коментар
-
D. Stanev написа:Струва ми се като зе ерген човек, едно двуврато гранде Пунто с 1.9 jtd мотора ще е перфектния избор. Разхода на дълго е под 5, т.е. влиза в 15-те лева на 100 км. Колата е симпатична, удобна и стабилна.BMW E46 coupe
Fiat Punto 1.1 LPG - ex
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар