То винаги си е друго ти като си го слагаш независимо кво и къде.Иначе адашче дано да ти пълни душата и завоите на пистите,които ще посетиш с тая кола.Честитка и дано проблема се окаже незначителен с вакуум некъв примерно.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
И аз да се изфукам с още една турбо бегачка, но не талянка!
Collapse
X
-
Kuku написа:Airfan написа:Kuku написа:На мен ми е по-интересно, каква би била целта на подобна покупка? Честито, със здраве и безаварийно
Коментар
-
Kuku написа:... По-скоро за класа на колата говорех - хот-хечПежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Честито и само безаварийни километри! Определено си е интересно автомобилче. Тук преди време имаше почти същото в една автокъща и сядах в него, допадна ми. А и ще понавървява сигурно. Иначе всеки си има някакво собствено мнение за тип автомобил, няма как...Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD
Коментар
-
Red Storm написа:След такова сериозно поливане снощи тази колица трябва направо да лети.Баси,само аз останах на крака. Джими,изпи ли си сутрешната зелева чорба?Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
-
Ей баси ... "едни пият, други ги фаща" !!! Така казват некои Сега сериозно: колата е жива ... мда, адски съм щастлив, защото диагностиката каза: много бедна смес, предвид следното: запушен или запецнал регулатор на налягането и прецакан термо датчик, който казва на на ЕКУ -47 целзиеви градуса?! Смяна с нов датчик и почистване на всичко в кошницата, и ... колата мърка!Тук идва да се отбележи, че франсетата са абсолютните тикви, че са събрали регулатор, филтър и помпа в един корпус ... адската тъпня, по моему!!!Искам да сменя въздушният филтър и да почистя МАП-а и МАФ-а ... това последното не знам дали го има! И тогава ще разкажа как върви пущината ... засега бравото МИ, го мачка, при ЖТД-то турбо дупката е очевидна, а при франсето просто липсва. Не знам дали съм много пристрастен, или френската бангия е куца!?Може би всичко се дължи на неопитността ми с бензинката?!п.п. поне кабели няма да купувам, щото Жоро се оказа прав: на всяка запалителна свещ има директно бодната бобина!Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Бързам да се похваля на всички приятели и на всички, дето ще им е интересно!Колата се оказа със смешният проблем: загуба на вакум при управлението на турбото /К03/. Като по тоя начин уестгейта въобще не реагира и турбото е с постоянно отворен гейт. Не знам как и защо е вървяла въобще, но в момента колата е съвсем друга, а самият блоуоф /разтоварва във въздуха, а не е рециркулационен/ се чува в пъти по-отчетливо!!!При сръчкване след 2200-2300 оборота, 207-та тръгва юнашката и точно там където забиваше муцуна преди, при 3200 оборота се наема още повече. Овърбууст мисля, че се казва?! Безкрайно съм щастлив от турбобензинката ... !Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Jimy написа:Бързам да се похваля на всички приятели и на всички, дето ще им е интересно!Колата се оказа със смешният проблем: загуба на вакум при управлението на турбото /К03/. Като по тоя начин уестгейта въобще не реагира и турбото е с постоянно отворен гейт. Не знам как и защо е вървяла въобще, но в момента колата е съвсем друга, а самият блоуоф /разтоварва във въздуха, а не е рециркулационен/ се чува в пъти по-отчетливо!!!При сръчкване след 2200-2300 оборота, 207-та тръгва юнашката и точно там където забиваше муцуна преди, при 3200 оборота се наема още повече. Овърбууст мисля, че се казва?! Безкрайно съм щастлив от турбобензинката ... !Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар