Например REMUS как вадят "ръмжащ звук" ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какво е устройството на спортните изпускателни системи
Collapse
X
-
Просто тръбите им са по-прави, от по-качествена стомана и по-гладки. Освен това различните филтри са от специални материали с по- малко съпротивление. Ефекта е, че изгорелите газове излизат по- лесно и по този начин се подобрява изгарянето в цилиндрите и се вдига КПД на двигателя. Така се постига повече мощност. Звука е вторичен продукт от това - просто излиза с по-висока скорост заради по-малкото съпротивление.Проблема е, че повечето хора гледат само звука (щото е "як"). По тази причина братята китайци правят разни пищялки и гърмялки, които да симулират спортни гърнета по звук, но не и по качество и параметри.
-
ThE_PuNiSHeR написа:ами примерно ако махна гърнето и сложа тръба дали ще е добреНай-вероятно няма да стане и по-мощна обаче. Изпускателната система е сложна конструкция, в която всеки елемент има важно значение. Основните фактори, които влияят на изнасянето на газовете през системата са тяханта температура и синхронизацията на импулсите на изпускане на газове. Премахването на елементи може да доведе до понижаване на скоростта на газовете, спад на температурата (газовете стават "по-гъсти" и за изтласкването им е нужна повече енергия) или прегряване (съкращава живота на останалите компоненти).По отношение на ремусите - в серийните автомобили изпускателната система се проектира така, че да дава своя оптимум при ниски обороти, защото това е най-използвания режим в ежедневното шофиране. Remus, Walker, Cyclone проектират тръбите по различен начин - така, че да действат оптимално при високите обороти, където по принцип работят двигателите при спортно шофиране. Самият звук пък е резултат от дизайна на заглушителя и принципа му на действие - дали ще е резонатор (намалява шума чрез пренасочване на звуковите вълни една срещу друга) или заглушител (пълен с вата и разнообразни елементи, които поглъщат звуковите вълни), както и от формата и размерите на крайната тръба.
Не знам дали знаете, но "не знам" се пише отделно!
Fiat Punto 1.2 SX 2000 г.
Коментар
-
ThE_PuNiSHeR написа:ами примерно ако махна гърнето и сложа тръба дали ще е добреEx Fiat 126P
Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
Alfa Romeo 147 1.6 TS
Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.
Коментар
-
trace написа:ThE_PuNiSHeR написа:ами примерно ако махна гърнето и сложа тръба дали ще е добре
Коментар
-
kiler_4o написа:trace написа:ThE_PuNiSHeR написа:ами примерно ако махна гърнето и сложа тръба дали ще е добреИмах два Вартбурга, ама единия го смених за мотор, а другия го продадох на части
А иначе за Фиатката не се майтапя - като му сложих всички гърнета както си му е реда, колата си тръгна нормално.И аз винаги съм си мислел, че като се махнат гърнетата колата ще върви повече, ама не.
Ex Fiat 126P
Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
Alfa Romeo 147 1.6 TS
Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.
Коментар
-
trace написа:Имах два Вартбурга, ама единия го смених за мотор, а другия го продадох на части
А иначе за Фиатката не се майтапя - като му сложих всички гърнета както си му е реда, колата си тръгна нормално.И аз винаги съм си мислел, че като се махнат гърнетата колата ще върви повече, ама не.
А сега сериозно, определено конете се размножиха когато махнахме гърнетата ... явно гърнетата на фиатите са направени по друг начин, така че да увеличават мощността а не да я намалят ...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар