Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дилема-смяна на двигател или смяна на автомобил

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Паркирай я отвън, обяви цени за по-големите и скъпи неща и търси друга. Тея 500 лева от моргата не мисля, че ще ти помогнат много в живота, само ще те е яд...Само за джантите с гуми ще вземеш минимум 100 лв., помпи, радиатори дебитомери, неща които се свалят лесно също са си доход.Защо не се напънеш за някое Стило ако позволява бюджета и нямаш деца да храниш :D ? Мареата си е готина, ама започва и тя да остарява.Аз също съм пред дилема, понеже трябва да хвърля едни 300-350 лева за нови прагове, но не е като да са 1000, та ще ги събирам да я правя, че за нова едни 500 лв. отиват само за здрасти...
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #17
      Колата е свършила, остави я да почива в мир и си купи нова, и здрава. Такава сума за поддръжка на стара кола съвсем не си заслужава.
      Fiat Coupe 1.8

      Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

      Коментар


        #18
        Аз пък бих я отворил, части бол за без пари /втора ръка/, двигателя е лесен за подържка, но все пак ти си знаеш. И като си избираш новата кола са де молиш по горещо.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #19
          S_BANKOV написа:
          Аз пък бих я отворил, части бол за без пари /втора ръка/, двигателя е лесен за подържка, но все пак ти си знаеш. И като си избираш новата кола са де молиш по горещо.
          Абе виж ей тази тема: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=103361 - една одисея за главата на мотора. Нищо не е толкова сигурно преди да се отвори двигателя. След това пътища, поразии и разходи бол.Да не се окаже, че по средата на ремонта са свършили предвидените пари и после да стане така, че е можело да се вземе нова кола, а ситуацията е патова?
          Fiat Coupe 1.8

          Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

          Коментар


            #20
            Аз тая тема я знам ама там проблема е друг
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #21
              То и тука не е ясно какъв точно е проблема. Знае се за заминало турбо, а защо е заминало ? Двигателя е смесил вода и масло, то това може да е станало и преди турбото от избила гарнитура, а турбото да е следствие. Което ни праща на турбо, ревизия на главата, а там не е изключено да стане като в цитираната тема. След това и носачи, а може и нещо друго да изникне и все разходи, разходи, мизерии с майстори ако не случиш на точен човек, едни обикаляния по морги, звънене на обяви, еконт и прочие, не е изключено и "читаво"-то турбо втора ръка да изквичи след 2 светофара. Мой приятел така загази с турбо преди време и му сложиха "рециклирано" за 600лв, вместо 2400лв за ново. Не можа да измине и 500км преди да изквичи и "новото". Гаранция-Франция.Принципно съм съгласен с теб, че е най-добре да си оправиш колата сам ако разбираш за какво иде реч и си си оценил и труда, и парите дето ще дадеш. Но като се почне с един толкова голям ремонт и се разчита на майстори става дебело.
              Fiat Coupe 1.8

              Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

              Коментар


                #22
                Към колегите в Бургас,благодаря за изявеното желание за съдействие,ако има нужда,ще се възползвам. Хем ще се видим, хем ще свършим работа. Но засега нямам средства,а до пустите финикийски знаци опира всичко.Към останалите -моля да не започваме спорове ,всеки си има мнение и уважавам всяко едно. Знам ,че ще има и хора според които ремонта е по-добрия вариант. Да ви призная,може и да е така,но той крие повече подводни камъни,отколкото нова кола. И при двете има известна доза неизвестност,но докато при нова кола поне може донякъде да се прецени състоянието и,при ремонта не се знае докъде ще се стигне,преди да се отвори. А отворим ли двг каквото излезе така или иначе ще трябва да се прави...все пак пичовете в сервиза няма да го отворят за "мерси",нали така Затова предполагам,че варианта който повечето от вас предлагат е предпочитан заради по-малкото неизвестни в уравнението.Поне имам малък напредък днес,след няколко неуспешни опита,една от автоморгите предложиха на приятел да ида и да се разберем,дори предлагат вариант за бартер с леко доплащане от моя страна за едно пеже 306 1,9 ...ама това не е много вариант за мен Ще трябва да намеря малко време и да ида до там,да се разбера в човека за цена която би ми дал. но продължавам да чета вашите мнения ,наистина се радвам,че има хора,които дават сериозно мнение,без чесане на езици
                ex.Мареа ТД100

                Коментар


                  #23
                  Махай я.Изобщо не ти трябва.Обаче има едно НО!Не я давай за скрап или на морга. Преди четири години за Делтата ми даваха 500 лева в моргата и то защото е "приятелска услуга" и голямо мръщене беше...и не я дадох. Издразниха ме много. Досега от нея съм събрал 2300 лева и има още части за продаване !!!Имай предвид, че частите съм ги давал винаги на народни цени и пазарлък никога не съм отказвал. Дори и да го виждам човека срещу мен, че е абсолютен келеш, не е на зор с парите и няма никаква основателна причина да се гърчи - пак съм правил голяма отстъпка само заради принципа да не го върна.Естествено повече не му вдигам и не се занимавам с него за други части. Мисълта ми е, че всички неща съм ги дал много под пазарната стойност по моргите и пак съм извадил от колата много повече отколкото да я взема цяла и здрава от пазара.Така че - намери начин да си я рачастиш сам и на части !!!И си търси друга - хич не ремонтирай! Не си залужава грам.
                  == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

                  На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

                  Коментар


                    #24
                    Абе грам не разбирам от двигатели...Виж врати,капак,фарове брони и ламарини изобщо ще ги оправя някак,но здравата периферия по двигателя,скорости-там грам си нямам на идея . А по окачването като нямам канал или къде да я вдигна,там пък ще е изродия,затова и не ми се занимава.Това ще го мислим...само не съм наясно как се прави отписването в кат и данъчното,но това е друга тема,ще я обсъждаме по-късно може би
                    ex.Мареа ТД100

                    Коментар

                    Working...
                    X