Колата е с летни гуми но са добри и няма много ядове по снежния паркинг. Иначе блокажа веданга стабилизира и изобщо не поднася, като спра блоклажа става пастет Сега оглеждам за нови гуми, но не знам дали си струва за 1 месец зима, в която не се знае дали вали или просто ако натрупа да карам Пунтажа, пък догодина гуми, защото дотогава я коня я камиларя. А за 1 месец гуми не ми се купуват.
Сега оглеждам за нови гуми, но не знам дали си струва за 1 месец зима, в която не се знае дали вали или просто ако натрупа да карам Пунтажа, пък догодина гуми, защото дотогава я коня я камиларя. А за 1 месец гуми не ми се купуват.
Хайде честито да ти е и безаварийни, щом те кефи Аз на твое място бих си запазил Пунтото до края на зимата и него бих карал в преспите. Хем ще ти е безгрижно, няма да му трепериш покрай коловози или лоши шофьори с неадекватни реакции на сняг. А другата зима ще си купиш нови зимни и ще са пресни мекички.
Честито и със здраве да си го караш!И не мога да се сдържа да не задам един въпрос - кой идиот е решил да сложи подобни плоски седалки на спортно купе?!?
Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V - Ex
Alfa Romeo 166 2.4 JTD - Ex
Volvo S60 Sport 2.4D
Седалките са доста стегнати и удобни, не са особено плоски в завой със скорост влизам и не мърдам от седалката. От днес вече сме и с ГИ за 1250лв. Минати 300км за момента на газ и забелязах че получих малко повече мощност в ниските. Спад в мощността не усещам.
Здравейте колеги, реших да споделя вече впечатления от колицата след около 3 седмици яко джиткане и навъртяни около 2000км. Колата поне за мен дори и със задно е бая стабилна и влиза доста добре в завоите, газта реших да сложа скъпичка с хубави компоненти и обд комуникация и за момента няма проблем с чекове грешки вървеж и тн. Не намирам разлика между работата на мотора на газ и на бензин. Разхода градско е около 14-15, по магистрала със 100-120 е около 6,5-7, а на 140-150 отива към 8. Ще кача и малко снимки от петъчната фотосесия p.s. Пунтото се продаде за по-малко от 24 часа. Първи оглед и продажба. 1300 жълтици.
Колега, честито със здраве да си я караш! Не слушай лафове от сорта на "възможно най-куция" и т.н., защото много надъхани малолитражки ще плачат от 143те к.с. на този мотор! Изобщо не е куц, перфектен е за всеки ден и е много икономичен, но това няма как да се обясни на хора, които не са карали такава кола. Аз лично бих бартеросал моето гранде за такова БМВ, стига да е в отлично състояние (което трудно се намира). Относно еърбега, долу под дясната седалка им е слабото място, но проблемът се оправя с жица и 5мин работа :D Винаги ще отчита, че има някой на дясната седалка, но няма да ти свети на таблото. Иначе воланът ти е от апетитните :D Моторът е чук, ако не ти пречи много разхода си го карай на бензин. А пък и да се развали нещо, частите са доста по-евтини от на някои по-редки италианки :D Пожелавам ти много безаварийни километри и зимата с едни хубави зимни гуми ще се качваш на неочаквани места, само трябва да свикнеш, че ще се качваш настрани :D
Благодаря колега, не знам дали си загледал темата по-назад, но аз се бях насочил именно към Гранде Пунто, но след 2-3 разочарования при оглед се отказах и се насочих към е46. Грандето ми е слабост, но мисля че БМВто вози по приятно, все пак е по-дълга база.
Благодаря колега, не знам дали си загледал темата по-назад, но аз се бях насочил именно към Гранде Пунто, но след 2-3 разочарования при оглед се отказах и се насочих към е46. Грандето ми е слабост, но мисля че БМВто вози по приятно, все пак е по-дълга база.
Пак ти казвам, Грандето си е супер кола, само да е с голям мотор и джанти :D Аз направих компромис за задното предаване именно защото грандето е супер красиво и по-ново като концепция, но определено често се сещам за задното и ми липсва. А возията в крайна сметка зависи и от джантите и гумите, със 17-ки пунтото нормално да вози малко твърдичко. А БМВ-то няма да е много по-различно с точно такива гуми и джанти. Разликата е, че на БМВ-то гумите (на е46 17ки) са 225/45, а на грандето са 205/45, което ги прави малко по-ниски и съответно друса малко повече, но не е болка за умиралка. Грайферът на гумите оказва голямо влияние при тези ниски размери. С по-износените гуми ми друсаше повече :D Карай я с хубаво масло, за да не ти се разтропат повдигачите, че ще звучи като дизел, и не си махай катализатора срещу прави тръби, защото ако не стане добре (а най-вероятно няма да стане добре) звукът много ще те дразни :D За масло препоръчвам ти Мотул П6100 ПС: Ходиш ли на някакви форумни срещи, иска ми се да го видя на живо купето
Коментар